Hatalmas változtatások jönnek a Rainbow Six: Siege-be!

Hatalmas változtatások jönnek a Rainbow Six: Siege-be!

Az aktuális szezon közepét ismét megpörgeti a Ubisoft.

Mára már minden Rainbow Six rajongó megszokhatta, hogy a játékért felelős Ubisoft igyekszik meghallgatni az idő közben hatalmasra duzzadt játékostáborát és amikor csak lehet kisebb, vagy nagyobb finomhangolásokat tesz a jobb játékélmény érdekében. Így van ez most is, hiszen egy raklapnyi változtatást jelentettek be, amik pozitív irányban befolyásolhatják az eddigi játékmenetet.


Támadáááás!


Első körben azt nézték meg az általuk összegyűjtött és a felhaszálóktól kapott adatok alapján, hogy milyen változtatásokat lehet érdemes kieszközölni az operátorok között. Ennek érdekében megvizsgálták, hogy támadásban, valamint védekezésben bizonyos karakterek esetén milyen win rateket lehet produkálni. 

A védelem mindenek előtt


A fenti ábrák értelmezésében nagyban segíthet, hogy a vízszintes tengely azt mutatja, hogy mennyire népszerű az adott operátor, a vele merőleges pedig a győzelmi deltát ábrázolja, ami magába foglalja a vele megnyert meccseket, de előtte még kivonják belőle azokat a köröket, amikor nem az adott operátorra esett a választás. Ezek vizsgálatából pontosan látta a Ubisoft, hogy kik azok a karakterek, akiken változtatni kell, úgyhogy össze is szedte a velük kapcsolatban tervezett változtatásokat. 

A drága Lion ennek értelmében gyengítést fog kapni, hiszen jelen állás szerint túlságosan erős karakter. Mivel a Pro League-ben közel 100%-os a pickelési aránya, ezért lecsap a nerf, aminek 'hála' a képessége 3 helyett már csak kétszer lesz használható és 10 helyett 20 másodpercet kell majd várni az újratöltődésére. És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy a változtatás után már csak mozgás közben lehet majd látni vele a védekező csapat tagjait. 


A szeszes italként is méltán népszerű Jäger-t sem kerülheti el a változás szele, így az általa birtokolt eszköz már nem lesz hatásos a Hibana pelletjeivel szemben, míg Hibana claymore-jától érzékeny búcsút vehetünk, hiszen helyette egy breaching charge-ot fog kapni. Blitz-en is megpróbálnak finomnhangolni a Ubisoft fejlesztői annak érdekében, hogy a lehető legkevésbé legyen kellemetlen játszani ellene. Így a shield flashe 8 helyett már csak 5 méterig lesz használható és öt helyett már csak 4-szer lesz elsüthető. 

Vigil is megkapja a magáét, aki 30 helyett már csak 12 másodpercig lehet majd láthatatlan, úgyhogy alaposan meg kell majd gondolni a köpeny használatát, viszont az jó hír, hogy a töltési ideje felére csökkent, így 12 helyett 6 másodperc alatt töltődik újra. És akkor már ne feledkezzünk meg Ying-ről sem, aki a készítők eddigi tapasztalatai szerint bizonyos esetekben nagyon erős tud lenni, de ranked meccseket rendszerint rendkívül gyengén teljesít, ezért az LMG-je - ahogy mindenkié - erősítve lesz és az eddigi füstgránátok helyett claymore-t kap. 


Útközben befutottak a tesztszerverre érkező változtatások is, amik - ahogy lenni szokott - egyáltalán nem biztos, hogy bekerülnek a végleges játékba és ha még így is lesz, akkor se tuti, hogy pontosan a mostani formájukban. Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy végre a custom gamekben is elérhető lesz az új pick and ban rendszer, aminek előhívásához, csak indítanod kell egy custom meccset, majd a beállításoknál engedélyezned ezt az opciót. Mivel ez még csak a tesztfázis, ezért a Ubisoft arra kér mindenkit, hogy minél többször próbálja ki és nyugodtan írja meg nekik ezzel kapcsolatos tapasztalatait.

Az előző tesztszerven már megnézték, most pedig még tovább tökéletesítik az ún. weapon sight misalignmentet, amivel kapcsolatban szintúgy várják a játékosok véleményeit. Egyúttal szeretnék, ha minél látványosabb animációt látnánk a Defuser lekapcsolásakor, úgyhogy erre is hoznak újabb vizuális és hangzással kapcsolatos megoldásokat. A dropshotting is alaposan újra lesz gondolva, azaz amikor a karakterünkkel álló pozícióból leguggol, vagy éppen lefekszik. 

Ami ugyancsak kellemes változtatás, hogy megérkeznek a másodlagos gadgetként a lerakható golyóálló kamerák, amik azonban bizonyos operátoroknál lesznek csak elérhetőek. Mindezek mellett még az operátorok sebességeiben is lesznek változások, ugyanis páran gyorsulni, míg a többiek lassulni fognak. Itt egyébként meg tudjátok nézni, hogy mik érkeznek a tesztszerverre.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések