Tom Powers közösségi menedzser rendkívül jó fej volt a battle.net fórumon.
Az elmúlt néhány hónapban a Blizzard különös figyelmet szentelt annak, hogy a játék karaktereit minél jobban kiegyensúlyozzák és hibáikat minél hamarabb kijavítsák. Az egyik legutóbbi PTR frissítésben például Reinhardt Earthshatter képességét újították fel, és megoldották a hosszú idő óta bent lévő hitbox és reg problémákat, amik inkonzisztenssé tették a képességet.
Komoly Reinhardt változtatások érkeztek a PTR szerverekre!
A Blizzard végre rendbe tette a karakter régóta rendetlenkedő ultiját.
Szerencsénkre a stúdió a Rein fixeket tartalmazó Busan frissítés után sem állt le, és pár napja újabb szeretetcsomagot dobtak le a tesztszerverre, amiben további javításokat eszközöltek több karakteren is. Mindemellett a stúdió egyik közösségi menedzsere, Tom Powers nemrég egy igencsak terjedelmes posztban kommentálta a battle.net fórumok történetének egyik legkimerítőbb bugreportját. A legfontosabb témákat és a stúdió arra adott válaszait az alábbiakban tudjátok megtekinteni.
A lövedékek nyomvonala sokszor duplán látszódik
"Az 1.26-os frissítésben olyan javítások érkeztek, amik megoldják ezt a problémát. Kérlek tudassátok velünk, ha esetleg ismét előjönne."
Tereptárgyak vagy karakterek hirtelen feltűnése scope módban.
"Még mindig vizsgáljuk a hibát és keressük a megoldást arra, hogy ezek a "felbukkanások" framerate csökkentés nélkül megszűnjenek."
enemy pop-in - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch enemy pop-in GIF by brokenstyli on Gfycat. Discover more related GIFs on Gfycat
A vakító fényhatások és a vörös szín csökkenti Widow távcsövének hatékonyságát.
"Ez nem bug, de köszönjük szépen az észrevételt."
Hitbox problémák.
"Hanzo keze már nem szabad, hogy gátolja a fejlövéseket, illetve a többi hitbox probléma is megoldódott elvileg."
A Grappling Hook auto-aim egy rémálom.
"Sajnos a képesség valóban nem tökéletes jelen pillanatban, viszont nagy figyelmet szentelünk neki és remélhetőleg minél hamarabb ki tudjuk javítani."
A Grappling Hook egyszerűen nem működik.
"A példaként felhozott klippekben a hook sajnos nem kapaszkodik meg a megcélzott felületen, ami egyrészt az auto-aim, másrészt annak érzékenységének a hibája."
A Grappling Hook nem húzza fel a karaktert a peremre.
"Ezt a mobilitást most dolgoztuk újra a PTR szerveren és arra törekedtünk, hogy minél inkább konzisztensebb legyen."
map prop autoaim - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch map prop autoaim GIF by brokenstyli on Gfycat. Discover more related GIFs on Gfycat
A Grappling Hook a rossz irányba mozdítja el a karaktert.
"A legutóbbi PTR frissítésben erre is kerestünk megoldást."
A Grappling Hook animációja néha újraindul használat közben.
"Ez egy kliens oldali probléma, ami leginkább az elvesztett adatcsomagoknak köszönhető."
A nem csatlakozó Grappling Hook után a képesség cd-re kerül, holott nem így kellene lennie.
"Természetesen ez egy bug és a cd-nek újra kellene indulnia, de nyugodjatok meg, ez is a listánkon van."
guppy's highlight_17-11-10_01-24-55.mp4
Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop.
Az Infra-Sight-tal nem feltétlenül látunk át a falakon az FFA játékmódban.
"Ez is olyan probléma, amit még meg kell oldanunk."
Az újratöltés után a fegyver tára néha ott marad a pályán, ami segít megállapítani az ellenfélnek, hol is van a karakter.
"A legutóbbi PTR frissítésben erre is találtunk megoldást."
Audió hibák.
"A találati lövések sajnos nem 100%-ban pontosak, főlek akkor, ha a kliens oldalon csomagveszteség van."
A POTG/ replay nem feltétlenül mutatja meg azt, ami a valóságban történt és igencsak furcsa szituációkat tud mutatni a visszajátszáskor.
"A megosztott képernyős videók érdekesek. Alapvetően szinkronizáltnak kellene lenniük, azonban a vörös koponya jelző nem ugyanott van a szerver és a kliens oldalon. A kliens oldalon például csak akkor kapod meg, ha valóban ellőtted az ellenfelet, míg a szerver oldalon azonnal látod, ha lelőttek."
Annak ellenére, hogy a Grappling Hook megkapaszkodik a korlátokon, nem mindegyiken lehet megállni vagy felugrani a karakterrel.
"A korlátokon való állás a legutóbbi PTR frissítésben szintén átdolgozásra került."
Nehéz megállapítani, hogy a Hook melyik peremeken akad meg, mivel nincs vizuálisan kiemelve.
"Ez nem bug, de vettük a visszajelzést."
A gyakorlópálya korlátai nem átlőhetőek.
"A Training Range alapvetően alacsonyabb felbontásban készült el, hogy csökkentsük a teljesítmény igényét."
Ezek lettek volna tehát Tom Powers közösségi menedzser válaszai brokenstyli Widowmaker bugcsokor gyűjteményére. Reméljük, a karaktert tényleg sikerült rendbe rakniuk a legutóbbi frissítésben, a további hibákat pedig minél hamarabb ki tudják majd javítani.