A Valve co-op játéka ihlette a Retribution-t

A Valve co-op játéka ihlette a Retribution-t

Két Blizzard munkatárs mesélt arról, hogy miként is képzelték el az új brawl-t és ehhez milyen játékból merítettek ötletet.

A Blizzard legújabb eseményének a játékmódja, a Retribution négy játékosra lett szabva, akiknek együtt kell dolgoznia, hogy végig tudják vinni a pályát.

Aaron Keller, az Overwatch asszisztens rendezője, valamint Adrian Finol fő szoftverfejlesztő elmondta a PCGamesN-nek, hogy az új Overwatch Archives brawl nagy részét a Valve Corporation Left 4 Dead játéka ihlette. A négyszereplős co-op verziót nagymértékben inspirálta a zombis világban játszódó szintén négyszereplős cím.

"Rengeteget tanultunk abból a játékból" -mondta Finol a PCGamesN-nek.

A L4D tulajdonképpen négy átlagember életéről szól, akik igyekeznek életben maradni a zombiapokalipszis kitörése és elterjedése után. Minő meglepetés a sors összefonja történetüket és különböző pályákon az az egy cél lebeg a szemük előtt, hogy túléljenek, majd végül meg is meneküljenek az adott helyről, persze eközben zombihordákon kell keresztül verekedniük magukat és ezalatt specifikus élőhalott lények próbálják még jobban megnehezíteni a dolgukat.

Mint a Left 4 Dead, a Overwatch Retribution célja is az volt, hogy lekösse és visszacsábítsa a játékosokat. Nem jó, ha egy kör után az ember unja a dolgot, ezért a Blizzard azt akarta, hogy addig tolják a rajongók, amíg az esemény április 30-án véget nem ér.

"Kíváncsiak voltunk miért is lehet újra játszani egy játékot. Úgy éreztük, hogy ha tízszer letoltad az Uprisingot, akkor láttál mindent. A Retribution-t ezért a szívünkre vettük és azt akartuk, hogy bármikor leülhessetek elé játszani.” -folytatta Finol.

A történet új módon bontakozik ki, tette hozzá Finol. A játékosoknak nem kell megállniuk, és bizonyos pontokon várniuk az akció folytatására, ahogyan a Uprising eseményén is tették. Ehelyett a Retribution történetét a pálya utcáin haladva bogozhatják ki.

"Azt is szerettük volna, hogy a különleges egységekkel még több kulcsfontosságú pillanatot adjunk hozzá. A speciális katonák jó alkalmat jelentenek a játékosok számára, hogy lelassítsanak és foglalkozzanak a helyzettel." -ecsetelte Finol.

A Retribution egyedi karakterei megváltoztatják a játék dinamikáját mind a játékosok, mind a fejlesztők számára. Finol elmondta azt is, hogy a kivételes karakterek lehetővé teszik a játékosok számára a stratégiáik átgondolását, elősegítve ezzel az mód újrajátszhatóságát.

Az Overwatch Archives és a Retribution április 30-ig tart, eddig lehet tehát nyúzni ezt a brawl-t. Ti sokszor végigtoltátok már vagy meguntátok?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések