Egy őrült és tréfás kínai Dota 2-es reklám valósággá vált

Egy őrült és tréfás kínai Dota 2-es reklám valósággá vált

A Dota 2-es kínai mémek csak egy újabb lépést tettek a teljes abszurditás felé.

Nemrég a Newbee csapata a hivatalos Weibo fiókján tett közzé egy hirdetést a "Scccuh" férfi parfüméről, amely állítólag tartalmazza Song "Sccc" Chun sztár midlanes "eszenciáját".

A szóban forgó reklám - mely először pusztán a poént szolgálta - humoros promóciós formát öltött, amelyet először a PGL Bukaresti Majorön mutattak be. A Newbee Dota 2-es csapat mind az öt tagja szerepel benne, felváltva fújják be magukat a termékkel. Miközben így tesznek, a narrátor néhány "motivációs" egysorost is lángra lobbant. Ha ez pedig nem lenne elég, akkor a jelenetek között suttogja el a termék nevét, hogy biztosan beleégjen a tudatunkba. A készítmény neve közvetlen hivatkozás egy mémre, amely Sccc jelenségéből született, aki a Dota 2 közösségben fiatalos kinézetéről és cizellált állkapcsáról ismert. Jóképű, személyisége pedig rengeteg rajongót szerzett még Kínán kívül is, vitathatatlanul a legnépszerűbb kínai profi játékos a nyugati közönség körében.

A szinte kimondhatatlan nickje miatt a szurkolók és a verseny szervezői is a "scuh" fonetikus kiejtésével viccelődtek.

Sccc hihetetlen felemelkedése a Newbee együttesében szintén rájátszott, hogy ő lett a régió aranyifjú titánja, bár a The International 7 egyik leglenyűgözőbb teljesítményét nyújtotta, mégis végül csak a második helyet csípte meg.

Az új parfümöt először az MDL Changsha Major alatt árulták május 14 és 20 között Kínában. A Scccuh ára 119 kínai renminbi (nagyjából 20 dollár ~ 5400Ft). A termék a Newbee hivatalos webáruházából is elérhető a Taobao-n keresztül, mely a legnagyobb kínai online vásárlási felület jelenleg. Ha ettől nem nő az MMR, akkor mitől?

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!