Az LCS-ben is játszották ismét kedvenc medvénket, de ez nem jelenti azt, hogy "helyesen". Ebben a videóban megtudhatjátok, hogyan működik az AP Volibear.
Nemrégiben az LCS-ben való debütálásával Volibear hivatalosan is visszatért a metába. Viszont kicsit rugaszkodjunk most el a metába illő, tank medvétől és vegyük izgalmasabbra a hangsúlyt egy mágus, orgyilkos jegesmedvével!
Ha esetleg a videót nem tudnád megnézni, vagy csak kíváncsi vagy, itt is megtalálsz mindent, amit az AP Volibearről tudnod kell! Először is menjünk végig a képességein, hogy mindennel tisztában legyünk!
|
Vihar választottja: Ha Volibear életereje 30% alá csökken, akkor a passzív visszatölti pár mp. alatt a maximális életereje 30%-át. |
|
Rohanó mennydörgés: Aktiváláskor négy mancsra ereszkedik, megnövelve a mozgási sebességét (nagyobb, ha ellenséges hős felé fut), valamint a következő alaptámadása bónusz sebzést okoz és a háta mögé hajítja a célpontot. |
|
Őrjöngés: Az egymást követő alaptámadásaival megnő a támadási sebessége, a harmadik támadás után pedig megharaphatja az ellenfelét, és HP, valamint hiányzó életerő alapján sebez. A töltési idő csökken, ha a harapás célpontja minion vagy szörny. |
|
Magasztos üvöltés: Volibear üvöltésével hátralöki, lelassítja és sebzi a közeli ellenségeket. A minionokat és szörnyeket megrémíti a képesség. Bónusz sebzést okoz, ha a az ellenséget levegőben vagy rohamozás közben találja el. |
|
Viharkarmok: Volibear testéből villámok csapnak ki, amelyek továbbpattannak 8 ellenségre. A következő 12 másodpercben az alaptámadásai ugyanezeket a villámokat idézik meg. |
Az első és legfontosabb dolog, az E. Ezt a képességet nemrég frissítették, így már hátra is lök, valamint bónusz sebzést okoz a rohamozó vagy levegőbe lökött ellenfeleknek. És igen, jól gondoljátok: a Q feldobása aktiválhatja ezt a bónusz sebzést. Ezért legelőször az E-t, majd a Q-t és végül a W-t maxoljuk. De az ultiról se feledkezzünk meg, egy minimális sebzéssel ki tudja egészíteni a sebzésünket, mivel az E mellett ez is erősödik a varázserőnkből, bár ez csak 30%-ból.
|
>> |
|
>> |
|
Rúnák tekintetében igazán két választás bizonyult hatékonynak. A dzsungelben a Ragadozó tűnt jónak, mivel nagymértékben segítette a rajtaütéseket. A középső ösvényen az Áramütéssel lehet a legnagyobb sikerünk, mivel ez a burst sebzésünket növeli, ha egy teljes kombóval találunk. Ha pedig még nem is ölünk meg vele valakit egyből, a cseréinket akkor is eszméletlen hatékonnyá tudja tenni, megfelelő ellenfelek ellen.
Tárgyakat tekintve elég szabad kezet ad nekünk a hős. A tapasztalat azt mutatta, hogy az új Bűbájgyűjtő elengedhetetlen eleme a buildnek, de ide sorolhatnám a Félholt csapást is, valamint a Hextech protoövet. Ezek után választhatunk, ami csak tetszik, nem igazán nyúlhatunk mellé egy Luden visszhangjával, Rabadon halálsüvegével vagy egy Nashor fogával sem. A Bűbájgyűjtővel a közeledben elsütött képességek után növekedik a varázserőd és a mozgási sebességed, aktiváláskor olyan, mintha egy mini Ragadozó rúnád lenne pluszban. A Félholt csapás megnöveli a hirtelen kitörő sebzésedet, mivel egy gyors Q-E kombóban a Q után automatikuson megkapod belőle a felerősített alaptámadást. A Protoöv mind a mobilitásodat, mind az egy kombó alatt kiosztott sebzésedet megnöveli az aktív részével. Valamint az általa biztosított bónusz életerő növeli a W sebzését is. |
|
|
|
|
|
|
|
Ezek után már semmi nem állíthat elénk akadályt, ha ügyesen őrszemezünk, roamolunk más ösvényekre, csakúgy, mint bármely más orgyilkossal tennénk.
Sok sikert és jó szórakozást! Nektek ki az a kedvenc karakteretek, akivel szívesen játszotok a megszokottól egy kicsit eltérő módon?