Az Overwatch League került a középpontban az elmúlt hetekben, azonban a Blizzard figyelemmel követi a competitive közösséget is.
A kiadó egyaránt igyekszik foglalkozni a játék apróbb és lényegesebb részleteivel. Ez magában foglalja a hősök következetes mozgáskultúráját. Nem titok, hogy a célzás és a mozgás a két legfontosabb tényezője a játékmenetnek.
Geoff Goodman a Blizzard egyik fő tervezője most elmagyarázta a közösségnek, hogy a következő változásokra miért volt szükség és miként éreztetik hatásukat.
A Lejtőt érintő változások
"Két állandó problémával találtuk magunkat szemben, melyen mindenképp szerettünk volna változtatni. Először is, ha átlósan mozogtak a lejtőkön a játékosok, akkor kissé balra vagy jobbra végeztek oldalazó mozgást akkor is, ha csak előre próbáltak haladni. Ez sok ember számára egy kényes probléma volt a célzást illetően, ezért mostantól megfelelően mehetünk előre ebben a helyzetben. Másodszor, a lejtőn való fel-le mozgásnak ellentmondásos sebessége volt az egyenes talajhoz viszonyítva. Emiatt a felfelé vagy lefelé futás gyorsabb volt, mintha vízszintesen tették mindezt. Azonban a gyorsabb mozgás (például a McCree Combat Roll) lassabb volt ugyanezen körülmények között. A következetes mozgássebesség elérése sokféle ok miatt lényeges, a játékosok számára pedig a legfontosabb, hogy lehetővé tegye számukra a megbízható célzást."
Gyorsulást érintő módosítások
"A Overwatch karakterei fix gyorsulással rendelkeznek (milyen gyorsan változtathatják mozgási sebességüket), attól függően, hogy a levegőben vagy a földön vannak-e. Korábban ennek az összege csökkent, ha 90 fokkal vagy annál kisebb mértékben változtattunk irány, és nőtt, ha a szokásosnál gyorsabban haladtunk (például Winston Jump Pack vagy Doomfist Rocket Punch). Ennek egyik következménye az volt, hogy ha a levegőben haladtunk előre, és jobbra akartunk kitérni, gyorsabban elértük a teljes sebességet mikor megálltunk, majd jobbra fordultunk, szemben az egyszerű jobb oldali irány megnyomásával. Ez egy nem ösztönös mozgásnál (hogy elérjük az általunk kívánt irányt) nem feltétlenül ideális, ezért változtattunk, hogy következetesebben használhassuk a levegőben történő gyorsulást. Pl.: Ha Pharah-val repülsz, most már megnyomod az előre gombot és megfelelően felgyorsulsz, ahelyett, hogy ellenmozgást kellene végezned, hogy megállítsd az oldalirányú sodródást. Ha Winstonként ugrunk, sokkal jobban tudjuk kontrollálni a lendületünket a sarkok körül. A reworkjét megelőzően is el tudtunk érni hasonló hatást levegőben végrehajtott fordulásoknál azzal, hogy arrafele néztünk amerre haladtunk, miközben oldalaztunk, de ez nem volt túl produktív a játék szempontjából. Most már lenyomhatjuk a jobbra vagy balra gombot a leap után és valóban arrafelé is mozgunk, míg eddig nyomva kellett tartatunk, ha valamelyik irányba akartunk gyorsulni."