Ma élesedik a Rainbow Six szezonközi frissítése

Ma élesedik a Rainbow Six szezonközi frissítése

A tesztszerverekre érkezik az igencsak combos javításcsomag.

Rainbow Six játékosként már megszokhattátok, hogy a Ubisoft az adott évad közepén rengetegen dolgon tuningol és változtat, hogy a rajongók még jobban szórakozhassanak kedvencükkel. Így van ez a mostani csomaggal is, amiben balanszot érintő változások, továbbgondolt játékon belüli lehetőségek és raklapnyi hibajavítás egyaránt megtalálható.


Az operátorok közül Ela némi gyengítést kapott, hiszen az általa előszeretettel használt SMG 50 helyett már csak 40 tölténnyel rendelkezik. A játék készítői ezt azzal indokolták, hogy a játékosok szinte minden körben őt választották és annyira nagy arányban nyertek vele meccseket más karakterekhez viszonyítva, hogy elkerülhetetlen volt a nerfelés. 

Emellett a fegyverének visszarúgását (recoil) is feljebb tornázták és még azon is elgondolkodtak a ubisoftos srácok, hogy tovább gyengítik, ha a mostani változtatás nem válik be eléggé. Reméljük, hogy nem így lesz. 


Természetesen a többi operátor sem kerülhette el a változásokat, így például Ash R4-C-je 41 helyett már csak 39-et fog sebezni, ami a fejlesztőcsapat szerint azért kellett, mert a többi fegyverhez viszonyítva túl sokat sebzett, ezért támadásban sokkal többen részesítették előnyben. Nem minden karakter jár azonban rosszul, hiszen Capitao erősítést kapott, vagyis pontosabban a Para 308-a, ami mostantól kevésbé fog visszarúgni és 43 helyett 48-as sebzéssel bír. Az erősítés egyébként azért történt, mert igencsak kevés játékos játszott vele.

Twitch rajongóit érzékenyen fogja érinteni, hogy a frissítés után a drónja 15 helyett már csak 5 lövedéket tud majd kilőni, amitől a Ubisoft azt várja, hogy nem ész nélkül fogják használni a játékosok, hanem alaposan megfontolják majd, hogy mire használják el. Mivel korábban rengetegszer választották a játékosok, ezért Bandit is kap némi gyengyítést, így 3 helyett már csak 2 szögesdrót lesz nála.


Viszont aki szereti Lesion mine-ját, az örülni fog, mivel 35 másodperc helyett már csak 30 másodpercet kell várni az újratöltődésére. Az ún. concussion effect is változtatáson esett át, ugyanis 7 helyett már csak 4 másodpercig kell majd elszenvednünk a szédüléssel járó mozgási és kamerasebességes belassulást. 

A szokásokhoz híven a Ubisoft tovább finomhangolja a játékot, aminek hála a gyengébb gépekkel rendelkező játékosok több FPS-t tudnak majd kicsikarni a játékból. Ebben segít nekik a Resolution Scaling. Egy fokkal jobban fog mostantól festeni a spectator mód is, ami leginkább a közvetítésekre lesz pozitív hatással és rengeteg apró hibát is befoltoznak, aminek teljes listáját itt tudjátok átböngészni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések