Megbolygatták a Bounty Rúnát és Roshan is izmosabb lett

Megbolygatták a Bounty Rúnát és Roshan is izmosabb lett

Emellett változott egy cseppet a Dire oldal, valamint az Agi-s és Int-es hősöket is finomították.

Miután újabb két hét telt el - közben lezajlott egy Major ugyebár Moszkvában - és kiadták a Battle Pass-t, a legújabb frissítés is befutott, szóval a közösség tagjainak van mivel most foglalatoskodnia. A Valve kijelentette, hogy a nagyobb tornák miatt ezeket a patcheket mindig a rendezvények után fogják kiadni, melyhez most tartották is magukat. Ez most nem lett olyan terjedelmes, mint legutóbb, de azért van pár érdekes sora a 7.15-nek:

  • A Bounty Rúna mostantól csak minden 5. percben jelenik meg
  • A Bounty Rúna minden játékosnak extra aranyat jelent (40 + 3/perc)
  • A Bounty Rúna teljesen feltölti a Bottle-t
  • A Bottle életerő és mana töltése 80/40-ről 100/50 lett

  • A közelharci lane creep fejpénze 2-vel csökkent
  • A távolsági lane creep fejpénze 1-el csökkent
  • A távolsági lane creep fejpénze minden upgrade után nő: 1 helyett 3-al (ezzel a módosítással a teljes arany differencia a 40. percben azt jelenti, hogy 2052-el kevesebb lesz a pályán)
  • A Melee Barrack 225 helyett 175 aranyat ad fejenként
  • A sétáló courier 175 helyett 125 aranyat ad (a repülő továbbra is 175-öt)
  • Ha saját tornyunkat ütjük le (Deny) akkor semennyi aranyat nem kap az ellenfél - eddig a teljes lóvé felének örülhettek.

  • Az Agility hősök alap Strength-je 1-el nőtt
  • Az Intelligence hősök alap Intelligenciája 2-vel csökken, kivéve Bane

  • A semleges erdős campek stackelése utáni részesedés 20% helyett 25%
  • Az Ancient HP regenerációja 8-ról 12-re nőtt
  • Az Observer Ward (sárga) miután kifogyott 150 helyett 135 másodperc alatt töltődik vissza
  • Az Observer Ward ára 80 helyett 75 arany lett
  • Az Enchanted Mango HP regenerációja 0.7 helyett 0.6 lett

  • Roshan Slam (földre üt és a körülötte lévőket bántja) sebzésének növekedése 8/perc helyett 10/perc lett
  • Roshan alap sebzése 65-ről 75-re nőtt
  • Roshan alap életereje 5500-ról 6000-re nőtt

  • Kicsit módosították a rúnák megjelenésének a helyét
  • Néhány semleges Dire creep campnek a spawn (sárga négyzet) hitboxa csökkent egy kicsit
  • A Dire lenti T1 Torony kicsit lejebb került
  • A Dire lenti Bounty Rúna kicsit jobbra került
  • A Dire lenti Shrine helye kicsit lejebb került
  • A Dire fenti T1 Torony kicsit jobbra került
  • A távolsági creepek mostantól mindig a közelharci creepek mögött spawnolnak

  • A Captains Mode-ban alapból 30 helyett 35 másodperc lesz egy pick-re vagy ban-ra
  • A Captains Mode-ban a második ban fázisban megváltozott a sorrend: 2/1/2/1 helyett 1/2/1/2

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések