Symmetra után Sombra került terítékre: átdolgozták, és komoly buffot kapott a láthatatlanságával kapcsolatban.
Nem is olyan rég említette meg nekünk Jeff Kaplan a Blizzard fórumán, hogy Symmetra-t követően Sombra-val foglalkoznak majd, ezek a módosítások pedig júliusban élesedhetnek. Sok infót akkor nem mondott róla, de arról biztosított, hogy átdolgozzák őt és a teszt szerveren ezt ki is lehet próbálni a majd a következő hetekben. Geoff Goodmand viszont már jóval bőbeszédűbb volt, és ezzel fel is robbantotta az OW közösséget. Adott ugyanis egy kis betekintést, hogy mire számíthatunk:
"Ezekkel a módosításokkal megnézzük, hogy mennyire tudjuk a Stealth és Translocator képességeket húzni. Ahogy módosítottuk, láttuk, hogy ez inkább egy scout/infiltrator (felderítő) tulajdonságot kölcsönöz neki és a csapatnak egyaránt. Több időnk lesz kiválasztani a megfelelő helyet, ahol lecsaphatunk és célpontunkra is meglepetésszerűen csaphatunk le. Tehát végtelen ideig tart mind a Stealth, mind a Translocator, de meg kellett oldanunk néhány problémát, melyek ezekből a változásokból fakadtak.
Az egyik, hogy el tudjuk pusztítani a Translocator-t, mivel gyakran elakadt egy olyan helyen, ahol nem igazán akartuk látni. Emiatt megsemmisíthetjük, ha ránézünk, és megnyomjuk az Interact gombot. A másik, hogy Stealth 75%-os bónuszsebességet adott mindvégig, ami egy kicsit erősnek mondható. Ezt a bónuszt 50%-ra csökkentettük. Ezenkívül láthatatlanul nem foglalhatunk vagy contest-elhetünk Objective-eket (pont vagy payload), hiszen ez rendkívül bosszantó lenne a végtelen Stealth idővel.
Ezek a változások valóban érdekesek lesznek számára, hiszen mostantól teljes kontroll alatt tarthatjuk, hogy mikor szeretnénk felfedni magunkat."
Elvileg minden képességünk használata közben felfedjük magunkat, de mozgás közben folyamatosan láthatatlanok maradunk. A frissítés hamarosan megérkezhet a Overwatch PTR szerverre, de Goodman mindössze csak ennyit említett meg Sombra-val kapcsolatban, –azonban ez is éppen eléggé felkavarhatja az állóvizet.