Taimou, Surefour, TviQ és McGravy is egyetértenek abban, hogy szükség lenne a szerepkör szerinti meccskeresésre.
Az Overwatch kompetitív játékmódja sajnos nem feltétlenül van a legjobb állapotban, mivel a mérkőzések során rengeteg trollal, OPT játékossal, szándékos meccseldobóval találkozhatunk. A játék kompetitív élményét nemrég a To Binge animációs videókkal foglalkozó YouTube csatorna remekül parodizálta ki; ha esetleg lemaradtatok volna a vicces –mégis szívbemarkolóan igaz– görbe tükörről, kattintsatok az alábbi cikkünkre!
Egy animátor tökéletesen megfogta, milyen is igazából az Overwatch kompetitív élménye
A To Binge animációs videókat készítő csatorna ismét tökéletesen parodizálta ki az Overwatch-ot.
A probléma tehát adott, –de kérdés, mit kellene tennie a Blizzard-nak a megoldás érdekében? Nos, pár napja a Dallas Fuel DPS játékosa, Timo "Taimou" Kettunen is kifakadt Twitteren, mondván, szeretne rankedezni és fejlődni, azonban a Competitive Play egyszerűen élvezhetetlen számára és az Overwatch ezen játékmódját jelenleg lazán 0 ponttal értékeli egy 1-10 skálán. A profik persze naponta fakadnak így ki a játék miatt a közösségi felületen, azonban Timo bejegyzésére megjelent az Overwatch League csípős nyelvű kommentátora, Christopher "MonteCristo" Mykles és meglepő módon jó fiúként állt a problémához: megkérdezte, hogy mi kellene ahhoz, hogy a ranked élmény javulni tudjon?
MonteCristo on Twitter
@DF_Taimou What are some of the changes you would make to improve the experience?
Timo válaszában elsősorban azt hangoztatta, hogy legalább 100 Avoid as Teammate hely kellene, plusz egy személyre szabott Ban gomb is, amivel instant ki tudja tiltani a csalókat a meccseiből. A vicces ajánlások mellett azért később komolyan vette a kérdést és a Role Queue-t nevezte meg végső megoldásként, –viszont ez a funkció szerinte 2020 előtt nem fog megérkezni a játékba. Érdekes módon a beszélgetésbe több profi is bekapcsolódott és a Los Angeles Gladiators-os Lane "Surefour" Roberts, a Florida Mayhem-es Kevyn "TviQ" Lindström, plusz az Envy-s Caleb "McGravy" McGarvey is egyetértett abban, hogy a szerepkör szerinti meccskeresés igencsak hatékony megoldást jelentene a ladder problémáira. A Houston Outlaws korábbi tagja, Lucas "Mendokusaii" Håkansson mindehhez annyit fűzött hozzá, hogy további karakter átalakítások kellenének, szigorúbb bánásmód az OTP és soft throwerekkel szemben, illetve a kliensben rendezhetnének kisebb versenyeket is.
A profik véleménye tehát egyértelmű, de mit gondoltok ti? Szerintetek min kellene változtatnia a Blizzard-nak, hogy az Overwatch ranked meccsei élvezhetőbbek legyenek?