Mercy, Roadhog, Reaper és Symmetra is buffot kapott a PTR szervereken!

Mercy, Roadhog, Reaper és Symmetra is buffot kapott a PTR szervereken!

Az Overwatch fejlesztőcsapata megint nem bírt magával és komoly karakterváltoztatásokat eszközöltek a tesztszervereken. 

Tegnap este az Overwatch stábja újabb fejlesztési videóval jelentkezett, melyben Jeff Kaplan izgatottan bejelentette, hogy a jövőheti BlizzCon rendezvényen tartandó Overwatch World Cup rájátszását egyedi módon követhetjük majd. Az újítás lényege, hogy a játékba belépve nézhetjük majd a mérkőzéseket és megválaszthatjuk majd, hogy milyen nézőpontból szeretnénk nézni a találkozókat, ráadásul az elődöntő és a döntő történéseit vissza is nézhetjük majd. Jeff kiemelte, hogy ez egyelőre egy béta teszt lesz az újítás számára és ha sikerrel járnak, akkor egy nap a saját mérkőzéseinket is visszanézhetjük majd PC-n és a konzol platformokon is egyaránt. Mindemellett Jeff kiemelte, hogy a fejlesztések miatt idén nem kapunk majd új pályát a BlizzCon-kor, de ne aggódjunk, így is számtalan izgalmasabbnál izgalmasabb tartalom vár majd ránk. 

Mindemellett a stúdió elhelyezett egy frissítést is a PTR szervereken, melyben több hős is kisebb nagyobb buffokon esett át. Lássuk is a részleteket!

Mercy

  • 15%-kal kevesebb charge kell az ultimate-hez.
  • A Caduceus Staff gyógyítása a Valkyrie alatt 50-ről 60-ra nő másodpercenként. 

Reaper

  • A Hellfire Shotgun random szórása 50%-kal csökkent.
  • A képességek által biztosított öngyógyítás 20%-ról 30%-ra nőtt. 

Roadhog

  • Csökkentették a késleltetést a Hook kapcsolódása és a célpont elrántása közt 0,5 másodpercről 0,3 másodpercre.
  • A Hook nagy mértékben lelassítja a célpontot.
  • A képesség töltési ideje rögtön elindul, amint eldobtuk a hook-ot.
  • Az elsődleges és másodlagos tüzelés szórását átalakították és a véletlenszerű szórás mértékét 50%-kal csökkentették.
  • A Whole Hog maximális hátralökési távolsága 8 méterről 10 méterre nőtt.
  • A horizontális visszarúgás mértéke lényegesen csökkent

Symmetra

  • Az elsődleges tüzelés 20%-kal hamarabb töltődik fel maximális sebzésre. 

A frissítés mindemellett számtalan bugfixet és egyéb javítást is tartalmazott, ha kíváncsiak vagytok a teljes listára, ezen a linken tudjátok azt megtekinteni. 

Ti mit szóltok egyébként a változtatásokhoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

 

Kövess Minket!



Közvetítések