Átdolgozták a Mapot és rengeteg hőst, valamint 5 új tárgy is került a 7.20-ba!

Átdolgozták a Mapot és rengeteg hőst, valamint 5 új tárgy is került a 7.20-ba!

Ez pedig még csak a kezdet, hiszen megannyi újdonsággal leptek meg minket a Kuala Lumpur Major után.

Ahogyan azt a Valve bejelente, 19-én hétfőn este megérkezett a legújabb frissítés, és bizony alaposan felforgatja az eddig megismert mechanikát.

Kezdjük rögtön a térképpel, mely jó néhány helyen alaposan megváltozott. A hosszabb körmölés helyett inkább képekben megmutatnánk, nagyjából mi az ami újdonságként fog hatni ha kimerészkedünk terepre:

Deny mechanika

  • A deny (saját creep megölése) nem ad már 25% XP-t
  • Mostantól a deny-oló kapja a creep értékének 20%-át (Melee: 7-8 gold, Ranged: 9-11)

Teleport

  • Kapott a TP egy új slotot a meglévő 6 mellé, de ide csak ezt az itemet rakhatjuk.
  • Boots of Travel: Nem osztozik ez a cipő a TP cooldown idején. Teleportot követően a TP ilyenkor kap egy plusz 10 másodpercet a cd-re.

Neutral

  • Stackelt campek a stackelő hősnek a 25 helyett 35% lóvét adnak
  • A nem Ancient neutral egységek 5%-al több aranyat érnek

Hősválasztás

  • Nincs többé Napi Bónusz Hős (Daily Bonus Hero)
  • A Random újra a teljes választékból ad egy hőst, de nem ad neked a játék ilyenkor a 25 legkevésbé játszott karaktereid közül - a bónusz cuccok a random miatt ugyanúgy járnak, mint eddig
  • A csapatból csak az első két pick alatt lehet randomolni

Armor

  • Az alábbira változott az eddig használt formula: ( 0.052 * Armor ) / ( 0.9+ 0.048 * Armor)
  • Emiatt néhány épület és egység pajzsát frissítették:
    • Tier 1 Torony: 17 helyett 12
    • Tier 2 Torony: 19 helyett 14
    • Tier 3 Torony: 19 helyett 14
    • Tier 4 Torony: 29 helyett 21
    • Melee Barracks: 18 helyett 13
    • Ranged Barracks: 12 helyett 9
    • Ancient: 18 helyett 13
    • Fillers (kis semmitmondó épületek): 14 helyett 10
    • Shrine-ok: 24 helyett 17

Hero Kill XP

  • A Killing Spree-ért járó XP bónusz 200 helyett 1250-es aurában értendő mostantól
  • Átdolgozták és egyszerűsítették az XP hero kill bónusz rendszerét. Nincs benne innentől kezdve a csapat XP komponens:

Mana és HP (életerő) regen

  • Mana Regen: Az Intelligencia 0.05 mana regent ad
  • Mana Regen: Eltávolították az alap 0.9-es mana regent, mostantól az alap Int határozza ezt meg
  • HP Regen: A Strength 0.09-es HP regent ad
  • HP Regen: Az alap regen értéke 1.5-el csökkent

Root mechanika

  • Town Portal Scroll: Szakítja a 7.20-tól kezdődően
  • Stasis Trap True Sight visiont ad
  • Az alábbi képességek pedig nem szakítják a channelinges varázslatokat: Dark Troll Ensnare, Searing Chains, Naga Siren Ensnare, Crystal Maiden Frostbite, Entangling Claws, Nature's Guise, and Overgrowth

Cleave és Splash (területre ható) sebzés változás

  • A Cleave mostantól normál fizikai sebzés és az ellenfél Armor értéke csökkenti az értékét
  • A standard Cleave aoe terület 625-ről 650-re nőtt, a végső szélessége pedig 330-ról 360-ra
  • Amiket érint: Great Cleave, Empower, Battle Fury és a Talentek
  • Templar Assassin: Psi Blades az illúziók mögötti egységeket is sebzi

Spell Immunity és Dispel képesség

Az alábbi varázslatok és képességek már nem mennek át a Spell Immune karaktereken: Curse of Avernus, Acid Spray, Bloodrage, Thirst, Elder Dragon Form, Lycan Wolf Cripple, Epicenter, Entangling Claws, Spiderling's Poison Sting, Anchor Smash, Nature's Guise, Wave of Terror, Venomancer's Poison Sting, The Swarm, Maledict debuff, Ghost Frost Attack, Wrath of Nature, Netherward Mana Degen, Life Drain targeting, Primal Roar Secondary Knockback, Requiem of Souls, March of the Machines collision, Atrophy Aura, Tombstone, Flesh Golem, Wall of Replica slow, Naga Siren Ensnare, Dark Troll Summoner Ensnare, Wild Axes, Natural Order, Death Pulse projectile, Assassinate, Shiva's Guard Aura, Assault Cuirass Aura, Tempest Tornado Aura, and Orb of Venom

  • Black King Bar: A recept ára 1375-ről 1450 aranyra nőtt
  • A Poison Sting-et lehet dispellezni
  • A Hex erős dispel képességekkel leszedhető

Tornyok és Épületek

A tornyok már nem kapnak bónusz armort a közelben lévő hősök miatt. Az életerő pontjuk viszont ennek megfelelően megnövekedett:

  • Tier 1 Torony HP: 1600 helyett 1800
  • Tier 2 Torony HP: 1600 helyett 1900
  • Tier 3 Torony HP: 1600 helyett 2000
  • Tier 4 Torony HP: 1600 helyett 2100
  • Melee Barracks HP: 2000 helyett 2200
  • Ranged Barracks HP: 1200 helyett 1300
  • Ancient HP: 4250 helyett 4500

Egyéb fontosabb változások

  • A nappalok és éjszakák változása 4 percről 5 percre nőtt
  • A Scan nem ignorálja a Roshan pit-ben lévő egységeket
  • A maximális támadási sebesség (attack speed) 600-ról 700-ra nőtt
  • Az alap aura távolság 900-ról 1200-ra nőtt
  • Eltávolították a creepeket érintő mozgási sebességre vonatkozó módosításokat (az első 7.5 percben ugyanolyan sebességgel haladnak)
  • A saját sebzés nem szakítja meg az olyan dolgokat, mint a Clarity, Bottle, Blink használata, stb.
  • A Lifesteal (életerő szívás) már nem korlátozódik az ellenfél aktuális HP-jára, hanem mindig minden körülmények között a teljes sebzésből nyer vissza HP-t.
  • Az Intelligenciás hősök szintenkénti Strenght növekedése 0.2-vel nőtt
  • Az 1/2/3/4-ik szintű hősök újraéledési ideje 5/7/9/13-ről 6/8/10/14 másodpercre nőtt

A következő oldalon az új tárgyakkal ismerkedhettek meg!

Tárgyak

A következő itemek százalékos mozgási sebességet adnak:

  • Boots of Speed: 15%
  • Power Treads: 15%
  • Phase Boots: 15%
  • Arcane Boots: 15%
  • Guardian Greaves: 17%
  • Tranquil Boots Aktív: 28%
  • Tranquil Boots Inaktív: 20%
  • Boots of Travel: 32%
  • Drum of Endurance: 6%
  • Eul's Scepter: 6%
  • Spirit Vessel: 6%
  • Wind Lace: 6%


Phase Boots: Átdolgozták

  • Nem lehet aktiválni. Támadás esetény ad passzív bónusz mozgási sebességet, valamint átmehetünk az egységeken és jobb lesz a fordulási sebességünk is. Ez a buff eltűnik, ha 900-as távolságon kívülre kerülünk és abbahagyjuk a támadást. Nincs rajta újratöltődési idő.
  • Ranged hősökön 13% helyett 10% bónusz mozgási sebességet jelent

Régi:
===
Kell hozzá:
Cipő (500)
2x Blades of Attack (860)
Total: 1360

Amit ad:
+50 Mozgási Sebesség
+24 Sebzés

Új:
===
Kell hozzá:
Cipő (500)
Chainmail (550)
Gloves of Haste (500)
Total: 1550

Amit ad:
+15% Mozgási Sebesség
+5 Armor
+25 Attack Speed (Támadási sebesség)

Power Treads

  • Kell hozzá egy Blades of Attack. Ad ezentúl plusz 16 sebzést a támadási sebesség helyett, valamint 10-ről 12-re nőtt az extra attribútum.

Tranquil Boots:

  • Nem kapcsol ki, ha creepek támadnak minket és mi támadjuk őket

Sange:

  • Maim helyett +12% Status Resistance-t ad

Heaven's Halberd:

  • Maim helyett +14% Status Resistance-t ad

Sange and Yasha:

  • Maim helyett +16% Status Resistance-t ad

Sange:

  • A recept ára 700-ról 650-re csökkent

Yasha:

  • A recept ára 700-ról 650-re csökkent

KAYA:

  • A recept ára 500-ról 650-re nőtt

ÚJ TÁRGYAK

Yasha and Kaya

Kaya and Sange

Átbalanszolták a Sange/Yasha/Kaya és Sange és Yasha statjait:

Sange:
===
+16 Strength
+12% Status Resistance
+8 Attack Damage

Yasha:
===
+16 Agility
+12 Attack Speed
+8% Movement Speed

Kaya:
===
+16 Intelligence
+12% Mana Loss Reduction
+8% Spell Amp

Sange and Yasha:
===
+16 Strength
+16 Agility
+16 Attack Speed
+16% Status Resistance
+12 Attack Damage
+12% Movement Speed

Yasha and Kaya:
===
+16 Intelligence
+16 Agility
+16 Attack Speed
+16% Mana Loss Reduction
+12% Spell Amp
+12% Move Speed

Kaya and Sange:
===
+16 Intelligence
+16 Strength
+16% Mana Loss Reduction
+16% Status Resistance
+12% Spell Amp
+12 Attack Damage

Ring of Tarrasque

  • Alap tárgy. 700 aranyba kerül. Bónusz 3,75 HP Regent és plusz 150 HP-t ad. Felhasználható a Heart of Tarrasque és Holy Locket megépítésénél.

Holy Locket

  • Passzív: Az összes életerő töltés és HP Regen erejét 25%-kal felerősíti.

Kell hozzá:
Void Stone (850)
Ring of Tarrasque (700)
Cloak (550)
Recept (550)
Total: 2650

Amit ad:
+200 Életerő
+4 HP Regen
+3 Mana Regen
+15% Magic Resistance

CROWN

  • Alap item: Ad plusz 4 All Statot és 450 aranyba kerül (elérhető az oldalsó boltokban is). Felhasználható Bracer, Wraith Band és Null Talisman megépítésénél.

Solar Crest: Átdolgozták

Kell hozzá:
Medallion (1175)
Ultimate Orb (2150)
Windlace (250)
Recept (300)
Total: 3875

Amit ad:
+10 All Stats
+12 Armor
+6% Movement Speed
+1.5 Mana Regen

Aktív képesség: Használhatjuk társon vagy ellenfélen, de elveszítjük a plusz 12 Armorunkat. A csapattársunknak +70 Támadási Sebességet, +10% Mozgási Sebességet és +12 Armor-t ad. Az ellenfél ugyanezt kapja csak negatív előjellel: -70 Attack Speed, -10% Movement Speed, -12 Armor

Ring of Aquila: Eltávolították a játékból

  • A Bracer, Wraith Band és Null Talisman hármast nem lehet semmilyen további tárgyba beépíteni
  • Bracer/Null/Wraith receptjeinek ára 165-ról 210-re nőtt
  • Bracer/Null/Wraith +7 helyett +8 elsődleges statot ad


BRACER:

  • Ad továbbá +6% Magic Resistance-et

WRAITH BAND:

  • Ad továbbá +8 Attack Speed-et

NULL TALISMAN:

  • Ad továbbá +3% Spell Amp-ot (erősíti a varázslatokat)

Összegzésképpen:
===
Wraith Band:
+8 Agility
+3 Strength
+3 Intelligence
+8 Attack Speed

Bracer:
+8 Strength
+3 Agility
+3 Intelligence
+6% Magic Resistance

Null Talisman:
+8 Intelligence
+3 Strength
+3 Agility
+3% Spell Amp

Ring of Basilius:
A Mana regen 0.5-ről 0.65-re nőtt

Bloodstone:

  • Nem lehet denyolni magunkat vele
  • Nem csökkenti az újraéledési időt
  • Passzívan duplázza a hős mana regenerációját
  • 12 charge-al kezd, halál esetén hármat vesztünk, gyilkosság révén pedig 1-et szerzünk
  • Minden charge plusz 0.25 MP és HP regent ad
  • Aktív képesség: Az aktuális életerőnknek a 60%-át manává alakíthatjuk (250 mp cooldown)

Aeon Disk:

  • A plusz HP 250-ről 300-ra nőtt
  • A plusz Mana 250-ről 300-ra nőtt
  • Nem ad passzívan Status Resistance-t
  • Mikor aktiválódik, akkor a 2,5 másodperc alatt +50% Status Resistance-t is kapunk

Satanic:

  • Passzívan ad plusz 30% Status Resistance-t
  • Csökkent a bónusz sebzése: 50-ről 25-re

Heart of Tarrasque:

  • Ad plusz 50% HP regen erősítést
  • Csatán kívül 7% helyett csak 5%-al tölt
  • A HP bónusz 500-ról 400-ra csökkent
  • Kell hozzá Reaver, Vitality Booster, Ring of Tarrasque és egy 400 aranyba kerülő recept

Spirit Vessel:

  • Aktív: Nem erősíti fel most már a HP regent viszont az ellenfél 20 helyett 25 HP-t veszít másodpercenként

Headdress:

  • A recept ára 300-ról 175-re csökkent

Mekansm:

  • A recept ára 900-ról 950-re nőt

Arcane Boots

  • 135 helyett 160 Mana-t tölt

Guardian Greaves:

  • 275 helyett 300 HP-t tölt
  • 160 helyett 200 Mana-t tölt


Pipe of Insight:

  • Ad két plusz statot a komponensekből fakadóan, amit eddig nem kaptunk meg

Skull Basher:

  • A recipe ára 1000-ről 900-ra csökkent

Butterfly:

  • Nincs már aktív képessége

Crystalys: 

  • A bónusz sebzés 30-ról 38-ra nőtt

Desolator:

  • 6 helyett 7 Armor-t csökkent

Force Staff:

  • Kilöki a célpontot Slark Pounce képességéből

Hand of Midas:

  • 30 helyett 40 Attack Speed-et ad

Sentry Ward:

  • 850 helyett 1000 Range-ben fedi fel a láthatatlan ellenséget (Observer Wardot is)

Gem of True Sight:

  • Ad 300 ground vision-t a csapatnak arra a területre, ahol kiesett, amíg valaki fel nem veszi

Morbid Mask:

  • Nem ad plusz 10 sebzést
  • 1100 helyett 900-ba kerül

Mask of Madness:

  • Plusz 20 helyett csak 10 sebzést ad

Az utolsó oldalon a hősökről olvashattok!

HŐSÖK

Röviden és tömören, íme az új és átdolgozott képességek egy csokorban:


ABADDON: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
    • Az alap mozgási sebessége 310-ről 325-re nőtt
    • Az alap Agility-je 6-al nőtt (Armor változatlan maradt)
    • A Mist Coil lövedékének sebessége 1600-ról 1300-ra csökkent
    • ÁTDOLGOZTÁK: Curse of Avernus. Passzív. Lassítja a célpontodat 10/15/20/25%-al 4 másodpercig. Ha az ellenség 4 ütést kap, akkor átkozottá válik 4 másodpercre és Silencelve lesz, valamint lelassul 30/40/50/60%-al és minden csapattárs, aki őt üti 40/60/80/100 Attack Speed boostot kap
  • Level 25 Talent: Curse of Avernus helyett +375 AoE Mist Coil

ANCIENT APPARITION: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
    • Ice Vortex nem ad bónuszt az AA-nak
  • ÁTDOLGOZTÁK: Chilling Touch. Ez most már egy passzív támadás módosító. Cooldown: 15/11/7/3 másodperc. Bónusz Attack Range-t és komoly Magic Sebzést biztosít, mely a Mozgási Sebességet is lassítja egy rövid időre. Sebzés: 50/85/120/155. Lassítás: 100% 0.5 másodpercre. Attack Range Bónusz: 60/120/180/240. Manaigény: 30/50/70/90

ANTI-MAGE:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
    • Eltávolították az Aghanim Scepter upgrade-t
  • A Spell Shield helyére került a Counterspell. Passzívan ad 15/25/35/45% Mágia Ellenállást és aktiválhatjuk a pajzsot 1.4 másodpercre. Ekkor minden varázslatot blokkolunk és visszaküldünk az ellenfélre. Cooldown: 15/11/7/3. Manacost: 40

ARC WARDEN: 
    • A Tempest Double-ért járó fejpénz a 180 Gold/XP helyett 180/240/300 lett
  • Level 15 Talent: +350 HP helyett +300

AXE: 
  • A Berserker's Call után járó bónusz armor 40-ről 30-ra csökkent

BANE:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
    • ÁTDOLGOZTÁK: Enfeeble. Rápakol az ellenfélre egy debuffot, melynek hatására 36/44/52/60%-os negatív status resistance-ot kap (emiatt a többi debuff tovább tart rajta) és redukálja a támadási sebességét 40/60/80/100-al. 8 másodpercig tart. Dispellezni lehet. Cast Range: 1000. Cooldown: 12/10/8/6. Manacost: 70/90/110/130
  • Level 15 Talent changed from Enfeeble Steals Damage to Enfeeble Steals Attack Speed
  • Level 20 Talent changed from +100 Enfeeble Damage Reduction to +100 Enfeeble Attack Speed Reduction

BATRIDER: 
  • A Flaming Lasso mostantól 20/40/60 sebzést okoz másodpercenként damage per second. Scepter után ez elvész.

BEASTMASTER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
    • Call of the Wild has been reworked. It no longer summons a neutral creep, and now has two separate hotkeys for the Boar and the Hawk. The Hawk is a global point target ability that sends a permanently invisible uncontrollable hawk to that location starting from where you are. Adjusted stats on the summoned units:
    • Boar HP: 300/450/600/750
    • Boar Damage Type: Hero
    • Boar Attack Damage: 16/32/48/64
    • Boar Poison Slow: 10/20/30/40% for 3 seconds
    • Boar Időtartam: 60
    • Boar Ability Cooldown: 42/38/34/30
    • Boar Manacost: 50

    • Hawk HP: 300/450/600/750
    • Hawk Invisibility is permanent
    • Hawk Movement Speed: 300/340/380/420
    • Hawk Vision: 600/700/800/900
    • Hawk Időtartam: 60
    • Hawk Cooldown: 60/50/40/30
    • Hawk Manacost: 30
        • Primal Roar miatt kapott plusz mozgási sebesség 30-ról 40%-ra nőtt
        • Primal Roar a másodlagos célpontokat 300 helyett 450-es távolságra lök el és 0.6 helyett 1 másodpercig tart ez a folyamat, valamint ugyanannyi ideig lassítja őket, mint az elsődleges célpontot (2/3/4 helyett 3/3.5/4 és 50% helyett 60% a lassítás ereje)
      • Level 25 Talent: +2 Hawks helyett -15mp Hawks Cooldown

      BLOODSEEKER: 
        • A Thirst sebzés helyett +30/45/60/75 Attack Speed-et ad
        • A Thirst után járó mozgási sebesség 7/18/29/40%-ról 12/24/36/48%-ra nőtt
        • A Bloodrage által elszenvedett és okozott többlet sebzés 25/30/35/40%-ról 10/15/20/25%-ra csökkent
        • A Bloodrage erejét a távolságtól függetlenül teljes mértékben megkapja a társ (eddig ha nagyon messze voltunk ott feleződött)
        • A Blood Rite sebzése 120/160/200/240-ről 125/175/225/275-re nőtt
        • A Rupture mostantól az áldozat aktuális életerejének a 8%-át sebzi Pure Damage-ként minden 100 egység megtétele után. Nem halálos varázslat.
        • Rupture időtartama 12mp helyett 8/10/12 lett
        • Rupture cast range 800 helyett 700/800/900 lett
        • Rupture cooldown 60mp helyett 70/60/50 lett
      • Level 20 Talent: +18% Rupture Damage helyett +600 Rupture Cast Range

      BOUNTY HUNTER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap és a szintenként kapott Strenght az alábbiak szerint változott: 18+2.1 helyett 20+2.5
        • A Shadow Walk nem ad bónusz 30/60/90/120 sebzést. Ha a láthatatlanság után támadunk, akkor a célpont mozgása 14/20/26/32% százalékkal lelassul 4 másodpercre.
        • ÁTDOLGOZTÁK: Jinada. A passzív cd-je: 12/9/6/3. Támadás esetén +80/110/140/170 bónusz sebzést kapunk. Emellett lopunk a megütött ellenféltől 12/18/24/30 Unreliable Gold-ot (nem megbízható aranykészletből). A fegyverünk fénylik, ha ez a támadás elérhető.
        • A Track movement speed bónuszt most már csak mi kapjuk, társaink nem
        • A Track hatására a trackelt ellenfelet 1.4/1.6/1.8x-es critical ütéssel sebezzük
        • A Track használata nem töri meg a láthatatlanságot
        • A Track aranyból 925 helyett 1200-as területen részesülnek a társak
      • Level 20 Talent: +125% Jinada Critical Strike helyett +90 Jinada arany lopás

      BREWMASTER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Szintenként 1.3 Intelligence helyett 1.6-ot kap
        • Az alap mozgási sebessége 295-ről 305-re nőtt
        • Thunderclap manaigénye 90/105/130/150-ről 90/100/110/120-re csökkent
        • ÁTDOLGOZTÁK: Drunken Brawler. Aktiválni lehet magunkon. 5 másodpercig tart. 50/60/70/80% evasion-t és 80%-os esélyt ad a 200/220/240/260%-os Crit-re. A mozgási sebességünk a részegség miatt -20% és +40% között mozog, amikor ez aktív. Cooldown: 20/19/18/17. Manaigény: 35/40/45/50
        • A Drunken Haze helyére került a Cinder Brew. Alkohollal terít be egy 400 AoE-s területet és 25%-al lassítja az ellenfeleket. 20/25/30/35%-os esély arra, hogy saját magukat ütik meg következőre. 7 másodpercig tart. Ha a célpont tűz alapú sebzést szenved el pluszba, akkor begyullad és 10/25/40/55 DPS-t szenved el. Cooldown: 20/18/16/14. Manaigényt: 50. Nem halálos ha saját magukat ütik meg az ellenfelek.
        • Az alábbi hősöknek van tűz alapú sebzése: Dragon Knight, Jakiro, Phoenix, Axe, Doom, Ember Spirit, Brewmaster, Lina, Ogre, Batrider, Wraith King, Clinkz, Invoker, Warlock, Underlord, és Huskar
      • Level 25 changed: +15% Drunken Brawler esély helyett +200% Critical Strike Sebzés

      BRISTLEBACK: 
      • A Viscous Nasal Goo 1/1.4/1.8/2.2 helyett 1.4/1.8/2.2/2.6 armort csökkent

      BROODMOTHER: 
      • A Spiderling/Spiderite-ok mágia ellenállása 50%-ról 40%-ra csökkent

      CENTAUR WARRUNNER: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Szintenként a 4.3 helyett 4.0 Strength kap
        • A Hoof Stomp sebzése 100/150/200/250-ről 80/110/140/170-re csökkent
        • A Double Edge sebzése változott: 175/250/325/400 helyett 150/200/250/300 + 40/60/80/100% az aktuális Strength alapján
        • A Double Edge cast ideje 0.5-ről 0.4-re csökkent
        • A Return mostantól Retaliate néven fut.
        • A Retaliate nem áll kapcsolatban a hős Strength értékével
        • Retaliate sebzése 16/18/20/22-ről 16/32/48/64-re nőtt
        • A Retaliate minden alkalommal, ha ellenséges hős vagy torony támad kap egy charge-ot. Ezt aktiválva az összes charge eltűnik, viszont kapunk az alap sebzésünk (6/9/12/15% / charge) százaléka után bónusz DMG-et 20 másodpercig. Max Stacks: 10. Cooldown: 55/50/45/40
        • A Stampede cooldown-ja 90/75/60-ról 110/100/90-re nőtt
        • A Stampede manaigénye 100-ról 150-re nőtt
      • Level 10 Talent: +10% Magic Resistance helyett +20 Movement Speed
      • Level 15 Talent: +15% Return Strength Damage helyett +50% Double Edge Strength Damage
      • Level 15 Talent: +75 Damage helyett +30 Base Damage
      • Level 20 Talent: +300 Double Edge Damage helyett +50 Return Damage

