Egyre felkapottabbak a népszerű e-sportolók, és most már a nagyobb cégek is észreveszik bennük a lehetőséget, –ezek a reklámok pedig azt bizonyítják, hogy van rájuk kereslet.
Ki gondolta volna pár évvel ezelőtt, hogy termékeket fognak reklámozni az e-sport világ legnagyobb nevei. A számítógépes hardvereken túl is van élet, –mi sem bizonyítja ezt jobban a Head & Shoulders új kampánya, melyben a Men Ultra termékcsaládot igyekszik bemutatni az egyik híres Dotás arc, az orosz Virtus.Pro carry játékosa Roman 'RAMZES666' Kushnarev. Nem csak egy videóban kapott szerepet; ő lett ugyanis a márka egyik nagykövete hazájában:
Ha ez egyébként nem lenne elég vicces vagy figyelemfelkeltő, akkor a Corsair is beszállt ebbe a bizniszbe, és egy roppant találó reklámfilmet forgattak le Clement "Puppey" Ivanovval. A Team Secret –illetve a Na'Vi korábbi kapitánya– ismert a dührohamairól, éppen ezért erre hegyezték ki a felvételt. A DreamLeague S10 Minor selejtezői alatt vetített filmben minden füles, amely nem a Corsair új gyártmánya, bizony veszélyben van, ha Puppey feltűnik a színen:
Rajtuk kívül egyébként nem ez az első eset, hogy profi játékosokkal szerződnek cégek, hogy reklámozzák a brandjüket. Például a CS:GO közösség egyik legtiszteltebb tagja, az izmairól és a humoráról híres Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski Media Marktos remekműve is megér egy misét, még akkor is ha nem angol nyelven hallható: