Pharah buff és Brigitte nerf is érkezett a Torbjörn rework frissítéssel a PTR szerverekre!

Pharah buff és Brigitte nerf is érkezett a Torbjörn rework frissítéssel a PTR szerverekre!

Jeff Kaplan és csapata nem aprózta el: rengeteg újdonság került a tesztszerverekre. 

Jeff Kaplan tegnap éjjel ledobta az atombombát, és a legfrissebb Developer Update-ben bemutatta a több hónapja bejelentett Torbjörn rework részleteit. A svéd törpe a változtatásoknak köszönhetően új képességeket, eldobható Turretet és egy teljesen új Ultimate-et kapott a PTR frissítésben. Ha kíváncsiak vagytok a rework minden részletére, kattintsatok az alábbi cikkünkre!

Minden, amit a közelgő Torbjörn reworkről tudni érdemes!

Sensevida | 18/09/22 04:21 Tegnap éjjel Jeff Kaplan beváltotta múltheti ígéretét és az Overwatch legújabb Developer Update videója kikerült az éterbe, melyben végre valahára elárulta a részleteket a ránk váró Torbjörn reworkkel kapcsolatban. 

A Torbjörn rework mellett természetesen egyéb újdonságok is kerültek a tesztszerverre. Első körben például frissítették a pajzsok vizuális effektjeit, amivel azt szeretnék elérni, hogy a játékosok minél inkább tájékoztatva legyenek azok állapotáról és hátralévő életpontjairól. Ezen kívül kivették Reinhardt-ot a hősök közül, ami nagy valószínűséggel annak köszönhető, hogy orvosolni szeretnék az átalakított Earthshatter bosszantó hibáit. Mindemellett több karakter is kisebb nagyobb változtatásokon esett át: Brigitte például könnyed nerfet, míg Soldier, McCree, Orisa és legfőképpen Pharah buffot kapott. Na de nem is rabolnám tovább az időtöket, lássuk az 1.19-es frissítés legfontosabb részleteit!

Brigitte

  • A Barrier Shield védelme 600 pontról 500-ra csökkent.

Fejlesztői kommentár: A pajzs életpontjainak elpusztítása egyes karaktereknek túlságosan nehéz feladatnak bizonyult, a gyengítésével pedig azt reméljük, hogy a hősnő túlélési képessége nem szenved nagy csorbát, ellenfelei mégis nagyobb nyomást tudnak gyakorolni rá. 

McCree

  • A Combat Roll újratöltési idejét 8-ról 6 másodpercre csökkent.

Fejlesztői kommentár: Korábban, a Combat Roll eléggé korlátozónak tűnt és a játékosoknak nagyon kellett figyelniük arra, mikor használják el. A csökkentett újratöltési idővel reméljük nagyobb rugalmasságot tudunk adni a karakternek, akár mobilitásra, akár újratöltésre használjuk a képességet. 

Pharah

  • A Concussive Blast újratöltési ideje 12-ről 9 másodpercre csökkent. 
  • A Rocket Launcher tűzgyorsasága 0.9-ről 0.75 másodpercre csökkent. 
  • A lövedékek robbanási sebzése 80-ról 65-re csökkent, a becsapódási sebzése viszont 40-ről 55-re nőtt. 
  • A robbanások visszalökése 20%-kal csökkent, viszont a karakter saját visszalökési távolsága 25%-kal nőtt. 

Fejlesztői kommentár: Szerettük volna növelni Pharah Rocket Launcher-ének érzékenységét. Eddig csaknem egy másodperc telt el két lövedék között, ami sok esetben rendkívül lassúnak érződött, amit a tűzgyorsaság felturbózásával és a sebzések átalakításával próbáltunk most kompenzálni. A teljes sebzés potenciál így megnőtt a közvetett találatok esetében, a közvetlenekében viszont csökkent. Mindemellett a rakéták hátralökésének csökkentésével lehetőséget hagytunk az ellenfelek számára, hogy könnyebben eltalálják a karaktert, a rövidebb cd-vel rendelkező Concussive Blast pedig már jobban szinkronizál a Jump Jet képességgel, hogy a játékosok többször és hatékonyabban használhassák mobilitásra.

Mei

  • Frissítették a karakter képességeinek vizuális effektjeit. 

Fejlesztői kommentár ide érdekes módon nem érkezett, holott véleményem szerint igencsak jó lett volna, mivel az ultimate animációja például nagy mértékben változott meg, ami mögött nem csak vizuális, de mechanikai átalakítást is sejtek. Az új Blizzard szó szerint egy hógömb, a korábban megszokott kör alakú felszíni fagyás helyett. Érdekes döntés a stúdió részéről, kíváncsian várjuk a teszteket, mennyiben változtat mindez a karakter ultiján. 

Orisa

  • A Fusion Driver maximális szórása 1.5-ről 1.2-re csökkent. 

Fejlesztői kommentár: Orisa lényeges időt tölt azzal,.hogy egy helyben áll és a Fusion Driverrel sorozza az ellenfeleket, viszont a fegyver elég nagy szórással rendelkezett már egy bizonyos távolság felett, amihez hozzájárult a lövedékek utazó ideje is, így sokszor érezhettük a golyószórót inkonzisztensnek. Azzal, hogy picit javítottunk a fegyver szórásán, elősegítettük, hogy jobban érezzük a fegyvert hosszabb távolságokon. (Időközben teszteltem a PTR szerveren és tényleg jobbnak tűnik)

Soldier:76

  • A Heavy Pulse Rifle maximális szórásáig 6 helyett már 9 lövedéket kell kilőnünk. 

Fejlesztői kommentár: Soldier sebzéskiosztása valamivel alacsonyabb jelenleg, mint szeretnénk. Azzal, hogy több lövedék kell a maximális szórás eléréséig, a fegyver könnyebben kezelhetőnek érződik és reméljük, a hős sebzésén is tudunk segíteni ezzel. 

A karaktereket érintő változtatások mellett érkezett egy rakás bugfix is, melyek listáját ezen a linken tudjátok megtekinteni. Első nekifutásra egyébként nekünk bejött a frissítés, mivel a Torb rework elég izgalmasnak ígérkezik, –ráadásul a többi karaktert érintő változtatások is ésszerűek.

Nektek egyébként így látatlanban hogy tetszik a Torbjörn rework frissítés? Elégedettek vagytok a változtatásokkal?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

 

Kövess Minket!