      CHAOS KNIGHT: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • ÁTDOLGOZTÁK: Chaos Strike. Passzív CD-vel rendelkező képesség lett. Üt egy Critet Min Crit: 120% és Max Crit: 160/190/220/250% között. Van rá 35/40/45/50% esély, hogy ezzel az ütéssel életerőt töltünk vissza. Cooldown: 8/7/6/5
        • A Reality Rift nem csökkenti az ellenfél Armor-ját
        • A Reality Rift mostmár fix távolság alapján mozgatja az ellenfelet: 250/300/350/400
        • A Reality Rift Maim-et pakol az ellenfélre: 15/25/35/45% mozgási és 30/50/70/90 támadási sebességet lassít 2 másodpercre
        • Reality Rift cooldown 18/14/10/6-ról 20/15/10/5 másodpercre módosult
        • Reality Rift cast range 550/600/650/700-ról 475/550/625/700-ra módosult
        • Chaos Bolt minimum sebzése 75/100/125/150 helyett 60/90/120/150 lett
        • Chaos Bolt maximum sebzése 200/225/250/275 helyett 180/210/240/270 lett
        • Chaos Bolt lövedékének sebessége 1000-ről 700-ra csökkent
        • Phantasm: Minden szinten az 1/2/3 helyett 3 Illusion-t idéz
        • Phantasm: Az Illusion-ök sebzése 100% helyett 40/70/100% lett szintenként
        • Phantasm: Az Illusion időtartama 42-ről 30 másodperc lett
      • Level 25 Talent: -7 Reality Rift Armor Reduction helyett -2mp Chaos Strike Cooldown

      CHEN: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • A Penitence lövedékének sebessége 2000-ről 1400-ra csökkent
        • A Penitence már nem erősíti fel a sebzést
        • A Penitence hatására minden társ, aki megtámadja a célpontot kap 30/60/90/120 Attack Speed-et
        • A Test of Faith helyére került a Divine Favor. Csapattársakra lehet rakni, így kapnak 7/13/19/25 HP regent, és rajtuk minden regen valamint heal 25%-al felerősödik. Továbbá 10/20/40/80-al nő a sebzésük. 12 másodpercig tart. Cooldown: 26/24/22/20 Manaigény: 110. Cast Range: 800
        • Holy Persuasion: Kapott neutral creep szint korlátozást - 4/5/6/6 - és ennél nagyobb szintű creepeket nem állíthatunk a szolgálatunkba
        • Holy Persuasion: A minimum hp emelkedett 700/800/900/1000 helyett 1000 lett minden szinten
        • Holy Persuasion: Most már bárhova küldhetjük a társunkat a mapon, ahelyett hogy azonnal haza teleportálnánk. Ha ez idő alatt ellenséges játékos megsebzi a társunkat, akkor megszakad a varázslat.
        • Holy Persuasion: A cooldown 32/24/18/10 helyett 15 mp lett
      • Level 15 Talent: -10s Test of Faith Cooldown helyett -10s Divine Favor Cooldown


      CLINKZ: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT

      • A Death Pact helyére került a Burning Army. Vektoros elhelyezést használ. Megidéz 4/5/6 csontváz íjászt egy 1300-as hosszú vonalban. A csontik használják a Searing Arrows-t, és a hősünk alap sebzésével rendelkeznek, bár nem tudnak mozogni és egy ellenfél hősnek 2 ütésből áll leterítenie egy csontvázat. Ugyanakkora Attack range-el rendelkeznek, mint a Clinkz (módosításokkal együtt). 0.8 másodpercenként teremtődnek. Cast Range: 800. Cooldown 110. Manaigény: 125/175/225. 20 másodpercig tart. Base Attack Time: 1.8/1.65/1.5

      CLOCKWERK: 
        • Rocket Flare lövedékének sebessége 1750-ről 2250-re nőtt
      • Power Cogs 250 helyett 300-as range-re lök el
      • Power Cogs a hátralökés időtartama 0.85-ről 1-re nőtt
      • Power Cogs sebzése 50/100/150/200-ról 50/125/200/275-re nőtt
      • Power Cogs mana égetése 50/100/150/200-ról 50/80/110/140-re csökkent

      CRYSTAL MAIDEN: 
        • Az alap sebzése 2-vel nőtt
        • Frostbite: nem szakít meg semmit ezen túl, kivéve a TP-t
        • Frostbite: cast range 525-ről 550-re nőtt
      • Freezing Field: 0.3 mp helyett instant aktiváljuk

      DARK SEER: 
        • Surge: az időtartama 3/4.5/6/7.5-ről 6-ra változott
        • Surge: a CD-je 13/12/11/10-ről 16/14/12/10-re módosult
        • Surge: nem lehet lassítani a célpontot, akin aktív a varázslat
        • Surge: 550 helyett +36/54/72/90%-os sebességet kap a célpont
        • Surge: nem veszi figyelembe a maximális sebesség limitet (550)
        • Surge: átfutunk az egységeken
      • Wall of Replica: Vektoros elhelyezése lett (karakterünkkel párhuzamosan pakoljuk le)
      • Wall of Replica: 0.4 helyett 0.2mp alatt aktiváljuk
      • Wall of Replica: cast range 500/900/1300-ről 1300-ra módosult
      • Wall of Replica: mostantól folyamatosan lassítja a falat érintő hősöket
      • Wall of Replica: a lassítás 75%-ról 50/60/70%-ra változott

      DAZZLE:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Poison Touch: a manaigénye 80-ról 80/90/100/110-re nőtt
        • Poison Touch: stackel a debuff (összeadódik)
        • Weave helyére került a Bad Juju. Passzív. Kapunk érte egy 30/40/50%-os CD csökkenést. Ha varázsolunk és van ellenfél 1200-as Range-ben körülöttünk, akkor az ő Armor-ja 2/2.25/2.5-el csökkent 10 mp-ig. Minden további varázslásunk tovább csökkenti a pajzsukat és az időtartam is meghosszabbodik. Roshan-t nem érinti.
        • Shadow Wave: a CD-je 12/10/8/6-ról 13/11/9/7-re nőtt
      • Level 25 Talent: +0.5 Weave Armor/mp helyett +0.5 Bad Juju Armor Redukálás
      • Level 25 Talent: -4mp Shadow Wave Cooldown helyett +40% Poison Touch Lassítás

      DEATH PROPHET: 
      • Az alap mozgási sebessége 305-ről 310-re nőtt
      • Spirit Siphon: nem csak lassít, hanem 4/6/8/10% sebességet is elszív az ellenféltől (magunkat gyorsítjuk)

      DISRUPTOR: 
      • Thunder Strike: a sebzése 40/60/80/100-ról 45/70/95/120-ra nőtt

      DOOM: 
        • Az alap támadási távolsága 150-ről 175-re nőtt
        • Devour: mostantól emésztés közben is felfalhatunk egy újabb creepet
        • Devour: emésztés közben 5/10/15/20 HP regent kapunk
        • Devour: minden creep elfogyasztása 80 mp-ig tart
        • Devour: ki és bekapcsolhatjuk, hogy a felfalásnál szeretnénk-e megkapni a creep aktuális képességét vagy sem
        • Scorched Earth: nem healel már
        • Scorched Earth: a CD-je 55-ről 55/50/45/40-re módosult
        • Scorched Earth: a sebzése 16/24/32/40-ről 20/30/40/50-re nőtt
      • Level 10 Talent: +10 Scorched Earth Damage/Heal helyett +20 Scorched Earth Sebzés

      DRAGON KNIGHT: 
      • Elder Dragon Form: 300-as körben 75%-os sebzést okoz, ha átalakult
      • Elder Dragon Form: nem sebzi a területet, ha misselt a célpontra

