A karakter háttértörténetét nemrég a játék vezető írója, Michael Chu tisztázta a battlenet fórumon.
Az Overwatch háttértörténetének részletes kialakítására hatalmas hangsúlyt fektetett a Blizzard és számtalan animációs rövidfilmmel, képregénnyel, illetve a karakterek közti interakciókkal folyamatosan terjesztik ki a fiktív univerzumot. A felépített világ eddig igencsak pontosra és következetesre sikerült, nemrég azonban kibukott egy kis hiba a mátrixban, ami alapjaiban rengeti meg több millió rajongó világát, ugyanis D.Va-ról kiderült, hogy D.Va sosem volt profi StarCraft játékos azelőtt, hogy csatlakozott volna a MEKA egységhez. Ezt az információt a játék vezető írója, Michael Chu jelentette be egy Twitter bejegyzésben.
Michael Chu on Twitter
@TheRosenstern @RhoWoW @BlizzHeroes It's a common misconception, but https://t.co/Ds3qQyRwN6 wasn't a StarCraft pro before joining MEKA.
Ez a Tweet igencsak megkavarta egyébként a közösséget és rengetegen nem értették (köztük mi sem), hogy akkor miért lett D.Va profi SC játékosként bemutatva még a WCS oldalán.
Michael Chu is érezte, hogy kijelentése kicsit összezavarta a rajongókat, ezért egy hosszabb magyarázó kommentet tett közzé a battle.net fórumán.
A hamis elképzelés nem a legjobb leírása a problémának, inkább mi nem tisztáztuk kellően a helyzetet. A legjobb megoldás, amit tenni tudok most, hogy elmagyarázom, hogyan is jutottunk el idáig.
Abban az időben, amikor bejelentettük D.Va-t, még különböző módszerekkel kísérleteztünk, hogyan is tálaljuk a közösségnek az új hősöket. Úgy gondoltuk, vicces lenne ha a StarCraft WCS oldalát használva D.Va-t profi gamer háttérrel mutatnánk be, ami meg is történt, mielőtt még hivatalosan bejelentettük volna a hősnőt. Akkor mondjuk aggódtam, hogy mindezt a rajongók majd hivatalosnak fogják venni, viszont mindemellett reménykedtem benne, hogy a karakter "visszalépése a versengéstől" rész majd szépen eloszlatja ezt a témát.Utólag beismerem, hogy ez elég összezavaró lehet.D.Va egyébként teljes mértékben egy világklasszis gamer és emiatt választották ki a MEKA projektben való részvételre is, viszont nem a StarCraft volt az elsődleges játéka. Alapvetően mi úgy képzeltük, hogy leginkább olyan típusú játékokra specializálódott, amik skill igénye jobban illeszkedik a robotok irányításához és kezeléséhez. Ebből az következik, hogy D.Va lényegesen többet foglalkozott ezzel a játékkal mint a StarCraft sorozattal. Bónusz tény: D.Va édesapjának a StarCraft volt az egyik kedvenc játéka és különösen jó volt benne. Végső soron most már tisztán látom, hogy kicsit félreérthető volt D.Va háttértörténete és mivel akkor nem tisztáztuk a dolgokat így most látom, hogy mi zavaró.
Ti mit gondoltok, helyes lépés volt a tisztázás a Blizzard-tól, vagy inkább az áldott tudatlanságban kellett volna hagyniuk minket?