Hirdetés

Quickybaby szerint: haldoklik a World of Tanks?

A World of Tanks egyik legmeghatározóbb alakja arra a kérdésre keresi a választ legújabb videójában, hogy haldoklik-e a játék?

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

EU Masters 2022 Summer

Csoportkör - Anorthosis Famagusta Esports vs. AGO ROGUE

Esport1 Podcast

Kiszivárgott a GTA 6, kellemetlen helyzetben a Rocktar Games!

A videójátékok történelmének alighanem az egyik legnagyobb szivárgását veséztük ki!

Hirdetés

Talán nincs is olyan World of Tanks játékos, aki ne hallott volna már Quickybabyről. A brit játékos alighanem az egyik legmeghatározóbb alakja a játéknak, hiszen ő a World of Tanks európai szerverének arca, és közvetítéseit több ezren követik figyelemmel egyszerre. A legutóbbi ázsiai MM változtatások miatt nála is megszólalt a vészharang.

Haldoklik a World of Tanks?

Miért van szükség arra, hogy az ázsiai szerveren a kisebb tierekben a csapatok felét botok tegyék ki? Ez volt az alapgondolat, ami mentén Quickybaby elindult. Először a World of Tanks Twitchen betöltött szerepét vizsgálta, amiből azonnal kitűnt, hogy nemcsak sokkal kevesebben nézik egyidejűleg a WoT közvetítéseket, de a játék az elmúlt hónapokban a top 20-ból egészen a top 50-ig szorult vissza. Természetesen ez csak azt bizonyítja, hogy kevesen kíváncsiak mások játékára, de ettől még sokan játszhatnak a WoT-tal. A következő állomás a Wot-news volt, aminek az adataival már mi is tüzetesebben foglalkoztunk a nyár folyamán.

A megfigyelhető minta alapján kétség sem férhet hozzá, hogy a téli időszakban sokkal többen játszanak, mint nyáron, –de az adatok összességében mégis azt mutatják, hogy egy folyamatos csökkenés tapasztalható a játékosállományban évről évre.

A három szerver évekre és évszakokra bontott összehasonlításából kitűnik, hogy bár mindhárom szerver játékosbázisa lecsökkent 2018-ra, de mégis voltak időszakok, amikor például az európai szerver játékosállománya nőtt, illetve, hogy az orosz szerver játékosállománya csökkent a legkevésbé, –így ők valószínűleg toleránsabbak, mint az európai és az amerikai játékosok.

A növekedés és a csökkenés lehetséges okai

Ha dióhéjban szeretnénk megfogalmazni azt, amit QB perceken keresztül taglalt, akkor azt mondhatjuk, hogy a Wargaming a svéd fejlesztési fát követően hibát hibára halmozott. A power creep normál és prémium tankoktól kezdve a borzasztóan kezelt SirFoch drámáig, –minden ahhoz vezetett, hogy a játékosok szép lassan kiábránduljanak a Wargamingből, és ezáltal a WoT-ból.

Összefoglalva az eddigieket

A videó végéhez közeledve Quickybaby öt pontban foglalta össze a lényeget. Először két elhanyagolható pontot emelt ki, minthogy 2018 nyara különösen meleg volt, illetve, hogy ez egy természetes folyamat, ami idővel minden játékban lezajlik. Továbbá hangsúlyozta, hogy bár a WoT egy kicsit mindig is fizess, hogy nyerj játék volt, de szép lassan szinte teljesen elment ebbe az irányba. A hihetetlen népszerűségnek örvendő Battle Royale programok megjelenése pedig ingyenes alternatívát jelentettek a WoT mellett, -hiszen ezekben a játékokban a pénzedért csupán kozmetikai eszközökhöz juthatsz, de valódi előnybe nem kerülsz a nem fizetős játékosokkal szemben. Az új játékosok pedig még mindig nem kapják meg azt a hangulatot, amit magasabb tierekben mind átélünk.

Egyetértesz Quickybaby gondolataival?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Hirdetés
Hirdetés
A hozzászólás nincs engedélyezve
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés