Az Adidas és a dán CS:GO csapat közötti együttműködés erre a naptári évre szól, melyet a felek opcionálisan meghosszabbíthatnak.
A megállapodás értelmében a márka képviselete a játékosok színpadi megjelenésén túl az utazásokra és streamelésekre is kiterjed a jövőben.
Az FC Köbenhavn és Nordisk Film tulajdonában álló e-sportszervezet ugyan eddig is Adidas mezeket viselt, de erre vonatkozó megállapodás csak most született. A német sportszergyártó egyébként az FC Köbenhavn elkötelezett támogatója, így nem meglepő, hogy együttműködésüket ily módon kiterjesztették.
Sandra Essesjö, az Adidas kommunikációs igazgatója így értékelte az üzleti döntésüket: „az e-sport egy közösség, amely világszerte támogatja és összegyűjti az embereket. Mindemellett, a fiatalok kultúrája nagy befolyással bír Koppenhága életében.”
„Meg szeretnénk mutatni az új generációknak, hogy látjuk őket és támogatjuk mindazt, ami fontos számukra. Továbbá a North egyike a legprofibb e-sport márkáknak a világon.”
A North ügyvezető igazgatója, Christian Sörensen szerint a német sportszergyártóval való együttműködés egy fontos lépés a szervezet márkájának fejlődésében.
„Meglehetősen büszkén tölt el, hogy egy olyan világmárka, mint az Adidas, aki rengeteg területre elsőként lép be a sportszergyártók közül, minket választott."
Az Adidas ezzel ismét bebizonyította, hogy tervei vannak az e-sporttal, mostantól a Team Vitality mellett újabb európai csapat húzhatja fel a 3 csíkos szerelést. Szerintetek a jövőben az is előfordulhat, hogy a német cég - a hagyományos látvány sportokhoz hasonlóan - akár e-sport játékosokat is közvetlenül támogasson?