Emiatt pedig a csapat mezein az Ash vs Evil Dead sorozat hirdetése látható a Stage2 alatt.
Az Overwatch League csapatoknak lehetőségük van rá, hogy a versenysorozat hivatalos partnerein kívül saját szponzorokat is szerezzenek maguknak. A Dallas Fuel-nek ott van például a Jack In The Box, a Seoul Dynasty-nak a Netgear, ráadásul nemrég a Los Angeles Valiant bejelentette, hogy partneri szerződést kötöttek a Lionsgate filmstúdióval. A szerződés értelmében a csapat mezein a Starz csatorna Ash vs Evil Dead sorozatát fogják hirdetni a Stage 2 során, ami teljesen egyedi szponzoráció az e-sportok történelme során.
A Los Angeles Valiant egyik igazgatója, Ari Segal így nyilatkozott a megegyezésről:
Az Ash vs Evil Dead egy olyan műsor, ami nagyon közel áll a rajongóbázisunk érdeklődési köréhez. Persze tisztában vagyunk vele, hogy pénzel nem vásárolhatjuk meg a drukkereinket, viszont úgy hisszük, hogy nem csak pusztán rajongói élményt tudunk nyújtani, de közösséget is képesek vagyunk építeni olyan programokkal, amiknek nem csak a csapathoz van köze.
A szerződés keretein belül egyébként a Valiant rajongók egyedi Ash vs Evil Dead élményben részesülhetnek, például exkluzív vetítéseken vehetnek majd részt a Lionsgate Santa Monica-i stúdiójában, ráadásul találkozhatnak a sorozat készítőivel is. A show által szponzorált mezek február 24-én láthatóak majd először az Overwatch League színpadán a Shanghai Dragons elleni mérkőzésen, továbbá hamarosan megvásárolhatóak lesznek a nézők számára is.
Összességében tényleg egy nagyon egyedi partnerkapcsolatról van szó, ami véleményem szerint csak segíti a csapat, illetve a versenysorozat ismertségét. Ti mit gondoltok, jól járt ezzel az üzlettel a Valiant?