Velence és a Rialto híd, most már virtuálisan is. Az ötletelésről és a megvalósulásról beszélt a Blizzard egyik embere.
A Blizzard Entertainment nem is olyan rég jelentette meg a legújabb pályáját, a Rialto-t. Az Olaszországban található Velencére hajazó térkép néhány dologban azonban különbözik a korábbiaktól.
Aaron Keller játékigazgató helyettes beszélt egy videóban a háttérsztorijáról és megalkotásáról. Elmondja, hogy nagyon régóta szerettek volna már egy hasonlót készíteni, mely az első olaszországi map a játékban. Miután elkezdtek dolgozni rajta folyamatosan tesztelték mellette, mely hónapokat vett igénybe. Sőt, erre külön részlegük van, szóval vannak olyanok akik akár napi 8 órát is bugok és problémák keresésével töltenek. Tehát minden hős számára igyekeznek olyan kiegyensúlyozottra elkészíteni, amilyenre csak lehetséges.
A map ötletének megszületése előtt egy küldetésen gondolkoztak, ahol a Black Watch tagjai tulajdonképpen Velence utcáin mutathatták volna meg különleges képességeiket. Ez a helyszín mindenkit a kanálisok miatt vonz leginkább, ezek megalkotása pedig nem volt egy egyszerű sztori, hiszen az OW-ben a vízbe eső játékosok azonnal meghalnak. Tehát ki kellett balanszolniuk a víz jelenlétét is, a pálya készítésének korai szakaszában még jóval több volt rajta, de csökkentették a mennyiségét. A csónakok vagy gondolák megjelenése szintén egyedülálló, ugyanis másik mapon ilyesmik nem találhatók. Igyekeznek arra is figyelni, hogy mennyi magaslat vagy éppenséggel terasz kerüljön egy térképre - általában ez 2 maximum 3. Aaron kedvencei egyébként a robot gondolások, emmellett az easter eggek sem hiányozhatnak az olasz mapról, sokat nem árult el róluk, de annyit megemlített, hogy bizonyos artworköket az egyik fejlesztő 6 éves gyermekei készítettek.