Az elmúlt hetekben az Ubisoft nagy figyelmet fordított a Wind Bastion teszt szerverére, és most jutottak el odáig, hogy kijavítsanak jó néhány bugot, illetve a balansz tekintetében is végrehajtottak néhány módosítást.
December első hetében élesedett a Wind Bastion, viszont a teszt szerveren továbbra is van lehetőség bőszen nyüstölni az új Operation-t következmények nélkül, –az itt összegyűlt információk alapján pedig az Ubisoft úgy érezte, itt az idő a változásra:
Általános
- Csökkentették a sebződést az elektromos szögesdrótok megütésénél: 15 helyett 3/damage tick
- Növelték a .44 Mag Semi Auto pisztoly recoilját
Operátorok
Kaid
- Mostantól csak 2 db Electroclaws van nála
- Két pontot kapunk egy Electroclaw elhelyezéséért
Nomad
- Az Airjab nem érzékeli a célpontokat, míg a levegőben repül
- 1.5 másodperces késleltetés van a felülethez tapadás és az aktiválódás között
IQ
- A különleges eszköz detektálásának a hatótávolsága 15-ről 20 méterre nőt
Level Design
- Az éjszakai pályákat eltávolították a Ranked módból
- Javították a fények és világítások algoritmusát
- Kicsit alakítottak a pályák hangulatán (?)
- Az éjszakai térképek égboltját frissítették
Gameplay bugok - fixálták:
- A ballisztikus shielddel rendelkező operátorokra nem hatott a guard break (melee) effekt, ha hátrafele sétáltak
- A Red Dot és az ACOG jobban elhomályosította a játékosok látómezejét, mint kellett volna
- Teamkill után a játék nem dobta ki az elkövetőt és nem kapott TK büntetést
- A túsz megölése már csak 1 teamkillnek számít a 2 helyett
- Deszinkronizáció történt, mikor egy karakter létrán vagy kötéllel mászott és ezzel aktiválta az Airjab-et
- Jackal Eyenox Modellje időnként nem látott egyetlen lábnyomot sem
További bugfixekért látogassátok meg a hivatalos oldalt!