Sokan már nem tudják, hogy az Ubisoft mit is akar kihozni a játékból, most például Clash kap egy kicsit túl sok figyelmet. Vajon jogos a nerf?
A "Designer Notes" sorozatot azért indította útjára az Ubisoft, hogy betekintést kapjunk a fejlesztőcsapat gondolataiba az Operátorok kiegyensúlyozását illetően. Emellett folyamatosan monitorozzák és figyelik a játékosok visszajelzéseit. Éppen emiatt osztják meg az elképzeléseiket, valamint a Win Delta-k alapján megmutatják az átlagos győzelmi és választási arányokat is.
Támadók
Védők
Változások
Clash
- Csökken a pajzs és a fegyver közötti váltás sebessége (CCE Shield - Sidearm)
- A pajzs újratöltődésének késleltetése a használat befejezése után 2 másodpercre nőtt az 1 másodpercről
- A támadók 0,5 (1,5 másodperc volt korábban) másodperc múlva visszanyerik a teljes mozgási sebességüket a sokkolást követően
Felismerték, hogy Clash jelenleg nem nyújtott jó teljesítményt a Win Delta szempontjából, bár sokan továbbra is azt hiszik, hogy egy eleve gyengébb operátort igyekeznek nerfelni. Ezeket a módosításokat mégis azért tették meg, hogy Clash az eredetileg rábízott feladatkört lássa el, de mégse legyen nagy hatással a rangsorolt mérkőzésekre.
A fegyverek közötti csere sebesség változása inkább hibajavítás, mint balansz értékű, ugyanis soha nem volt az a céljuk, hogy villámgyorsan váltogathasson közöttük.
A pajzs sokkolása és újratöltési idejének csökkentésével pedig az általa okozott frusztrációt szerették volna megszüntetni, valamint a támadóknak esélyt akartak adni, hogy legyen idejük és lehetőségük elmenekülni Clash elől. Mindenesetre ez az operátor arra hivatott, hogy a csapattársaival együtt dolgozzon az ellenfél legyőzése érdekében, és nem az egyéni akciókra lett létrehozva.
Maestro
ALDA 5.56
- Az ALDA 5.56 visszarúgásának mértékét a többi LMG-hez hangolták
Sledge & Smoke
SMG-11
- Csökkentették a visszarúgásának mértéket a fegyver kezelésének javítása érdekében
Mira
Vector
- Csökkentették a visszarúgásának mértéket a fegyver kezelésének javítása érdekében
Helyzetjelentés
Lion
Lion a bevallásuk szerint továbbra is problémás a high level játékot figyelembe véve. Van egy tervezőjük, aki jelenleg egy pár lehetséges rövid távú megoldást tesztel. Az is megeshet, hogy nem az ellenfél teljes alakját jeleníti majd meg a készüléke hatására a játék, csak szimplán Jackal-éhoz hasonlóan pingel. Persze ez még mindig a tesztelés korai fázisában tart és természetesen további részleteket osztanak meg majd ezzel kapcsolatban.
Głaz
Csak úgy, mint fentebb említett kollégájával (Lion), Glaz jelenlegi helyzetével sem elégedettek. Szeretnék eltávolítani az aktuális szerepéből, hiszen ő most az egyik legjobb "site pushing" operátor, főleg a füstgránátjainak és a fegyverének köszönhetően. Közelebb akarják hozni az eredeti elképzeléshez, miszerint ő egy mesterlövész. Ezt is tesztelik és mondhatni ígéretes próbálkozásokat sikerült eddig kitalálniuk. Hasonlóan azonban Lion-hoz, itt is több időre van szükségük, de igyekeznek minél többet együtt dolgozni pro játékosokkal is, hogy a lehető legjobb eredményt kapják a fejlesztés végén. Hamarosan ezeket a teszt szerveren is láthatjuk majd kipróbálás céljából.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!