Megérkezett a fejlesztők legújabb jegyzete, melyben pontról pontra leírták mit kapunk a Y3S4.2 patchben.
A szokásos módon az Ubisoft csapata igyekszik a lehető legjobban kiegyensúlyozni az R6 operátorait, bár most abba ne menjünk bele, hogy ez mennyire sikerül nekik. A lényeg, hogy a saját ötleteik mellett folyamatosan monitorozzák a közösség visszajelzéseit is, és így döntenek arról mit is változtatnak egy-egy szezon közben.
Első körben megosztottak némi információt az operátorok választási és győzelmi arányát tartalmazó grafikonokkal kapcsolatban, így láthatjuk kiket részesítenek előnyben és kik teljesítenek jobban a támadók, illetve védők oldalán:
Támadók
Védők
Lion ugye kikerült a versenyekről, ami nem is olyan meglepő, Rook szárnyalása azonban már egy másik történet, és ez bizony a kiadónak is feltűnt. Rajta kívül is volt mit átgondolni a kiadónak, és az alábbi módosításokat hajtották végre:
CAVEIRA
- Csökkent a pisztoly sebzése: 99-ről 65-re
- Azért vették vissza ezt az értéket, hogy következetesebb és jobban összhangban legyen a többi stukkerrel
- 15 helyett 12 töltény lesz egy tárban
- Nagyobb lesz a visszarúgása (nehezebb lesz hosszabb sorozatokat leadni és pontosan célozni vele)
- Hipfire alatt (csípőből tüzelés) jobban szór a fegyver
A fejlesztők megjegyzése: Szerették volna, ha kevésbé frusztráló lenne ellene játszani. Éppen ezért csökkentették a sebzését, és ugyan hasonló mennyiségű golyó kell a felsőtestre, hogy földre küldjünk valakit, de egy találat már nem okoz akkora kárt az ellenfélben. A további változásokkal akarták elérni, hogy igazi "vadász" karakter legyen, és a játékosok igyekezzenek még inkább becserkészni az áldozatukat, és ha már elég közel értek, akkor egy pontos lövéssel likvidálhassák azt.
KAID
- Az ADS (milyen gyorsan céloz a jobb klikk lenyomására) sebessége 33%-al megnőtt
A fejlesztők megjegyzése: Kaid az elvárásaikhoz képest alul teljesít. Mélyebben megvizsgálták az esetét és rájöttek, az AUG A3-al túl lassan reagál, így segítettek neki, hogy hatékonyabb lehessen a tűzharcokban.
ROOK & DOC
- Az MP5 maximum sebzése 30-ról 27-re csökkent
A fejlesztők megjegyzése: Rook rendelkezik a legnagyobb győzelmi aránnyal a védők közül, és Doc is nagyon feljövőben van. Ezt akarták egy picit szabályozni a fentebb látott módosítással.
CLASH
- Az SPSMG9 kapott egy full autó fire módot
- Eltávolították a 2-shot burst-öt
- A full auto fire módhoz igazították a fegyver visszarúgását
- A tár kapacitása 121-ről 161-re nőtt
- A sebzése 30-ról 33-ra növekedett
A fejlesztők megjegyzése: Nem voltak elégedettek a helyzetével, nem teljesített ugyanis jól az elmúlt szezonban és a legutóbbi patch sem lendített rajta sokat. Ő az, aki a legnagyobb segítséget igényli a csapat többi tagjától, hiszen ha nincs támogatása, akkor nagyon gyenge az ellenfelekkel szemben. Remélhetőleg a fegyvere erősítésével ez megváltozik és hatékonyabb lesz.
LION
Előrelépés történt az átdolgozásában. Azokat a módosításokat, melyeket szerettek volna vele kapcsolatban végrehajtani, már tesztelik és úgy tűnik jóvá is hagyják, de szükség lesz még némi finomításra. Lionről több információt a Six Invitational 2019-es versenyen tesznek majd közzé, addig is győzzük kivárni, hogy mi lesz a sorsa.
Nincs pontos dátum, mikor érkezik meg a legújabb patch, de nagyon valószínű, hogy még ebben a hónapban, hiszen nincs már messze az előbb említett torna (február 11-17.), amelyre a csapatok gőzerővel készülnek és számukra nagyon fontos, hogy mielőbb tisztában legyen a legújabb update tartalmával.