      DROW RANGER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Precision Aura: Agility alapján nem sebzést, hanem támadási sebességet ad (20/36/52/68%)
        • ÁTDOLGOZTÁK: Marksmanship. 20/30/40% esély van rá, hogy egy különleges nyílvesszőt lövünk ki. Ezt nem lehet kikerülni, nem missel és nem veszi figyelembe az ellenfél Armor-ját. A creepet azonnal megöli. Ha egy hős 400-as Range-n belül van a DR-hez képest ez a képesség inaktiválódik.
      • Level 20 Talent: +20 Marksmanship Agility helyett +25% Evasion
      • Level 25 Talent: +20% Precision Aura Sebzés helyett +25% Precision Aura Attack Speed

      EARTHSHAKER: 
      • Fissure: a CD-je 18/17/16/15-ről 21/19/17/15-re módosult

      EARTH SPIRIT: 
        • Szintenként  3.5 helyett 3.8 Strength-et kap
        • Rolling Boulder: a lassítás (80% - 0.4/0.6/0.8/1.0 mp) helyett 0.4/0.6/0.8/1.0 mp-ig stunol
        • Rolling Boulder: stun extra 0.4/0.6/0.8/1.0 mp-ig tart, ha követ is használunk
        • Boulder Smash: a 0.5/1/1.5/2 mp-ig tartó stun helyett 1.25/2.5/3.25/4 mp-ig tartó 80%-os lassítást kapunk
        • Boulder Smash: a sebzése 50/100/150/200-ról 105/170/235/300-ra nőtt
        • Stone Remnant: 6-ról 7-re nőtt a maximális kövek száma
        • Magnetize AoE 300-ról 350-re nőtt
      • Level 25 Talent: +1mp Boulder Smash Stun Időtartam helyett +0.75mp Rolling Boulder Stun Időtartam

      ELDER TITAN: 
        • Astral Spirit: sebzése 60/90/120/150-ről 50-re csökkent
        • Astral Spirit: a visszatérési sebessége 600-ról 800-ra nőtt
        • Astral Spirit: hősönként kapott sebzés 15/30/45/60-ról 20/40/60/80-ra nőtt
        • Astral Spirit: +1.5/3/4.5/6 Armor-t kapunk hősönként és +0.5 jár creepenként
        • Astral Spirit: a bónusz mozgási sebesség egységenként 5%-ról 7%-ra nőtt
        • Astral Spirit: a maximális begyűjthető bónusz mozgási sebesség 30%-ról 40%-ra nőtt
        • Astral Spirit: a bónuszok időtartama 9-ről 10 mp-re nőtt
      • Level 25 Talent: +100% Lifesteal helyett Astral Spirit Spell Immunity-t ad

      EMBER SPIRIT: 
      • Fire Remnant: a megtett út alatt is sebez most már, nem csak a kijelölt helyre való megérkezéskor

      ENIGMA: 
      • Az alap mozgási sebessége 300-ról 290-re csökkent

      FACELESS VOID:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Time Lock: Ha stunoltuk az ellenfelünket, akkor a hős üt egy másodikat is. Plusz 30/40/50/60 sebzést kap és 0.75 mp-re bashol.
      • Level 15 Talent: +100 Time Lock Sebzés helyett +70

      GRIMSTROKE: BEKERÜLT A CAPTAINS MODE-BA
        • Soulbind: megköti az ellenfeleket, így nem TP-zhetnek, valamint a mozgással kapcsolatos képességeiket sem használhatják (pl.: Blink)
        • Soulbind: időtartama 6/8/10-ról 6/7/8-ra csökkent
        • Phantom's Embrace: a kis fantom közelebb kell, hogy repüljön mielőtt aktiválódik rajtunk
        • Ink Swell: mostantól az eltelt idő után sebez
        • Ink Swell: maximális stun időtartam 2.2/2.8/3.4/4-ről 2/2.6/3.2/3.8-ra csökkent
      • Level 20 Talent: +2 Ütés Phantom Elpusztítására helyett +1

      HUSKAR:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Berserker's Blood: nem ad mágia ellenállást. Helyette kapunk HP regent a Strength és a  20/40/60/80% hiányzó életerőnk alapján
        • Berserker's Blood: minél kevesebb életünk van, annál gyorsabban növekszik az értéke
        • Inner Vitality helyére került az Inner Fire. 500-as körben hátralökjük (knockback) az ellenfeleinket és 100/155/210/265-el sebezzük őket, valamint aktiválódik rajtuk a Disarm 1.75/2.5/3.25/4 mp-ig. Egy ellenfelet maximálisan 550-es Rangere lökhetünk hátra. Knockback duration: 0.6. Cooldown: 18/16/14/12 mp. Manaigénye: 75/100/125/150
      • Level 15 Talent: +15% Lifesteal helyett +20%
      • Level 15 Talent: +10 Burning Spears DPS helyett +15
      • Level 20 Talent: +15 Strength helyett +20
      • Level 25 Talent: +150 Attack Range helyett +175

      IO: 
      • Spirits CD-je 26/22/18/14-ről 26/24/22/20-ra nőtt

      JAKIRO: 
      • Macropyre: a sebzése még 2 mp-ig rajtunk marad miután elhagytuk a tüzet

      JUGGERNAUT: 
        • Kapott plusz 10 Agility-t (az alap sebzése változatlan maradt)
        • Megváltozott az Omnislash. Eddig szimpla fizikai csapások voltak (időnként láthatatlan ütéseket produkált a támadási sebesség alapján), mostantól viszont valódi támadások lesznek. 3/3.25/3.5 mp-ig tart és 1.8x támadási sebességet kapunk ez idő alatt. Jár még mellé +30/45/60 sebzés is (az itemeket továbbra is aktivizálhatjuk közben). A Scepterrel 4/4.25/4.5 mp-ig tart. Cooldown: 70 cooldown
      • Omnislash: nem szakítja meg magát minden ütésnél
      • Omnislash: nem öli meg egyből a creepeket

      KEEPER OF THE LIGHT:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Eltávolították a Mana Leak és Spirit Form képességeket
        • Illuminate CD-je 10-ről 11-re nőtt
        • Megváltozott a Chakra Magic működése. Visszaállít 80/160/240/320 manát és eltávolít 3/4/5/6 mp-t az aktuálisan CD-n lévő alap képességeknél. Cooldown: 20/18/16/14
        • A Blinding Light alap képesség lett. 600-as körben mindenki megvakul, támadásaik 70%-át eltévesztik és ez 3/4/5/6 mp-ig tart. Emellett 350-es távolságba hátra is löki az ellenfeleket 50/100/150/200-as sebzés kíséretében. Cooldown: 30/25/20/15. Manaigény: 100/125/150/175. Cast Range: 550/600/650/700
        • Kapott egy új Ultimate képességet, Will-o-Wisp. Megidéz egy fény entitást (Ignis Fatuus), mely ki és bekapcsol. 1.3 másodpercre be és 1.75 mp-re kikapcsol. 650-es körben az ellenfelek rácsodálkoznak a bekapcsolt fénygömbre és tehetetlenül nézik. A fényforrás 4/5/6 ütéssel elpusztítható, máskülönben 3/4/5 alkalommal villan, mielőtt eltűnik. Cooldown: 120. Cast Range: 900. Manaigénye: 200/300/400. A gömb megjelenésére 1 másodpercet kell várni.
        • A Scepter hatására az Illuminate nappal továbbra is gyógyítja a szövetségeseket.
      • Level 25 Talent: +2mp Mana Leak Stun helyett +2 Will-O-Wisp villanás

      LEGION COMMANDER: 
      • Egy Duel megnyerése után aktiválódik rajtunk a Press the Attack

      LICH:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap és szintenként kapott Intelligence az alábbiak szerint módosult: 16 + 3.3 helyett 20 + 3.6
        • Frost Nova manaigénye 125/150/170/190-ről 105/130/155/180-ra csökkent
        • Sacrifice helyére került a Sinister Gaze. Channelinges varázslat lett. Ennek hatására az egyik ellenfél elindul felénk tehetetlenül. 1.6/1.9/2.2/2.5 mp-ig tart. Cast Range: 500/525/550/575. Cooldown: 30. Manaigénye: 120/130/140/150
        • Ice Armor helyére került a Frost Shield. Saját magunkra vagy társainkra pakolhatjuk. Csökkenti az elszenvedett fizikális sebzést 30/40/50/60%-al és 6 mp-ig tart. Minden másodpercben pulzál egyet és a 600 AoE-ben tartózkodó ellenfeleket másodpercenként 20/30/40/50-el sebzi és 35%-al lassítja 0.5 mp-re. Cooldown: 30/25/20/15. Manaigénye: 100/110/120/130
      • Level 20 Talent: 180 Gold/Min helyett +2mp Frost Shield
      • Level 20 Talent: +175 Cast Range helyett +150
      • Level 25 Talent: +30 HP Regen helyett rost Shield +60 HP Regent ad

      LIFESTEALER: 
        • Feast: Az aktuális (Current) HP után számolt életerő töltés sebzés (4.5/5.5/6.5/7.5%) helyett mindig az ellenfél maximális HP-ja után számol a játék (1.75/2.5/3.25/4%)
      • Level 25 Talent: +2% Current Health helyett +1% Max Health

      LION: 
        • Mana Drain: a lassítás 16/19/22/25%-ról 20/24/28/32%-ra nőtt
      • Finger of Death: minden egyes kill után +50 sebzést kap. Ha az Ulti használata után 3 másodpercen belül még meghal az ellenfél, akkor is erősödik ez a varázslat.

