Orgyilkos AP Volibear az LCS pick helyett! -Videó

Orgyilkos AP Volibear az LCS pick helyett! -Videó

Az LCS-ben is játszották ismét kedvenc medvénket, de ez nem jelenti azt, hogy "helyesen". Ebben a videóban megtudhatjátok, hogyan működik az AP Volibear.

Nemrégiben az LCS-ben való debütálásával Volibear hivatalosan is visszatért a metába. Viszont kicsit rugaszkodjunk most el a metába illő, tank medvétől és vegyük izgalmasabbra a hangsúlyt egy mágus, orgyilkos jegesmedvével!

Ha esetleg a videót nem tudnád megnézni, vagy csak kíváncsi vagy, itt is megtalálsz mindent, amit az AP Volibearről tudnod kell! Először is menjünk végig a képességein, hogy mindennel tisztában legyünk!

 

Vihar választottja:

Ha Volibear életereje 30% alá csökken, akkor a passzív visszatölti pár mp. alatt a maximális életereje 30%-át.

 

Rohanó mennydörgés:

Aktiváláskor négy mancsra ereszkedik, megnövelve a mozgási sebességét (nagyobb, ha ellenséges hős felé fut), valamint a következő alaptámadása bónusz sebzést okoz és a háta mögé hajítja a célpontot.

 

Őrjöngés:

Az egymást követő alaptámadásaival megnő a támadási sebessége, a harmadik támadás után pedig megharaphatja az ellenfelét, és HP, valamint hiányzó életerő alapján sebez. A töltési idő csökken, ha a harapás célpontja minion vagy szörny.

 

Magasztos üvöltés:

Volibear üvöltésével hátralöki, lelassítja és sebzi a közeli ellenségeket. A minionokat és szörnyeket megrémíti a képesség. Bónusz sebzést okoz, ha a az ellenséget levegőben vagy rohamozás közben találja el.

 

Viharkarmok:

Volibear testéből villámok csapnak ki, amelyek továbbpattannak 8 ellenségre. A következő 12 másodpercben az alaptámadásai ugyanezeket a villámokat idézik meg.

Az első és legfontosabb dolog, az E. Ezt a képességet nemrég frissítették, így már hátra is lök, valamint bónusz sebzést okoz a rohamozó vagy levegőbe lökött ellenfeleknek. És igen, jól gondoljátok: a Q feldobása aktiválhatja ezt a bónusz sebzést. Ezért legelőször az E-t, majd a Q-t és végül a W-t maxoljuk. De az ultiról se feledkezzünk meg, egy minimális sebzéssel ki tudja egészíteni a sebzésünket, mivel az E mellett ez is erősödik a varázserőnkből, bár ez csak 30%-ból.

 

 >>

 

 >>

 

Rúnák tekintetében igazán két választás bizonyult hatékonynak. A dzsungelben a Ragadozó tűnt jónak, mivel nagymértékben segítette a rajtaütéseket. A középső ösvényen az Áramütéssel lehet a legnagyobb sikerünk, mivel ez a burst sebzésünket növeli, ha egy teljes kombóval találunk. Ha pedig még nem is ölünk meg vele valakit egyből, a cseréinket akkor is eszméletlen hatékonnyá tudja tenni, megfelelő ellenfelek ellen.

Tárgyakat tekintve elég szabad kezet ad nekünk a hős. A tapasztalat azt mutatta, hogy az új Bűbájgyűjtő elengedhetetlen eleme a buildnek, de ide sorolhatnám a Félholt csapást is, valamint a Hextech protoövet. Ezek után választhatunk, ami csak tetszik, nem igazán nyúlhatunk mellé egy Luden visszhangjával, Rabadon halálsüvegével vagy egy Nashor fogával sem.

A Bűbájgyűjtővel a közeledben elsütött képességek után növekedik a varázserőd és a mozgási sebességed, aktiváláskor olyan, mintha egy mini Ragadozó rúnád lenne pluszban.

A Félholt csapás megnöveli a hirtelen kitörő sebzésedet, mivel egy gyors Q-E kombóban a Q után automatikuson megkapod belőle a felerősített alaptámadást. 

A Protoöv mind a mobilitásodat, mind az egy kombó alatt kiosztott sebzésedet megnöveli az aktív részével. Valamint az általa biztosított bónusz életerő növeli a W sebzését is.

 

 

 

 

 

 

Ezek után már semmi nem állíthat elénk akadályt, ha ügyesen őrszemezünk, roamolunk más ösvényekre, csakúgy, mint bármely más orgyilkossal tennénk.

Sok sikert és jó szórakozást! Nektek ki az a kedvenc karakteretek, akivel szívesen játszotok a megszokottól egy kicsit eltérő módon?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések