Két hívás között igazán belefér egy kis lövöldözés és bombahatástalanítás.
Márciusban a kínai internetes konglomerátum alatt a Tencent 5 százalékos részesedést szerzett az Ubisoftban egy üzlet részeként, hogy elkerülje a Vivendi ellenséges felvásárlási akcióját. Abban az hónapban a Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot megjegyezte, a vállalat arra használja ezt a kapcsolatot, hogy nagyobb hasznot húzzon a kínai játékpiacról, ami a világon a legnagyobb az elköltött pénz tekintetében. A Tencent pedig most újra kiadta a Tom Clancy Rainbow Six: Siege-t Kínában, ami segít abban, hogy nagyobb közönséget találjon ezen a területen.
A Ubisoft számára már így is globális elérése volt az R6S-nek, pár hónapja tették közzé azt is, hogy több, mint 30 millió játékosuk van, és továbbra is gyorsan növekszik ez a szám, hangzott el a befektetők konferenciáján. A Siege eddig csak a Steam-en volt elérhető, amelyet Kínában hivatalosan nem támogatnak. De ennek az újra kiadásnak a részeként a Tencent a Steam-szerű WeGame szolgáltatásán keresztül eljuttatja az országba a játékot.
A Tencent egyébként a legnagyobb játékvállalat Kínában (és mondhatni a világon is), és számos eszközön több tízmillió user használja a platformjait. Amikor egy új játék érkezik WeGame-re, azt az emberek észreveszik. A hír nem lenne teljes, ha nem láthatnánk gameplayt is a mobilos verzióból, –szóval jó szórakozást a videóhoz:
A játék hihetetlenül népszerű konzolokon Észak-Amerikában és Európában, és most már a távol-keleti piac sem elérhetetlen. Amikor a digitális bevételekről van szó, a Siege hatalmas sikert aratott mikrotranzakcióinak és a szezonjainak köszönhetően. Végül az e-sportok terén is top 10 játék közé verekedte be magát. Nem ugyanazon a szinten van, mint a Dota 2, League of Legends vagy Counter-Strike, de mindenképpen ott lohol a nyakukban. Ráadásul gyakran a Twitch 10 legnépszerűbb címei közé tartozik.