A Blizzard átalakítja a karakterek mozgását és irányíthatóságát

A Blizzard átalakítja a karakterek mozgását és irányíthatóságát

Az újításokat maga Jeff Kaplan jelentette be, és már el is érhetőek a PTR szervereken. 

A PTR teszt szervereknek hála kipróbálhatunk minden jövőbeli frissítést, mielőtt még azok elérnék az éles játékot, ráadásul egy-egy nagyobb változtatás tesztidőszaka alatt a Blizzard szívesen fogadja a visszajelzéseinket is, szóval ha nem is közvetlenül, de hatással vagyunk a fejlesztőkre és nagyban megkönnyítjük a munkájukat. Ha még nem töltöttétek le a teszt szervert, akkor most mindenféleképpen itt az ideje, mivel Jeff Kaplan a battlenet fórumán éjjel bejelentette, hogy változások várhatóak a karakterek mozgásával kapcsolatban, és ez nagyban befolyásolja majd az egész Overwatch-ot. 

Az igazgató elmondása alapján eredetileg bugokat szerettek volna javítani néhány hősnél, viszont a változtatások az egész rendszerre kiterjednek, és minden hősre hatással lesznek. Tulajdonképpen arról van szó, hogy a talajon való mozgás sokkal kiszámíthatóbb lesz, és az emelkedők vagy lejtők –a korábbiakkal ellentétben– nem befolyásolják majd a karakterek sebességét, továbbá a lejtőkön való átlós mozgás körben már nem fogunk oldalazva haladni sem. 

A frissítés egyik következménye egyébként, hogy a karakterek jobban irányíthatóak levegőben. Winston például korábban viszonylag keveset módosíthatott a Jump Pack képesség használata közben a pályáján, most viszont már képes kisebb irányváltoztatásokra is, akárcsak a többi hős, akik szintén közlekednek a levegőben. Jeff szerint ezek a módosítások nagyban hozzájárulnak majd a játékélmény javulásához, viszont a tesztidőszak alatt előfordulhatnak animáliák és bugok, amik felderítéséhez a játékosok segítségét kérik. 

A közösség természetesen válaszolt is a felkérésre, és rengetegen álltak neki tesztelni a PTR-en. Első körben Moira Fade Jump képességét mindez abszolút nem befolyásolja, ugyanúgy tudunk vele momentumot szerezni a kis emelkedőkről, és nagy távolságokat megtenni, akár tőlünk magasabban lévő helyekre is. Winson ezzel szemben tényleg sokat változott és TheFirstRapher videóiból az derül ki, hogy ugrás közben, ha nyomva tartjuk a jobb gombot, akkor pályánk már sokkal ívesebb, és kevesebb távolságot tudunk megtenni vele. 

Éles szerver:

PTR szerver:

A fent prezentált változtatás minden bizonnyal Junkrat-re és Pharah-ra is hatással lesz, viszont róluk még nem érkezett összehasonlító dokumentáció. Ezzel szemben Lúció-ról már lehet tudni, hogy sokkal könnyebben fordul meg a levegőben, és lényegesen irányíthatóbb lesz majd mint korábban. Sajnos egyébként Jeff-nek igaza lett, és a Koth pályák spawn pontjainál a rámpák eléggé bebugoltak és inverse-be kapcsol rajtuk az irányítás, ráadásul a karakterek le is lassulnak rajtuk.

2017-12-19 00-07-09 - Create, Discover and Share GIFs on Gfycat

Watch 2017-12-19 00-07-09 GIF by andygmb on Gfycat. Discover more GIFS online at Gfycat.

 
Reméljük, hogy a Blizzard minél hamarabb megoldja a problémákat, és az új mozgásrendszer bejön majd a játékosbázisnak. Nektek hogy tetszenek a változtatások?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések