Patch 7.13: Hosszú idő után változtak az elsődleges attribútumok

Patch 7.13: Hosszú idő után változtak az elsődleges attribútumok

Az épületeket is megbuherálták, igaz itt leginkább a lóvé volt az elsődleges szempont.

Nagyon szorgosak IceFrogék a Valvenál és jó látni, hogy nem csüggednek, továbbra is kéthetente csütörtökönként szállítják a kisebb-nagyobb frissítéseket. A 7.13-as jelzéssel ellátott tapasz a leginkább az épületeket, azon belül is a tornyokat érinti. Nem lesz annyira jövedelmező a pusholás, valamint az ellenfél bázisába betörni is egy cseppet nehezebb lesz a hosszabb Glyph és a megnövelt Melee Barrack életerő miatt. Emellett a hosszú idők óta egységesen működő attribútomokat is módosították, az extra százalékok révén jobban skálázódik majd a mérkőzések során egy adott hős bónusza ezáltal. A teljes leírást itt olvashatjátok:

  • Az Aegis kapott egy plusz információt a tooltipben, amely elmagyarázza hogyan kell kiejteni a tárgy nevét
  • Tier 1 Torony: A csapat ezentúl 120 helyett 100 aranyat kap a lebontásáért
  • Tier 2 Torony: A csapat ezentúl 200 helyett 120 aranyat kap a lebontásáért
  • Tier 3 Torony: A csapat ezentúl 200 helyett 140 aranyat kap a lebontásáért
  • Tier 4 Torony: A csapat ezentúl 200 helyett 160 aranyat kap a lebontásáért
  • A Range (távolsági) Barrackért a csapat 150 helyett 100 aranyat kap
  • A kisebb épületekért 125 helyett 75 arany jár
  • A Ranged (távolsági) creep átlagos fejpénze 57 helyett 54
  • A Glyph időtartama 5 helyett 6 másodperc
  • Melee (közelharci) Barrackok életereje 1500 helyett 1800
  • Shrines életerő: 1500 helyett 1750
  • Shrines: mostantól 5 hp/másodperc életerő töltődése van
  • 12. szinttől egészen 25-ig módosították az újraéledési időt, kevesebb ideig tart alacsonyabb szinten, később viszont egy picit tovább tart:
    • 48/52/54/56/58/60/70/74/76/78/82/86/90/100 helyett 44/46/48/50/52/54/65/70/75/80/85/90/95/100 másodperc
  • Eltávolították a hős specifikus perkeket, a bónuszok mostmár az összes osztályt érintik (STR, INT, AGI)
  • Eltávolították a Status Resistance passzív képességet a Strengthes hősökről
  • Az elsődleges attribútum +25 százalék extra bónuszt jelent
  • Újra balanszolták a str/int/agi után járó bónuszokat, amit alább lehet olvasni (továbbra is +1 extra sebzést ad az elsődleges attribútum)

Régi Strength:

  • 20 Életerő
  • 0.71% HP Regeneráció
  • 0.15% Status Resistance (ellenállás)

Új Strength:

  • 18 Életerő (+25% str hősöknek: 22.5)
  • 0.55% HP Regen (+25% str hősöknek: 0.68%)
  • +0.08% Mágia ellenállás (+25% str hősöknek: 0.1%)

Régi Intelligence:

  • 12 Mana
  • 2% Mana Regen
  • 0.07% Spell Amplication (varázslatból származó sebzés erősítése)
  • +0.15% Mágia ellenállás

Új Intelligence:

  • 12 Mana (+25% int hősöknek: 15)
  • 1.8% Mana Regen (+25% int hősöknek: 2.25)
  • 0.07% Spell Amplication (+25% int hősöknek: 0.087%)

Régi Agility:

  • 0.17 Armor (pajzs)
  • 1 Attack Speed (támadási sebesség)
  • 0.06% Movement Speed (mozgási sebesség)

Új Agility:

  • 0.16 Armor (+25% agi hősöknek: 0.2)
  • 1 Attack Speed (+25% agi hősöknek: 1.25)
  • 0.05% Movement Speed (+25% agi hősöknek: 0.062%)

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések