A következő koncepció megbízások jó kihívást jelentenének a gyakran sokat játszó játékosoknak.
A Fortnite küldetésrendszere egy igen jól összeállított része a játéknak. A Battle Pass elemeként hetente kapunk megbízásokat, amiknek a nagy része elég rövid idő alatt teljesíthető. Pár hete írtunk egy cikket arról, hogy idővel a küldetések mostani típusai talán egy nagyobb felújításra szorulnak majd, mert apránként kezdenek monotonná válni. A közösség véleménye erről igencsak megoszlik: van aki a mai napig élvezi a küldetéseket, és van olyan, aki szerint tényleg kell majd valamilyen vérfrissítés.
Hosszútávon is jól működhet a jelenlegi küldetésrendszer?
Heldeus | 18/06/05 11:40 A Fortnite Battle Royale küldetései a harmadik szezon kezdetével jelentős átalakításon estek át: heti küldetéseket kaptunk olyan meghatározott keretek közé szorítva, mint például nyiss ki 7 ládát Wailing Woods-ban, keresd meg a tucatnyi gumikacsát a térkép különböző pontjain, ölj meg 3 ellenfelet robbanó fegyverekkel, vagy épp ugyanennyi embert csak Lucky Landingben.
A "probléma" a jelenlegi rendszerrel az, hogy a küldetések nagyon hamar teljesíthetőek. Azok a játékosok pedig, akik sok időt tudnak eltölteni a játékkal, már maguk kreálnak kihívásokat, hogy színesítsék a játékot. Ilyen különleges kihívásokról ebben a cikkünkben olvashattok. Most viszont egy Reddit felhasználó (BM-Tweak) előállt egy ötlettel, ami a Battle Pass standard feladatin túl, hosszútávon is kihívásokat jelentene a játékosoknak.
Jól láthatjuk, hogy számos kihívás ezek közül nem két perc. Talán az 1 millió alapanyag kifarmolása igényelné még a legkevesebb időt, de a 250 mérkőzés megnyerése valószínűleg sok játékosnak elég sok idejét venné el. Ebben a listában van bőven fantázia, a küldetések többsége úgy végezhető el, hogy egyszerűen játszunk. A jutalmak sem maradnának el: számos skin, backpack, meg egy új fajta jutalom, a fegyver skinek avagy Camouflage-ok lennének megszerezhetőek. A listát természetesen számtalan dologgal lehetne még bővíteni:
- Nyiss ki 50 supply dropot.
- Fuss 200 kilométert.
- Használj 25 alkalommal egy Launch Pad-et úgy, hogy a leérkezést követő 10 másodpercben megölsz valakit.
- Ölj meg 10 embert no scope-pal.
Lehetne akár játékmódokra is bontani:
- Nyerj meg 5 squad meccset úgy, hogy az egész csapat életben marad.
- Ölj meg 50v50 játékmódban 50 embert az ellenséges térfélen.
Az ilyen hosszútávú küldetések esetén a lehetőségek száma végtelen. Érdemes nemcsak mennyiségi, hanem különleges feltételű küldetéseket is belevenni a listába, –hogy ne csak egyszerű grindra legyen szükség a teljesítéshez, ami monotonná teszi a rendszert, hanem tényleg kihívást jelentsen a quests.
Ti örülnétek egy ilyen rendszernek? Mivel egészítenétek még ki a listát?