Emellett változott egy cseppet a Dire oldal, valamint az Agi-s és Int-es hősöket is finomították.
Miután újabb két hét telt el - közben lezajlott egy Major ugyebár Moszkvában - és kiadták a Battle Pass-t, a legújabb frissítés is befutott, szóval a közösség tagjainak van mivel most foglalatoskodnia. A Valve kijelentette, hogy a nagyobb tornák miatt ezeket a patcheket mindig a rendezvények után fogják kiadni, melyhez most tartották is magukat. Ez most nem lett olyan terjedelmes, mint legutóbb, de azért van pár érdekes sora a 7.15-nek:
- A Bounty Rúna mostantól csak minden 5. percben jelenik meg
- A Bounty Rúna minden játékosnak extra aranyat jelent (40 + 3/perc)
- A Bounty Rúna teljesen feltölti a Bottle-t
- A Bottle életerő és mana töltése 80/40-ről 100/50 lett
- A közelharci lane creep fejpénze 2-vel csökkent
- A távolsági lane creep fejpénze 1-el csökkent
- A távolsági lane creep fejpénze minden upgrade után nő: 1 helyett 3-al (ezzel a módosítással a teljes arany differencia a 40. percben azt jelenti, hogy 2052-el kevesebb lesz a pályán)
- A Melee Barrack 225 helyett 175 aranyat ad fejenként
- A sétáló courier 175 helyett 125 aranyat ad (a repülő továbbra is 175-öt)
- Ha saját tornyunkat ütjük le (Deny) akkor semennyi aranyat nem kap az ellenfél - eddig a teljes lóvé felének örülhettek.
- Az Agility hősök alap Strength-je 1-el nőtt
- Az Intelligence hősök alap Intelligenciája 2-vel csökken, kivéve Bane
- A semleges erdős campek stackelése utáni részesedés 20% helyett 25%
- Az Ancient HP regenerációja 8-ról 12-re nőtt
- Az Observer Ward (sárga) miután kifogyott 150 helyett 135 másodperc alatt töltődik vissza
- Az Observer Ward ára 80 helyett 75 arany lett
- Az Enchanted Mango HP regenerációja 0.7 helyett 0.6 lett
- Roshan Slam (földre üt és a körülötte lévőket bántja) sebzésének növekedése 8/perc helyett 10/perc lett
- Roshan alap sebzése 65-ről 75-re nőtt
- Roshan alap életereje 5500-ról 6000-re nőtt
- Kicsit módosították a rúnák megjelenésének a helyét
- Néhány semleges Dire creep campnek a spawn (sárga négyzet) hitboxa csökkent egy kicsit
- A Dire lenti T1 Torony kicsit lejebb került
- A Dire lenti Bounty Rúna kicsit jobbra került
- A Dire lenti Shrine helye kicsit lejebb került
- A Dire fenti T1 Torony kicsit jobbra került
- A távolsági creepek mostantól mindig a közelharci creepek mögött spawnolnak
- A Captains Mode-ban alapból 30 helyett 35 másodperc lesz egy pick-re vagy ban-ra
- A Captains Mode-ban a második ban fázisban megváltozott a sorrend: 2/1/2/1 helyett 1/2/1/2