A legújabb frissítés elhozta a rég várt balanszolást, az új ranked szezont és 4 exkluzív Dota Plus szettet is.
Ahogyan azt a Valve a múlthéten bejelentette, január végén megkaptuk a 7.21-es updatet, melyben rengeteg módosítás történt a játékmenetet illetően. Emellett a harmadik szezon is útjára indult, így az összes fiók medálját resetelték, mindenkinek le kell újra játszania a 10 besoroló mérkőzést az új rang megszerzéséért. A még precízebb rang megállapítása érdekében a szintenkénti 5 helyett 7 csillag lesz, valamint minden medál külön új emoticon-t ad(hangulatjel). Továbbá a profilunkban a viselkedésünket meghatározó pontszámot is lecsekkolhatjuk.
A Dota Plus is felfrissült, egyrészt mostantól a menü jobb felső sarkában érhetjük el, másrészt szezononkénti küldetéséket érhetünk el, illetve 4 hős külön szettet kapott:
A 7.21-ben nem maradhatott el a játékmenetet, tárgyakat és hősöket érintő módosítások hada sem, –mi csak a legfontosabbakat soroltuk fel:
Általános
- A Melee (közelharci) creepek átlagosan 3 arannyal kevesebbet adnak
- A Range (távolsági) creepek az upgrade cycle után +3 helyett +6 aranyat adnak
- *Upgrade Cycle: Fejlődés - minden 7 és fél percben erősödnek a lane creepek -> több életerejük és sebzésük lesz
- Az elsődleges erdőben az Ancient-eket lecserélték nagy camp-re
- A hősök már nem kapnak 25%-al több bónuszt az elsődleges attribútumaikból (ez érinti az itemekből származóakat is)
- Minden hős elsődleges attribútuma 15%-al növekszik
- Strenghtenként kapott HP 18 helyett 20
- A 7. és 12. szint közötti XP átalakult: Az eddig szükséges 640/660/680/800/820/840-ről 720/750/780/810/840/870-re nőtt (a különbség+80/90/100/10/20/30 XP) -> több XP kell, hogy elérjük ezeket a szinteket
- Az alábbi hősök +5 movement speedet kaptak: Naga Siren, Underlord, Monkey King, Nyx Assassin, Bloodseeker, Riki
- Az alábbi hősök +10 movement speedet kaptak: Alchemist, Dragon Knight, Meepo
- Az alábbi hősök +15 movement speedet kaptak: Legion Commander, Lifestealer, Lycan, Sven, Ursa, Wraith King
- Azok a Ranged hősök, melyek 295-el vagy ennél többel futnak -5 movement speedben részesülnek
- Tier 2 torony armorja 14-ről 15-re nőtt
- Tier 3 torony armorja 14-ről 16-ra nőtt tower armor increased from 14 to 16
- A Melee Barracks armorja 13-ról 15-re nőtt
- A torony közelében kapott bónusz armor (Tier 2/3/4) 3-ról 4-re nőtt
Tárgyak
- Aeon Disk: Aktíválva 50-ről 75%-ra nőtt a status resistance
- Aeon Disk: A recept ára 1350-ről 1250-re csökkent
- Bloodstone: Bloodpact hatására az aktuális 60% manánk helyett a teljes manánk 30%-át áldozhatjuk fel
- Drum of Endurance: 6% bónusz movement speed aura helyett csak a saját hősünkre kapunk konstans +20 movement speedet
- Holy Locket: Void Stone helyett Energy Booster kell hozzá (ezért ad +325 Manát)
- Phase Boots: Gloves of Haste helyett Blades of Attack kell hozzá
- Phase Boots: A bónusz Armor 5-ről 6-ra nőtt
- Phase Boots: A +20 attack speed helyett most már +18 sebzést ad a közelharci és +12-t a távolsági hősöknek
- Power Treads: Blades of Attack helyett Gloves of Haste kell hozzá
- Power Treads: Attribute bónusz 14-ről 10-re csökkent
- Power Treads: A +12 sebzés helyett +20 attack speed-et ad
- Vladmir's Offering: Nem kell hozzá már megvenni a Headdress-t, így nem kapjuk meg a statokat és a hp regent sem
- Vladmir's Offering: 525 aranyba kerül hozzá a recept
Hősök
- Batrider: Firefly mostantól bónusz 4/7/10/13% movement speedet ad
- Batrider: Firefly időtartama 18-ról 15 másodpercre csökkent
- Batrider: Firefly CD-je 40-ről 34 másodpercre csökkent
- Chen: Divine Favor bónusz sebzése 10/20/40/80 helyett 12/24/36/48
- Chen: Divine Favor mostantól dupla bónusz sebzést ad a nem-hős egységeknek
- Chen: Divine Favor időtartama 12-ről 14 másodpercre nőtt
- Chen: Divine Favor manaigénye 110 helyett 70/80/90/100
- Chen: Hand of God gyógyítása 250/400/550-ről 300/450/600-ra nőtt
- Chen: Level 15 Talent: -10mp Divine Favor CD helyett -7mp
- Chen: Level 25 Talent: +400 Hand of God Heal helyett +350
- Chen: Level 25 Talent: +4 Holy Persuasion Max Units helyett +5
- Io: Átmenetileg kivették a Captain's Mode-ból
- Io: Tether mostantól akkor is tölti a társunkat, ha Io max hp és manával rendelkezik
- Io: Overcharge mostantól rendelkezik egy 18 másodperces CD-vel és a képesség 8 másodpercig tart. Nem lehet 2 másodpercenként kapcsolgatni.
- Io: Overcharge 40/60/80/100 manába kerül. Nem használja az életerőnk és manánk 6%-át.
- Io: Overcharge attack speed bónusz 40/50/60/70-ről 50/80/110/140-re nőtt
- Io: Overcharge sebzés redukálás 5/10/15/20% helyett 15/20/25/30%
- Io: Relocate késleltetése 2.7/2.35/2-ről 3.5/3.25/3-ra nőtt
- Io: Relocate CD-je 130/110/90-ről 90/75/60-ra csökkent
- Io: Relocate már nem channeling képesség, pusztán késleltetve aktiválódik (meg lehet ez idő alatt szakítani)
- Io: Level 25 Talent: -60mp Relocate CD helyett -30mp
- Juggernaut: Az alap armorja 1-el csökkent
- Juggernaut: Omnislash alatt nem lehet már TP-t használni
- Juggernaut: Healing Ward movement speedje 420-ról 400-ra csökkent
- Juggernaut: Omnislash CD-je 130/120/110 helyett 130
- Juggernaut: Level 15 Talent: +1mp Blade Fury helyett +50 Blade Fury Movement Speed (pörgés alatt ennyivel gyorsabban mozgunk)
- Skywrath Mage: Mystic Flare most már sebzi a creepeket is, ha nincs a célterületen hős
- Tiny: Avalanche AoE 400 helyett 325/350/375/400
- Tiny: Avalanche CD-je 23/20/17/14 helyett 26/22/18/14
- Tiny: Level 15 Talent: +125 Avalanche Damage helyett +100
- Tiny: Level 15 Talent: +350 Health helyett +400
- Treant Protector: Living Armor sebzés blokkolása 20/40/60/80-ról 25/50/75/100-ra nőtt
- Treant Protector: Scepter hatására mostantól a hős körül aktivált Overgrowth közben is sebez, nem csak az Eyes in the Foresttel ellátott fák közelében
- Treant Protector: Overgrowth időtartama 3/3.75/4.5-ről 3.25/4/4.75-re nőtt
- Treant Protector: Level 20 Talent: +40 Leech Seed Damage/Heal helyett +50
- Zeus: Átdolgozták a Static Field-et. Eltávolították a range-t róla. Ez azt jelenti, hogy bárkit, akit a varázslatai sebeznek automatikusan megkapják a passzívból származó sebzést globálisan.
A 7.21 TELJES TARTALMÁT ITT OLVASHATJÁTOK EL!