      LONE DRUID:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap mozgási sebessége 320-ról 340-re nőtt
        • Spirit Bear: a mozgási sebessége 320/330/340/350-ről 340/350/360/370-re nőtt
        • Spirit Bear: a mancsának lendítése 0.67-helyett 0.4 mp alatt megy végbe
        • Spirit Bear: a sebzése 35/45/55/65-ről 35/50/65/80-ra nőtt
        • Spirit Bear: kapott egyes szinten egy passzív képességet: Defender. A Lone Druid az elszenvedett sebzés 30%-át a medvére továbbítja, ha az állat Range-n (az a távolság, amikor még tud támadni a SB) belül van.
      • Rabid helyére került a Spirit Link. A hős és a medve is kap 30/50/70/90 támadási sebességet. Az okozott sebzésük 40/50/60/70%-át visszatöltik egymásnak HP formájában. Időtartam: 10 mp. Cooldown: 42/34/26/18. Manaigény: 50/60/70/80

      LUNA: 
        • Lunar Blessing: a plusz 8/14/20/26 sebzé helyett most már ugyanennyi elsődleges Attribútumot ad az aura
      • Level 15 Talent: +24 Lunar Blessing Sebzés helyett +14 Lunar Blessing Attribútum

      LYCAN:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
      • ÁTDOLGOZTÁK Howl. Ad pluszba 21/34/47/60 támadási sebességet, 3/4/5/6 Armor-t és 4/6/8/10 HP regent minden általunk irányított egységnek. 9 mp-ig tart. Cooldown: 50/45/40/35. Manaigény: 25/30/35/40.

      MAGNUS:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Skewer CD-je 25-ről 26/24/22/20-re csökkent
      • ÁTDOLGOZTÁK Shockwave. Hatására kicsit közelebb húzzuk magunkhoz az ellenfelet és 75/150/225/300-as sebzést osztunk ki, emellett 60%-al lassítjuk is 0.75 mp-re. Szélesség: 200, Távolság: 1200, Lövedék sebessége: 900. Visszahúzás időtartama: 0.2. Manaigénye: 90/100/110/120. Cooldown: 14/13/12/11

      MEDUSA: 
        • Stone Gaze: nem ad az ellenfeleknek +100% Mágia Ellenállást
        • Stone Gaze: nem öli meg azonnal az illúziókat
      • Mystic Snake: nem változik a kővé vált ellenfelek kapcsán a sebzés típusa (Magic helyett Pure lett ha kővé vált ellenséget ért el)

      MEEPO:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap mozgási sebessége 310-ről 320-ra nőtt
        • Geostrike helyére került a Ransack. Minden támadással 8/12/16/20 (4/6/8/10 creepek esetén)HP-t lop az ellenféltől, mellyel tölti az összes Meepo életerejét.
        • A klónok a normál XP 50%-át kapják
      • Level 10 Talent: +20 Sebzés helyett +15

      MIRANA: 
      • A Leap hatására a Mirana mindig arra néz, amerre ugrik

      MONKEY KING: 
      • Mischief: Ha courier van a közelbe, mindig azzá alakulunk át
      • Mischief: 0.3 mp-ig sebezhetetlenek vagyunk az átalakulás alatt
      • Mischief: a CD-je 3-ról 20-ra nőtt

      MORPHLING: 
      • Waveform CD-je 14/13/12/11-ről 17/15/13/11-re módosult

      NAGA SIREN:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Mirror Image: az időtartama 30-ról 24-re csökkent
        • Mirror Image: a CD-je 40-ről 45/40/35/30-ra módosult
        • Mirror Image: a manaigénye 70/80/90/100-ról 70/85/100/115-re nőtt
        • Mirror Image: a bejövő sebzés 550/500/450/400%-ról 475/450/425/400%-ra módosult
      • Rip Tide has been reworked. Now a passive attack chance ability. Gives a chance that your attack will trigger a Rip Tide that deals AoE damage and reduces armor. Illusions can proc this. Chance: 17%. Duration: 4. Armor Reduction: 2/4/6/8. Damage: 30/40/50/60. AoE: 300

      NATURE'S PROPHET: 
      • Treant-okért járó XP 30-ról 20-ra csökkent
      • Treant-okért járó arany 21-ről 16-ra csökkent

      NECROPHOS: 
        • Az alap támadási távolsága 550-ről 500-ra csökkent
      • Heartstopper Aura: Az egység megölése után járó Regent adja a Death Pulse helyett (ha a Necroé a kill)

      NIGHT STALKER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • ÁTDOLGOZTÁK: Crippling Fear. A hősünk körül aktiválás után egy 375-ös aura jelenik meg, mely Silence-li az ellenfeleket. Az Aura 5/6/7/8 mp-ig (3 mp nappal) tart. Nem misselnek ez alatt mostantól az ellenfelek. Cooldown: 30/25/20/15. Manaigény: 50
        • Hunter in the Night: nincs aktív képessége.
        • Darkness helyére került Dark Ascension. Egy erősebb repülő szörnyeteggé alakul: kapunk +50/100/150 bónusz sebzést és 900-as Range-ben mindenen át látunk. 30 mp-ig tart. A nappal éjszakába fordul ilyenkor. Cooldown: 160/140/120. Manaigénye: 125/175/225
      • Level 25 Talent: -8mp Crippling Fear Cooldown helyett -40mp Dark Ascension cooldown

      NYX ASSASSIN: 
      • Vendetta: az ütés hatására Break-eljük az ellenfelünket 4 másodpercig

      OGRE MAGI: 
        • Multicast: hatással van a targetes támadó tárgyakra. Van rá sansz, hogy elhasználhatja az itemet újra.
        • Multicast: nem erősíti az alap képességeinket.
        • Ignite cast range 700-ról 700/800/900/1000-re nőtt
        • Ignite: két célpontot érint, az egyik az elsődleges, a másik pedig a legközelebb álló
        • Fire Blast CD-je 12-ről 12/11/10/9-re csökkent
      • Bloodlust CD-je 20-ról 20/18/16/14-re csökkent
      • Bloodlust bónusz mozgási sebessége 10/12/14/16%-ról 8/10/12/14%-re módosult

      OMNIKNIGHT:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Purification: használhatjuk Spell Imunne egységen is
        • Repel helyéer került a Heavenly Grace. Magunkra vagy szövetséges egységre varázsolhatjuk. Erős Dispel. Növeli a status resistance-t 50/60/70/80%-kal és 8/12/16/20 HP regent ad 8 mp-ig. Cooldown: 17/16/15/14. Manaigény: 75. Cast Range: 500
        • Guardian Angel AoE 600-ról 1200-re nőtt
        • Guardian Angel CD-je 180/170/160-ról 160/150/140-re csökkent
      • Level 25 Talent: +3mp Repel Duration helyett -8s Heavenly Grace Cooldown

      ORACLE: 
      • Fortune's End sebzése 90/120/150/180-ról 120/150/180/210

      OUTWORLD DEVOURER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Arcane Orb: 175-ös AoE-ben eléri a sebzés a környező egységeket is a célpont körül
        • Arcane Orb: nem sebzi extrán az illúziókat
        • Essence Aura helyére került az Equilibrium. Saját buff. Ennek hatására minden sebzés 60/80/100/120%-a manát tölt vissza és 1.75 mp-re 8/16/24/32%-kal lassítja az ellenfelet. 7 mp-ig tart. Cooldown: 20 Manacost: 50
      • Level 15 Talent: +15% Essence Aura Chance helyett +6 Armor

      PANGOLIER: ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
      • Heartpiercer helyére került a Lucky Shot. Van 20% esélyünk a következő debuff-ra: 40%-ban lassítjuk az ellenfelet 2/3/4/5 mp-ig és mellé Silence-t vagy Disarm-ot is kaphat, esetleg mindkettőt.

