Rövid, tömör, velős mondanivalója van a videónak. KarQ ismét zseniális válogatást rakott össze.
Azok a játékosok is találhatnak benne hasznos információkat, akik rongyosra játszották már a Blizzard FPS játékát. Az Overwatch sokkal mélyebb tartalommal rendelkezik, mint amilyennek első ránézésre tűnik. Vannak a tippek között nyilvánvalóak is, bár ezek is segíthetnek a kezdő játékosoknak. Emellett nagyon fontos és hasznos mechanikai ismertetőt is nyújt jó néhány karakterről. Sokat fejlődhetünk, ha figyelembe vesszük ezeket a tudnivalókat és odafigyelünk a játékunkra.
- Doomfist: A szögletes és dőlt objektumok oldalán függőlegesen felugorhatunk, ha időben cancelezzük (megszakítjuk) a Rocket Punchot
- Genji: A dash végén szinte egyszerre használhatjuk a másodlagos tüzélést és a közelharci támadásunkat is, ha maximum távolságból ugrunk és a lövést az ütésünkkel úgymond cancelezzük
- McCree: Az újratöltés animációját egy ütéssel vagy flashbangel zárhatjuk, így plusz sebzést vagy bénítást okozhatunk, a tárunk pedig ugyanúgy tele lesz
- Pharah: Éppen csak nyomogassuk a jobb egér gombot, hogy folyamatosan repüljünk. Ha probléma adódna akkor landoljunk a ferde tetőkön és így könnyebben folytathatjuk a lebegést utána
- Reaper: Death Blossom alatt guggolhatunk vagy ugorhatunk is, így elkerülhetjük a fejlövéseket
- S76: Lőjjük ki először a rakétát, hogy leszedjük a lehető legtöbb armor-t az ellenfélről és utána sorozzuk meg töltényekkel
- Sombra: Az EMP csak akkor szünteti meg a pajzsokat, ha egyenesen rá szegeződik a tekintetünk
- Tracer: A blinkkel cancezelhetjük az ütésünket, ennek ellenére a sebzést be tudjuk vinni
- Bastion: Ulti alatt ne feledkezzünk meg az úgy nevezett rocket jump-ról (magunk alá lövünk és felrepülünk), mivel jobb szögből tüzelhetünk így az ellenségeinkre
- Hanzo: Ha pókösztönünk jelez és Sombra a közelben van a hack miatt vagy az EMP-re készül, még előtte válasszuk ki a kívánt nyilat, és akkor az előbb leírt képességek aktivizálódása után is tudjuk használni a Scatter vagy Sonic Arrowt
- Junkrat: A csapdával elterelhetjük a Turretek figyelmét, így könnyen elpusztíthatjuk őket
- Mei: A falon állva, miután elhajítjuk az Ultinkat, lassíthatjuk annak aktivizálódását, illetve elkerülhetjük például a D.Va Mátrixát
- Torbjörn: A Turret építése alatt mozogjunk jobbra és balra, hogy kikerüljük a lövéseket
- Widowmaker: Leadhatunk egyszerre lövést és ütést is, ha túl közel jön hozzánk valaki a még nagyobb sebzés érdekében
- D.Va: A boost végén, ha nyomva tartjuk az ugrás gombot, akkor kicsit nagyobb távolságot tehetünk meg
- Orisa: Kombózhatunk vele, miután bekapcsoltuk a Halt-ot, majd rögtön használjuk a Projected Barriert és egyből lerakjuk után a SuperCharger-t, aztán tüzelni kezdünk, majd megint aktivizáljuk a Halt-ot
- Reinhardt: Az ütés megtörténtével azonnal lőhetjük a Firestrike-ot, így nem kell végigvárnunk az animációt
- Roadhog: Cancelezhetjük a hook-ot az Ultink aktiválásával
- Winston: Ugrást követően mielőtt még földet érnénk, használjuk a Leapet és sokkal magasabbra juthatunk
- Zarya: A másodlagos tüzelések között lézerezhetünk (24 "töltényt") és így maximalizálhatjuk a sebzésünket
- Ana: Egy lövés után azonnal használhatjuk bármelyik képességünket vagy üthetünk is
- Lució: Amint a jobb alsó sarokban látjuk, hogy teljesen újratöltött hősünk, a Soundwave-el cancelezhetjük a további animációt és ehelyett tüzelhetünk
- Mercy: A Guardian Angel segítségével még felfelé is repülhetünk, ha a célpont és köztünk van egy kisebb tereptárgy is, így ha fölé értünk csak ugorjunk egyet és tartsuk lenyomva, hogy tova szálljunk
- Symmetra: A Projected Barrier segítségével blockolhatjuk az ellenfél Ultiait. Például az ellenfél hősei a pajzs miatt nem kapják meg a Transcendence-t vagy a Sound Barrier-t
- Moira: Bizonyos tereptárgyakon a Fade után irányt változtathat
- Zenyatta: A lövéseink között el tudjuk lőni a Discord Orbot is
A pontosabb megértéshez csekkoljátok le KarQ oktató videóját: