A változtatás miatt a karakter hatékonysága jócskán csökkenni fog.
Az előző hét igencsak izgalmasan telt az Overwatch rajongók számára, mivel a Blizzard számtalan újdonságot mutatott be a koreai közönségtalálkozón. Először is kaptunk egy csodálatos animációs rövidfilmet (a D.Va főszereplésével készült Shooting Start), egy új control pályát Busant, ami ráadásul egy Reinhardt bugokat javító frissítés keretein belül be is került a PTR szerverekre. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre, kattintsatok az alábbi cikkünkre.
Komoly Reinhardt változtatások érkeztek a PTR szerverekre!
A Blizzard végre rendbe tette a karakter régóta rendetlenkedő ultiját.
Nos, a változtatások abszolút pozitív visszhangot váltottak ki a közösségből, a Blizzard azonban nemrég frissítette Patch Notest és a rajongók instant lincshangulatra váltottak, mivel bugfix-nek álcázva a stúdió nerfelte Roadhog alternatív tüzelését, ami már jócskán kevesebbet sebez a maximális hatótávolságra. A képesség éles és tesztszerveren lévő különbségeiről az alábbi gifen megbizonyosodhattok.
Amint már említettem, a játékosbázis jó része, főleg a Roadhog mainek különösen kiakadtak a Blizzard döntésén, mivel így a hős életképessége kompetitív környezetben jócskán csökkenni fog. Alapvetően a karaktert jelenleg a pajzsok törésére használják, azonban a fent látható csökkentett sebzéssel már nem lesz annyira hatékony, hogy ne váltsanak le róla egy sokkal inkább versenyképesebb offtankra. Sokaknak most úgy tűnhet, hogy ez nem is akkora nerf, mivel Hognak még ott van a selfheal, a bivaly erős ulti, illetve a Hook, azonban a többi tankkal összehasonlítva mindez kevés, nem hiába volt mélyponton a karakter még pár hónappal ezelőtt. Véleményünk szerint a Blizzard ezzel a lépéssel kinyírja Roadhog-ot ahelyett, hogy kijavítanák mondjuk a továbbra is rendkívül inkonzisztens Hook-ot.
Ti mit gondoltok egyébként a változtatásról?