Ha nem Kaplan, akkor van más aki megszólaljon az Overwatch kapcsán.
Scott Mercer ragadott klaviatúrát és le is gépelt néhány sort, hogy tájékoztassa a közösséget.
Először is azokról a változtatásokról és fejlesztésekről beszélt, amelyekkel barátságosabb hellyé varázsolhatják az Overwatch világát, a játékosoknak pedig jobb élményt nyújthat, ha némi irányítást is kapnak bizonyos dolgok felett. Létrehozták a "Strike Team" néven futó csapatot, hogy összehangolják és végrehajtsák ezeket az erőfeszítéseket a különböző részlegek bevonásával.
"Az egyik fő eszközünk, hogy felmérjük a rossz viselkedést az a report rendszer. Nemrég megváltoztattuk az in-game játékosok report kategóriáit, eltávolítottuk a "Poor Teamwork"-öt és a "Griefing" - "Gameplay Sabotage"-ra módosult. Megkönnyítettük, hogy helyesen választhassák a viselkedéshez megfelelő kategóriát a játékosok és ezzel pontosabb információval szolgáljanak nekünk. Sok olyan megjegyzést láttam a játékosoktól, amiben úgy gondolják a jelentéseik értelmetlenek, -de kihangsúlyoznám, ezek valójában hasznosak és hihetetlenül fontosak a közösség fejlesztéséhez.
A múlt héten korrigáltunk egy olyan problémát, amely megakadályozta, hogy sok játékos megkaphassa a (reportot megköszönő) üzeneteket, így mostantól még több visszajelzést fognak kapni ezekről. A továbbfejlesztés érdekében sok izgalmas munkát végzünk, például a "machine learning" rendszerek kifejlesztése érdekében, hogy segítsen pontosabban azonosítani az abusive csevegést és a játék szabotálását is. Ezek a technológiák pedig együttműködnek majd, hogy minél gyorsabban rávilágítsanak a rossz viselkedésre és megakadályozza vagy elvegye a kedvüket a viselkedni nem tudó játékosoknak. Persze mindenkinek lehet rossz napja, olyankor pedig észre sem vesszük, hogy miket mondunk vagy csinálunk, mégis negatív hatást gyakorlunk a társainkra. Éppen ezért került be egy figyelmeztetés is, mely ilyen esetekben jelzi az elfogadhatatlan magatartásukat.
Nem olyan rég egy újabb aktív lehetőséget is a játékosok rendelkezésére bocsájtottunk, amivel növelhetik a játékélményüket. Megjelölhetik, hogy kivel nem szeretnének a következőkben együtt játszani. Az elsődleges megvalósítást követően egyelőre 2 ilyen embert vehetünk fel a listánkra, de a jövőben ezt a számot szeretnénk növelni, amennyiben azt vesszük észre, hogy ez nem befolyásolja negatívan a matchmakinget.
Változtattunk azon is, hogy miként büntetjük a folyamatosan abusive chatelőket. Aki többször is durvaságokat ír a többieknek, azokat elnémítjuk, így nem lesz lehetőségük kommunikálni. Ezek a "silence"-k egyre tovább és tovább fognak tartani, amennyiben a káros magatartás továbbra is fennáll egy játékosnál. Egy idő után pedig csak azt bizonyítják ezzel, hogy nem megbecsült tagjai a közösségnek, tehát véglegesen kitiltjuk őket.
Emellett nagyon izgatottak vagyunk, mivel néhány új social funkciót is tervezünk, melyeket nyáron teszünk majd elérhetővé. A későbbiekben majd erről is beszélünk, de előtte készen kell állniuk, hogy a PTR szerveren tesztelni tudjuk. Szeretnénk, ha a játékosoknak egyre több lehetőségük lenne a saját kezükbe venni az irányítást és remek játékélményt szeretnénk biztosítani a számukra."