Pedig sokunk igyekszik elhagyni a lobbyt, amint lehet egy meccs végén.
Amint megjelenik a vereség vagy a győzelem felirat (őszinte leszek, nekem inkább az előbbi - a szerk.), akkor a legtöbb ember igyekszik elhagyni a meccset. Gyorsan elnyomjuk az összes képernyőt és újra csatába szeretnénk menni, hogy folytassuk sorozatunkat.
Időnként a toxikus csapattársak miatt, néha csak a rossz mérkőzés légköre okozza, aztán van, hogy saját teljesítményünk miatt is, de rögtön kilépünk a küzdelemből és egy új győzelem reményében nyomunk rá a keresésre. A gyors kilépés megmenthet minket a játék végén lévő fantasztikus beszélgetésektől, viszont hiába hagyjuk el sietve az összecsapást, gyorsabban nem fogunk egy következőt találni.
"Fun Fact: Hiába hagyjátok el a játékot mielőtt az end képernyők megjelennének (győzelem, POTG, kártyák, statisztikák stb.), nem fogtok tudni hamarabb bekerülni egy újabb meccsbe, amíg az előző mérkőzésed teljesen véget nem ér." - írta Jeff az Overwatch játékigazgatója.
Kaplan hozzátette, a legtöbb ember azért hagyja el a győzelem vagy vereség feliratnál a lobbyt, mert úgy gondolja, hogy így gyorsabban talál majd egy újabbat.
Szóval nem tudunk kibabrálni a rendszerrel. Legalább ezt is tisztázták, köszönjük, Jeff!