Már ma délelőtt véget ér a Fortnite második szezonja

Már ma délelőtt véget ér a Fortnite második szezonja

A játék beépített visszaszámlálója meghibásodott, a második szezon még a délelőtt folyamán véget ér, a harmadik pedig az új Battle Passon felül érkező új fegyverrel és building módosításokkal fog elindulni!

Rövidesen véget ér a második szezon, néhány órával hamarabb, mint azt gondoltuk. Egy hiba miatt a Battle Pass visszaszámlálója pontatlan időt mutatott; délután 4 óra helyett, délelőtt 10 órakor fogják lekapcsolni a szervereket, a következő indulásukkor pedig már a harmadik szezont fogják nekünk elhozni! Na de nézzük, hogy mi mindenre számíthatunk! Több információmorzsát is kaptunk már arról, hogy mi mindent fog tartalmazni az új Battle Pass, erről részletesebben olvashattok ide kattintva, illetve az alábbi cikkben!

Az új tárgykategóriák közül is bemutatott egyet az Epic Games -Videó

Nem csak egy outfitet, hanem az egyik teljesen új tárgyat, a Trailek egyik példányát is megmutatták nekünk a fejlesztők! Tűz... tűz mindenhol!

Viszont további tartalmak is várhatóak a játékba, ilyen például ez az új fegyver, mely nemes egyszerűen a Hand Cannon nevet viseli. Hogy a mai frissítéssel be is kerül-e a játékba az kérdéses. Az Epic ugyan szeret a semmiből komoly tartalmakat vágni a játékosokhoz, de lehet, hogy ezt elhalasztják jövőhétig!

Egyébként egy irgalmatlanul erős, ám lassú fegyverre számítunk, amely jó eséllyel Heavy ammoval fog üzemelni. Nemrégiben a Revolvert módosították, aminek köszönhetően már Medium ammot használ, ebből kiindulva pedig logikus lenne, hogyha ez a szörnyeteg a mesterlövészekbe is passzoló, legnagyobb kaliberű töltényeket igényelné.

Viszont a fegyveren túl további újításokat kap a building mode is, köztük jó pár olyat, ami egyeseknek valódi megváltás lehet, míg másoknak akár játékélmény romlás.

Folyamatos építés

Többet nincs arra szükség, hogy felemeljük mutató ujjunkat a bal klikkről, pusztán azért, hogy egy új építőelemet tehessünk le. A 3.0.0-ás frissítéssel lehetővé válik a folyamatos építés, amely nagyon jó barátunk lehet, ha tűz alá vesznek minket és minél gyorsabban bunker kell, vagy pedig ha épp Loot Lake mély vize fölött futunk keresztül egy gyors hídon, amelynek építéséhez mostantól elég lesz futás közben nyomva tartanunk az egér gombot.

Automatikus alapanyag váltás

Alighanem ez is egy olyan dolog, amiért többen összeteszik a kezüket az Epic Games szobra alatt, főleg azok, akik már estek le magasról azért, mert félúton elfogyott az anyaguk és nem vették észre. Az új frissítés után, ha kifogyunk valamiből, a rendszer automatikusan vált a következő alapanyagra.

Korlátlan építés, tereptárgyaktól függetlenül

Sok "kicsinek" számító tárgy, például házakon belül a bútorok, nem okoztak gondot az építkezésekben, egyszerűen összetörtek, ha rájuk építettünk, viszont a nagyobb akadályok, mint a fák, kövek, kocsik problémát jelentettek, a 3.0.0-val viszont már ezek sem fognak. Oda és akkor építünk, amikor csak akarunk.

Finomítás az építőelemek átváltásánál (csakis a Battle Royal módban egyelőre)

Az építőelemek közötti váltás, főleg kontrollerrel meglehetősen kiszámíthatatlan volt időnként. Bármikor előfordulhatott, hogy a szerver hibájából tovább lépkedtünk, és az életmentő fal helyett, leraktunk magunk alá egy padló elemet. Annak érdekében, hogy ez változzon, a fejlesztők átírták a hálózati kódot, így az építőelemek közötti váltás a továbbiakban nem kéne majd, hogy nehézségekbe ütközzön. (Ugyanezt a fegyvereknél is megtehetnék. -a szerk.)

Nos, végignézve ezeket a változtatásokat, bennem elég erős vegyes érzelmek kavarognak. Egyfelől örülök, mert például én is estem már le magasból azért, mert elfogyott az építőelemem, vagy pedig lőttek szitává azért, mert egy random fa miatt nem tudtam építeni. A másik oldalról viszont a negyedik kivételével ezek csupa olyan dolgok, amelyek a játékélmény velejárói voltak, olyan apróságok, amelyekre figyelni kellett, és pontosan az ilyen apró nehezítések létfontosságú elemei lehetnek a játék lelkének. Meglátjuk, hogy ezek hiánya miként fog lecsapódni a közösségben!

Végsősoron pedig egy kis további tájékoztatás az egyik új tárgykategóriáról, a Back Blingről. Korábban már írtunk róla, hogy ez hátunkra tehető itemeket fog takarni, viszont most a fejlesztők konkrétan leírták, hogy miről is van szó.  Több, jelenleg is használatban lévő skinnek van már ilyen kiegészítője, például a Raptor hátizsákja, a Love Ranger szárnyai, vagy épp a lovag skinek pajzsai. Ezek mindegyike a harmadik szezontól leválasztható kiegészítő lesz, és BÁRMELYIK skinre rá tudjuk majd helyezni őket, persze amennyiben rendelkezünk vele. Igen, a Raptor is szaladgálhat majd akár a Love Ranger szárnyaival, és fordítva. A lovagok között felcserélhetjük a pajzsaikat, de a Cuddle Team Leader masniját is bármelyik outfitünkre rátehetjük majd. Az Epic ezzel több lehetőséget szeretne biztosítani a játékosoknak az egyedibb megjelenésekre. Ezek csakis dizájn elemek, az Inventorynk méretét nem növelik!

Mit gondoltok ezekről a változtatásokról? Szükségesnek érzitek a building rendszer egyszerűsítését? Na és persze, mit vártok az új stukkertől?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!