Nem sikerült igazán jól a debütálása, de a jövőben mindent megtesz a kiadó, hogy javuljon a tartalom.
A szombati nap folyamán adott ki egy közleményt a Valve, melyben arról informálta a játékosokat, hogy a Dota 2 Plus asszisztens rendszerével technikai problémák adódtak. Következésképpen a kiadó bocsánatot kért a rajongóktól, valamint 6 nappal meghosszabbította a prémium tagságát az előfizetőknek.
Márciusban mutatták be a Dota 2 Plus havi előfizetéses szolgáltatását, melyet a Battle Pass új generációjának is neveznek. A Dota Plus által kínált extra tartalomhoz tartozik a hősök szintezése, egy új pénznem, melyeket shardok vásárlására használhatunk, illetve a jutalmak kinyitására. Emellett az asszisztens segíti a játékosokat a fejlődésben, javaslatokat tesz, hogy mely képességet vagy tárgyat érdemes használni, illetve megvenni.
The underlying Plus Assistant system has had technical issues recently, and we’d like to apologize for the unreliable service. All Dota Plus members have had six days added to their memberships.
— DOTA 2 (@DOTA2) 2018. április 8.
Viszont az implementációja nem ment végbe jól egyes játékosoknál, és az új funkcióval kapcsolatban durva kritikákat osztottak meg. A közömbös fogadtatás mellett olyan hibái vannak, hogy a tanácsok és tippek folyamatosan eltűnnek. A balszerencse és a gondok miatt bocsánatkérő Valve mindenképpen igyekszik kijavítani a Plus alkalmazást, ezáltal pedig szeretné tovább építeni a közösséget.