      PHANTOM ASSASSIN:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Phantom Strike: CD-je 14/11/8/5-ről 11/9/7/5-re módosult
        • Phantom Strike: 0.3 helyett 0.25 mp alatt castoljuk el
        • Phantom Strike: 130 helyett 100/125/150/175 támadási sebességet ad
        • Phantom Strike: nincs tovább maximális ütés szám, amíg bónusz támadási sebességet kapunk
        • Phantom Strike: a bónusz támadási sebesség 2.5 mp-ig tart
        • Phantom Strike: a anaigénye 50-ről 35/40/45/50-re módosult
        • Phantom Strike: a támadási sebesség bónusz nem függ attól, hogy a célpontot támadjuk-e
      • Blur: Az Evasion nem változott. Kapott egy aktív képességet. Aktiváláskor eltűnünk az ellenfelek szeme elől (mint a Smoke-nál). Ha nincs ellenséges hős vagy épület 600-as Range-ben, akkor nem válunk láthatóvá. Nem szakítja ezt meg a creepek ütése. 0.75 mp szükséges, hogy eltünjünk valaki szeme elől. 25 mp-ig tart. Cooldown: 60/55/50/45. Manaigény: 20

      PHANTOM LANCER: 
        • Phantom Lance: a lassítás 10/20/30/40%-ról 10/18/26/34%-ra módosult
      • Juxtapose: a bejövő sebzés 600%-ról 650%-re nőtt

      PHOENIX: 
      • Icarus Dive: a lassítás 28%-ról 19/22/25/28%-ra módosult

      PUCK: 
        • Dream Coil: megköti az ellenfeleket, így nem tudnak TP-zni és a mozgáshoz kötött képességeket sem használhatják (pl.: Blink)
      • Level 15 Talent: +50 Sebzés helyett +90
      • Level 15 Talent: +8% Spell Amplification helyett +15%

      PUDGE: 
        • Flesh Heap: nem ad mágia ellenállást no longer gives Magic Resistance
        • Flesh Heap: most már 3/6/9/12 HP regent biztosít
      • Dismember: A strength alapján számolandó plusz sebzés a következő: 30/45/60%-ról 30/60/90%-ra nőtt

      QUEEN OF PAIN: 
      • Sonic Wave: 1.4 mp alatt 350-es távolságra löki hátra az ellenséges egységeket

      RAZOR: 
        • Unstable Current: nem lassítja és purge-öli a random ellenfelet minden 5. másodpercben
        • Unstable Current: 60/80/100/120-at sebez minden 500-as AoE-n belül tartozkodó ellenfélen 6/5/4/3 másodpercenként
        • Plasma Field: találat esetén 1.5 mp-re lassít is. Minimum 5% - Maximum 25/30/35/40%. A lassítás összeadódik (A Plasma kétszer találhat ugyanis)
      • Level 25 Talent: -3mp Unstable Current helyett +200 Unstable Current Sebzés

      RIKI: 
      • Blink Strike: a CD-je 16/12/8/4 helyett 10/8/6/4 lett
      • Blink Strike: a sebzése 100-ról 75/90/105/120-ra változott

      RUBICK:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap sebzése 3-al nőtt
        • Az alap és szintenként kapott Agility az alábbiak szerint változott: 14 + 1.6 helyett 19 + 2.1
        • Szintenként kapott Int: 2.4 helyett 2.7
        • Null Field helyére került az Arcane Supremacy. Passzív. Ad 14/18/22/26% Spell Amplification (varázslat erősítést) és minden általunk okozott debuff 20/28/36/44%-al tovább tart az ellenfélen
        • Spell Steal: 0 helyett 0.15 mp alatt aktiváljuk
      • Level 15 Talent: +100 Cast Range helyett +125
      • Level 20 Talent: +5% Null Field helyett -5mp Fade Bolt Cooldown
      • Level 25 Talent: +75% Spell Amp a lopott Spelleken helyett +50%

      SAND KING: 
        • Sand Storm: Nem channeling képesség. Létrehozunk egy homokvihart és láthatatlanná válunk, amíg benne tartózkodunk. Ha támadunk vagy varázsolunk, akkor 0.7 mp-re felfedjük magunkat.
        • Sand Storm: AoE 525-ről 350/450/550/650-re nőtt
        • Sand Storm: a sebzés 40/60/80/100-ról 25/50/75/100-ra módosult
        • Sand Storm: a CD-je 34/26/18/10-ről 34/28/22/16-ra módosult
        • Sand Storm: az időtartama 50-ről 20/25/30/35-re csökkent
        • Sand Storm: jobb vizuális megjelenést kapott
      • Az Epicenter AoE növekedése mindig 50-el nő pulzálásonként a 25/50/75 helyett

      SHADOW DEMON:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • ÁTDOLGOZTÁK: Soul Catcher. Egy 175/200/225/250 AoE területet fed le. Minden érintett ellenséges egység elveszti az aktuális HP-jának a 25/30/35/40%-át, de 10 másodperc után az életben maradtak a felét visszakapják. Cooldown: 26/24/22/20 Cast Range: 700. Manacost: 110
      • A Disruption illuziók HP-ját már a varázslat elején meghatározza a játék
      • Disruption időtartama 2.5-ről 2.75-re nőtt

      SHADOW FIEND: 
      • Az alap armor-ja 1-el csökkent

      SHADOW SHAMAN: 
      • Mass Serpent Wards: körben pakoljuk le, így a közepén egy kicsit nagyobb hely lesz (segíti az ellenfelek körül zárását)
      • Mass Serpent Wards: van egy indikátor, mely megmutatja miként néz ki ha lerakjuk

      SKYWRATH MAGE: 
      • Concussive Shot: ha nincs látótávolságon belül egy hős, akkor creepet talál

      SLARDAR:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap Armor-ja 1-el nőtt
        • ÁTDOLGOZTÁK: Bash of the Deep. Passzív. Minden negyedik támadás biztosan basholja az ellenfelet 1/1.1/1.2/1.3 mp-re és 75/125/175/225 fizikai sebzést okoz.
        • Slithereen Crush stun időtartama 1.25/1.5/1.75/2-ről 1 mp-re módosult. A támadás és mozgás lassításának időtartama viszont 2-ről 3/4/5/6 mp-re nőtt, és a lassítás mértéke 20-ról 20/25/30/35%-ra nőtt. A sebzés 75/125/175/225-ről 80/140/200/260-ra nőtt
      • Level 15 Talent: +100 Bash Sebzés helyett +75
      • Level 25 Talent: +15% Bash Chance helyett +1.5mp Slithereen Crush Stun

      SLARK: 
        • Javult a Turn rate: 0.6 helyett 0.7
        • Pounce: megközi az ellenfelet és inaktiválja a TP-t, valamint a mozgáshoz kötött képességeket (pl.: Blink)
        • Shadow Dance időtartama 4-ről 4/4.5/5 mp-re nőtt
      • Az Essence Shift hatása alatt elhalálozó hőstől a Slark véglegesen lop 1 Agility-t

      SNIPER: 
      • Take Aim: Aktiválhatjuk, hogy a következő támadásunk távolság a duplája legyen. A támadás után CD-re kerül. Cooldown: 15/12/9/6. Manaigény: 30

