Wrecking Ball az egyik legerősebb tank lehet - Megnéztük Hammond képességeit

Wrecking Ball az egyik legerősebb tank lehet - Megnéztük Hammond képességeit

A játék legújabb hősének képességei iszonyatosan durvának tűnnek. Úgy néz ki igaz lesz a mondás, hogy "Kicsi a bors, de erős!"

Az első figyelmeztetés ami fogad minket, amikor Hammond kerül szóba, hogy "Ne dühítsd fel a hörcsögöt", –ami alapból kicsit viccesen hangzik. De miután láttuk mire képes ez a kis fickó, –illetve a harci robotja–, azt hiszem meg kell fogadnunk a 'tanácsot'. Azt már tudjuk, hogy Wrecking Ball tank lesz, és –ugyanúgy mint D.Va esetében– neki is lesz egy robotja, amit belülről irányítva hozza majd el a félelmet és rettegést a ranked meccsekre. Első pillantásra minden megvan benne, ami egy jó élharcosnak kell. Az alaptámadás nagyon rendben van, a kétféle cc, csapatharcokban nagyon jól jön majd, a pajzs egyszerűen beteg és az ulti is rendben van. De ennyi felvezetés után lássuk a képességeket külön-külön.

Quad cannons

A leírásban az szerepel, hogy egy egy sima automata gépfegyver. D.Va-val ellentétben itt a tár nem végtelen: egyszerre 80 golyót tudunk egyhuzamban kilőni, utána jöhet az újratöltés. A sebzést illetőleg, egyelőre elég erősnek tűnik a dolog, –sőt talán kicsit túl erősnek is–, de itt lehet, hogy csak a paranoiám beszél belőlem.

Roll

Ez a képesség vált a robotunk harci módjában. Kezdésnek, ugye van az alap mód, amikor tudunk lőni, lépkedni. A másik eset, amikor átváltozunk egy romboló golyóvá. Ebben a formában a fegyerünket nem használhatjuk, viszont kapunk egy kis mozgási sebesség szteroidot, illetve több képességünk is csak itt működik.

Grappling Claw

Ez pedig az első olyan képesség, ami Roll formában működik. Ha nem vagyunk abban, amikor elnyomjuk, akkor automatikusan átdob. Ennek annyi a lényege, hogy valahova kilövünk egy kötelet, a végen egy horoggal, majd a stabil pont segítségével, mint egy csúzli, felgyorsulunk. Ez azért fontos, mert ekkor a Roll forma kicsit fejlődik. Alapból csak gyorsabbak vagyunk benne kicsit, viszont ha nekimegyünk az ellenfélnek, akkor nem történik semmi. Nem sebzünk és még az egyensúlyából se billentjük ki a másikat. Viszont, ha a Grappling Claw miatt olyan gyorsak vagyunk mint a villám, akkor már fáj, ha nekimegyünk valakinek. Illetve még egy picit vissza is ütjük, aki az utunkba áll: ez gyakorlatilag egy Knockback hatás. Ezen kívül a képességgel olyan helyekre is felmehetünk, amit alapból nehéz –vagy lehetetlen– elérni sima ugrással.

Piledriver

Ez a képesség kicsit hasonlít Doomfist ultijára: itt is a levegőből csapódunk a földbe, és egy körben sebződnek az ellenfelek. Ezen kívül, akik benne vannak a hatókörben, azokat fel is dobjuk egy rövid időre. 

Adaptive Shield

Ez a képesség iszonyatosan erősnek tűnik elsőre. Lenyomásakor alapból ránk pakol egy adag életerőt, ami pár másodperc alatt lefoszlik rólunk, de amíg ott van addig erősen lecsökkenti a rendes életerőnk csökkenését. Viszont a durva benne az, hogy attól függően növekszik a pajzs értéke, hogy mennyi ellenfél van körülöttünk, ami egy csapatharcban iszonyatosan erős lesz. Gyakorlatilag megint kaptunk egy olyan tankot, aki bátran ugrik majd a dolgok sűrűjébe.

Minefield (Ulti)

Ez gyakorlatilag egy aknamező, amit a robot maga köré pakol, mikor aktiválják. A lerakott bombákból elég sok van és közepesen nagyot sebeznek. A legtöbb karaktert nem fogják egyre leütni, ha valaki belemegy. De mondjuk Tracer helyében, –amikor ez lenn van–, nagyon nem mennék a veszélyzónába. 

Ezek után íme egy videóban az összes képesség. Van egy olyan érzésem, hogy jönnek majd a Miley Cyrus mémek, és a következő hetekben igencsak felbolydul majd a játék is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések