Jobb lett a Claymore használata, valamint sok idegesítő hibát is kijavítottak végre a készítők.
Mindegyik frissítés igyekszik feldobni a játékot, és kellő extra tartalommal ellátni a rajongókat. Az Operation: Para Bellum hozott magával két új olasz Operátort, egy új pályát, a Villát, illetve néhány balanszolást is. Emellett számos problémát és hibát is befoltoztak, ráadásul egy-két érdekes módosítás is történt a játékkal kapcsolatban. Íme a legfontosabbak:
GLAZ OTS-03 tűzgyorsaság
- Glaz puskájával a percenkénti leadott maximimális lövések száma 220-ról 235-ra nőtt
Claymore
- A Claymore-t közelebb rakhatjuk a falhoz, illetve tárgyakhoz
- Kevésbé nehéz lepakolni lejtős területre
- Könnyebb felvenni bizonyos magasságokból
- A barikádokon belülre már nem telepíthetőek
A gránátok visszahajítása
- Eltávolították ezt a képességet, hogy visszadobhassuk az ellenfélre a gránátot. Nem úgy működött ez, mint, ahogy a Ubisoft szerette volna. Az adatok alapján azt látták, hogy a gránátok visszahajigálások eredményeképpen inkább a csapattagok haltak meg vagy öngyilkosságok történtek.
GAMEPLAY - FIX
- Nem volt megfelelő a barikádok megsemmisítése lőfegyverekkel
- Egy lövéssel lehetett szétzúzni a barrikádot
- Több tárgy is furán semmisült meg a lövések hatására
- A Sticky Gadgets akadályozta Maestro Evil Eye-át
- Az Operátorok nem tudtak lehasalni egy megerősített barrikádra telepített csapdán
- Javították a füst gránát effektjének vizuális bugját
JÁTÉKMÓDOK
TERRORIST HUNT
- Az ellénfelet irányító mesterséges intelligencia beragadhatott kötéllel való ereszkedés vagy mászás közben
SPECTATOR CAMERA
- A kommentátoroknak nem volt felhasználói felülete, mikor az Evil Eye-al néztek
- A kommentátoroknak, vagy a játékosoknak miközben Maestro-t figyelték a Turret használat közben, nem jelent meg a túlmelegedés csíkja
PICK AND BAN
- Pick és Ban esetében az Operator card-on lévő Operator ikon nem megfelelően volt elhelyezve
Operátorok
ALIBI
- Az Mx4 Stormra felszerelt red dot látóhatára nem működött megfelelően tüzelés közben
MAESTRO
- A golyóálló kamera és Maestro kütyüje vékony felületeken keresztül elpusztíthathatott néhány szerkentyűt.
- Maestro kameráját House pályán a gyerekszobába a párnák közé is le lehetett rakni és tisztán látott mindent. (Ez most is működik, de jóval kevesebb mindent láthatunk vele)
BANDIT
- Az eszközéből származó elektromosság nem pusztította el a drónokat, ha csapdára vagy megerősített fal mellé helyeztük el
MONTAGNE
- A játékosok át tudtan ugrani (vault) Montagne pajzsán
- Könnyedén megölték a kiterjesztett pajzsa mögött is, ha egyszerre tüzeltek és ugrottak át rajta (vault miatt)
Pálya
BORDER
- Az Armory alatt lévő folyosóról hatástalanítani lehetett a defusert.