      SPIRIT BREAKER:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Nether Strike: nem lehet használni Root alatt
        • Charge of Darkness: nem fix sebességgel mozgunk. Feloldja a mozgási sebesség felső korlátját és hozzáad 300/325/350/375-at
        • Fix: A Charge of Darkness nem használta a sebzésnél a képesség sebesség értékét
        • Greater Bash: Nem ad plusz mozgási sebességet no longer gives you movement speed
        • Greater Bash: A sebzés 12/24/36/48-ról 16/24/32/40%-ra csökkent
        • Empowering helyére került a Bulldoze. Az aktiválás után kapunk +12/18/24/30% mozgási sebességet és +30/40/50/60% Status Resistance-t 8 mp-ig. Cooldown: 22. Manaigény: 25/30/35/40
      • Level 20 Greater Bash talent:  30% helyett 15%
      • Level 20 Talen: +400 Charge Speed helyett -7mp Bulldoze Cooldown

      SVEN:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
      • ÁTDOLGOZTÁK: Warcry. Mi és társaink bónusz mozgási sebességet és egy HP pajzsot kapnak, ami blokkolja a bejövő sebzéseket. 10 mp-ig tart. A buff eltűnik, ha a pajzs megszűnik. Mozgási sebesség: 8/12/16/20%. Pajzs HP: 100/200/300/400. AoE: 700 Cooldown: 36/32/28/24. Manaigény: 40

      TECHIES: 
      • Az alap mozgási sebessége 270-ről 315-re nőtt
      • Az alap Int-je 2-vel nőtt

      TEMPLAR ASSASSIN: 
      • Level 20 Talent: Refraction Dispels helyett Meld Dispel
      • Level 25 Talent: Psi Blades Spill Paralyzes helyett 1.5mp Meld Hit Bash

      TERRORBLADE: 
      • Sunder: nem megy át a Spell Immune egységeken
      • Level 20 Talent: -10mp Reflection Cooldown helyett -8

      TIDEHUNTER: 
        • Anchor Smash: Kapott egy bónusz támadást, mely 45/90/135/180-at sebez
        • Ravage sebzése 200/290/380-ról 200/300/400-ra nőtt
      • Level 10 Talent: +80 Gush Sebzés helyett +100

      TIMBERSAW: 
        • Chakram most már sebzi az Ancienteket is
        • Whirling Death: mindig Pure sebzés
        • Whirling Death: a sebzés 100/150/200/250-ről 90/120/150/180-ra csökkent
        • Whirling Death: a stat redukálás 15%-ról 12/13/14/15%-ra változott
        • Whirling Death: minden kivágott fa után plusz 10/14/18/22-őt sebez
      • Level 25 Talent: +8% Whirling Death helyett +12%

      TINY:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Tree Grab: a területre ható sebzés nem működik Deny közben
        • Tree Grab: CD-je 24/20/16/12-ről 27/22/17/12-re módosult
        • Grow: nem ad 30/40/50% Status Resistance-t
        • Grow: A bónusz armor 5/10/15-ről 7/16/25-re nőtt
        • ÁTDOLGOZTÁK: Avalanche. A területen lévő egységeket folyamatosan ministunolják a kavicsok 0.3 másodpercenként. Mindegyik találat 0.2 mp-s stun-t jelent.
        • Avalanche: 1 helyett 1.8 mp-ig tart
        • Avalanche AoE 275-ről 400-ra nőtt
        • Avalanche: CD-je 23/21/19/17-ről 23/20/17/14-re csökkent
        • Avalanche totális sebzése 120/180/240/300-ról 90/160/230/300-ra módosult
        • A Toss Avalanche kombó sebzés bónusza a 2x helyett 3x lett
      • Level 10 Talent: +20% Magic Resistance helyett +20 Movement Speed
      • Level 25 Talent: -12mp Avalanche CD helyett -9mp

      TREANT PROTECTOR:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
      • ÁTDOLGOZTÁK: Nature's Guise. Passzív. Továbbra is 4.75/4/3.25/2.5 mp után eltűnünk, kivéve ha megütnek az ellenséges hősök. Láthatatlanná válunk és átgázolhatunk a fákon 10/15/20/25% plusz mozgási sebesség kíséretében, amíg a fák 265-ös Range körzetében maradunk. Ha megtámadunk valakit Rootoljuk 0.4/1/1.6/2.2 másodpercig és 30/80/130/180 sebzést osztunk ki.

      TROLL WARLORD:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap sebzése 38-56-ről 44-56-re módosult
        • Berserker's Rage: Bash helyett lehálózza az ellenfelét (Root)
        • Berserker's Rage: 10%-ról 10/12/14/16%-ra nőtt a Root esélye
        • A Basher és az Abyssal Blade már nem tiltott tárgy
        • Fervor stack limit 7-ről 12-re nőtt
        • Fix: A Fervor stack nőtt, ha misseltünk
        • Fervor: 0-ról indul, ha új ellenfelet kezdünk el ütni
        • ÁTDOLGOZTÁK: Battle Trance. Irányíthatatlan táncba kezdünk. A legközelebbi ellenfelet kezdjük el püfölni 900-as AoE-ben. Az ulti alatt nem lehet lassítani minket és meg sem halhatunk. Kapunk +140/170/200 támadási sebességet, +30/35/40% mozgási sebességet és +40/60/80% Lifesteal-t. 6.5 másodpercig tart. Cooldown: 90. Manacost: 150
      • Level 25 Talent: Battle Trance Basic Dispel helyett Battle Trance Strong Dispel

      TUSK:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
      • Frozen Sigil helyére került a Tag Team. Aktiválható Aura. 5 másodpercig tart. Ennek hatására az ellenfél 25/50/75/100-al több fizikális sebzést szenved el és 0.5 másodpercig 75%-al lelassul. AoE: 350. Cooldown: 15. Manacost: 40/50/60/70

      UNDERLORD: 
      • Atrophy Aura: Ha egy ellenséges hős az aura hatása alatt hal meg, akkor a meccs végéig megkapjuk utána a bónusz 2/3/4/5 sebzést.

      UNDYING:  ÁTDOLGOZTÁK EGY KÉPESSÉGÉT
        • Az alap mozgási sebessége 305-ről 295-re csökkent
      • Átdolgozták: Flesh Golem. Nem erősíti fel a sebzéseket. A lassítás viszont folyamatos: 24/32/40%  375-ös AoE-ben. Az ellenségek 400-as AoE-ben másodpercenként az aktuális HP-juk 7%-át veszítik el (Magic dmg). Kapunk emellé +400/1000/1600 HP-t, amíg aktív. Cooldown: 110
      • Flesh Golem modelje kicsit nőtt

      URSA: 
      • Fix: Miss esetén megmaradt az Overpower támadás (eddig, ha elvétettük az ütést, ugyanannyi OP ütésünk maradt)

      VENGEFUL SPIRIT: 
        • Vengeance Aura: nem hoz létre egy illúziót halál esetén
        • Vengeance Aura: Scepter szintű entitást idéz meg halál esetén, és ha megvásároljuk a Scepter-t, akkor varázsolhatunk is.
      • Netherswap cast range 700/950/1200-ról 700/850/1000-re csökkent
      • Netherswap rendelkezik 2 charge-al és 90/80/70 másodperc az újratöltődési ideje (Scepter 10 mp-re csökkenti ezt)

      VENOMANCER: 
        • Plague Wards collision size increased
      • Level 15 Talent: +200 Cast Range helyett A Gale hőst találva megidéz 2 Wardot
      • Level 20 Talent: A Gale hőst találva megidéz 2 Wardot helyett +15% Spell Lifesteal

      VIPER: 
      • Nethertoxin: AoE 300-ról 350-re nőtt
      • Nethertoxin: sebzése 20/30/40/50-ről 20/35/50/65-ra nőtt

      WARLOCK: 
      • Fatal Bonds: célpontról célpontra ugrik, ahelyett, hogy a legközelebbi egységet keresné
      • Fatal Bonds: A Fog of War-ban lévő egységet is eléri

      WEAVER: 
      • Geminate attack CD-je 7/6/5/3-ről 9/7/5/3-re módosult

      WITCH DOCTOR: 
      • A Death Ward sebzése 60/105/150-ről 75/125/175-re nőtt

      WRAITH KING: 
      • A csontvázak HP-ja 350-ről 250-re csökkent
      • A csontvázak az első halálukat követően 3 másodperc múlva újra élednek

      ZEUS: 
      • Ha aktiváljuk nem választja ki nekünk egyből a játék a Nimbus-t
      • A CD csökkentés hatása nem érvényes a Nimbus-ra

      KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

      Galéria

      Kövess Minket!