Jobb lett a Claymore használata, valamint sok idegesítő hibát is kijavítottak végre a készítők.
Mindegyik frissítés igyekszik feldobni a játékot, és kellő extra tartalommal ellátni a rajongókat. Az Operation: Para Bellum hozott magával két új olasz Operátort, egy új pályát, a Villát, illetve néhány balanszolást is. Emellett számos problémát és hibát is befoltoztak, ráadásul egy-két érdekes módosítás is történt a játékkal kapcsolatban. Íme a legfontosabbak:
GLAZ OTS-03 tűzgyorsaság
- Glaz puskájával a percenkénti leadott maximimális lövések száma 220-ról 235-ra nőtt
 
Claymore
- A Claymore-t közelebb rakhatjuk a falhoz, illetve tárgyakhoz
 - Kevésbé nehéz lepakolni lejtős területre
 - Könnyebb felvenni bizonyos magasságokból
 - A barikádokon belülre már nem telepíthetőek
 
A gránátok visszahajítása
- Eltávolították ezt a képességet, hogy visszadobhassuk az ellenfélre a gránátot. Nem úgy működött ez, mint, ahogy a Ubisoft szerette volna. Az adatok alapján azt látták, hogy a gránátok visszahajigálások eredményeképpen inkább a csapattagok haltak meg vagy öngyilkosságok történtek.
 
GAMEPLAY - FIX
- Nem volt megfelelő a barikádok megsemmisítése lőfegyverekkel
 - Egy lövéssel lehetett szétzúzni a barrikádot
 - Több tárgy is furán semmisült meg a lövések hatására
 - A Sticky Gadgets akadályozta Maestro Evil Eye-át
 - Az Operátorok nem tudtak lehasalni egy megerősített barrikádra telepített csapdán
 - Javították a füst gránát effektjének vizuális bugját
 
JÁTÉKMÓDOK
TERRORIST HUNT
- Az ellénfelet irányító mesterséges intelligencia beragadhatott kötéllel való ereszkedés vagy mászás közben
 
SPECTATOR CAMERA
- A kommentátoroknak nem volt felhasználói felülete, mikor az Evil Eye-al néztek
 - A kommentátoroknak, vagy a játékosoknak miközben Maestro-t figyelték a Turret használat közben, nem jelent meg a túlmelegedés csíkja
 
PICK AND BAN
- Pick és Ban esetében az Operator card-on lévő Operator ikon nem megfelelően volt elhelyezve
 
Operátorok
ALIBI
- Az Mx4 Stormra felszerelt red dot látóhatára nem működött megfelelően tüzelés közben
 
MAESTRO
- A golyóálló kamera és Maestro kütyüje vékony felületeken keresztül elpusztíthathatott néhány szerkentyűt.
 - Maestro kameráját House pályán a gyerekszobába a párnák közé is le lehetett rakni és tisztán látott mindent. (Ez most is működik, de jóval kevesebb mindent láthatunk vele)
 
BANDIT
- Az eszközéből származó elektromosság nem pusztította el a drónokat, ha csapdára vagy megerősített fal mellé helyeztük el
 
MONTAGNE
- A játékosok át tudtan ugrani (vault) Montagne pajzsán
 - Könnyedén megölték a kiterjesztett pajzsa mögött is, ha egyszerre tüzeltek és ugrottak át rajta (vault miatt)
 
Pálya
BORDER
- Az Armory alatt lévő folyosóról hatástalanítani lehetett a defusert.
 
                    
                    