A legújabb Developer Updateben fontos témákat említett meg a Blizzard vezető játéktervezője.
Nem kevés Overwatch játékos találja igazságtalannak Hanzo Scatter Arrow-ját. Jeff Kaplan példaként Orisát hozta fel, mivel ilyenkor nem igazán érzi jól magát valaki, amikor a lába elé érkezik egy Scatter Arrow és ez az egy lövés elegendő a leterítéséhez.
Kaplan megerősítette a legújabb Developer Updateben, hogy a Blizzard balansz csapata igyekszik finomítani a képességen, így korrektül működhet majd a jövőben. Van egyébként néhány olyan ötletük is, amellyel teljesen helyettesíthetik a Scatter Arrow-ot.
"Sokat kísérletezgettünk a csapattal és teszteltük is a teóriáinkat, de egyelőre nem határoztuk még meg, hogy melyik irányba haladunk vele tovább."
A változás biztos, de az úriember nem kotyogta el nekünk, hogy pontosan mikor is érkezik.
Symmetra és Mei szintén a Blizzard reflektorfényébe kerülhet, hiszen őket is módosítani szeretnék, hogy jobban használhatóvá váljanak. Mindkét hős a szituációs kategóriába sorolható, bár Symmetra talán jobban, mint Mei. Egyik karakter sincs szörnyű helyzetben Kaplan szerint. Különösen Mei-nek van szüksége van egy kis finomításra, hogy a legtöbb helyzetben is használható legyen, míg Symmetra egy kicsit több munkát igényelhet, de nem kell megizzadniuk vele sem.
Természetesen Kaplan Overwatch legvitatottabb egyéniségét, Mercy-t sem hagyhatta szó nélkül. A doktornő a Valkyrie által túl erős lesz és nem egyszerű elbánni vele. A Resurrect olyan, amikor Valkyrie-ben használjuk, mintha egy másik Ultimate és nem egy alap képesség lenne. Nos, nem ezt akarta elérni a fejlesztő csapat. Nem említette, hogy mikor érkezik a Mercy és a Junkrat nerfet is tartalmazó frissítés, de valószínűleg nem kell már olyan sokat várnunk rá.
Foglalkozott kicsit az OW-ban fellelhető rossz magatartással is és megállapította, hogy a statisztikák azt mutatják, hogy a játék kevésbé toxikus a legutóbbi jelentési rendszer bevezetése óta. A Blizzard decemberben egy olyan funkciót épített be, amely értesíti a játékban a játékosokat, ha egy általuk jelentett player ellen szankciók léptek érvénybe. A sértő megjegyzések és a gyalázkodó beszélgetések 17 százalékkal csökkentek ennek hatására a competetive módban. Ráadásul 20 százalékkel nőtt a reportolók száma.
Természetesen tudják, hogy még mindig van mit tenniük, de folyamatosan foglalkozik ezen területekkel a Blizzard és úgy tűnik, jó munkát végeznek és jó irányba is haladnak.