Sehova se menekülhetünk a Fortnite elől.
Lássuk be, ez a hét egyértelműen az Apex Legends-ről szól, –még a csapból is a Respawn műve folyik mindenhonnan. Tény, hogy a játék remekül sikerült és régóta ez lehet az EA legsikeresebb címe, de ebben oroszlánrészt vettek ki a streamerek is és a médiumok is. Ezzel persze nincsen semmi gond, hiszen egy jól sikerült játéknál tényleg megérdemlik, hogy megdicsérjük őket. A Fortnite rajongók már arról is hallhattak, hogy mennyi mindennel készül jelenleg az Epic Games. Február 8-ától, tehát mától az összes tartalomgyártó négyszer annyi pénzt kap Support-a-Creator berkein belül, –ráadásul megérkezik a Valentin-napi esemény is, ahol igencsak bőkezűen osztanak majd Wrapokat és skineket is.
Ebben persze rengeteg munka lehetett –és nem csak az Apex Legends-nek köszönhetjük a jutalmakat–, de az biztos, hogy az Epic nem nézi jó szemmel az Apex Legends térhódítását. Ezt pedig nem csak azért mondjuk, mert mindenki lépten-nyomon összehasonlítja a két játékot, hanem azért is, mert az Epic Games egész egyszerűen oda vásárolt hirdetéseket a Google-ben, ahol feltűnhet az Apex:
(Természetesen nem mindenkinél fog ott szerepelni, de a tesztek során, nálunk Inkognító ablakban is ott volt!)
A képlet nagyon egyszerű: ha beírjuk a Google kereső motorjába, hogy "Apex Legends" akkor minden valószínűség szerint a legelső kidobott oldal egy hirdetés lesz, –méghozzá az Epic hivatalos oldala. Ez a módszer egyébként nem újkeletű; sokan másik is használnak ilyen célzott hirdetéseket. Az Adobe például az "Advertisement" tehát reklám címszóra vett hasonló promóciót, bár ez nem minden országban fellelhető. Az Epic valószínűleg nagyon jól jár ezzel, hiszen rengeteg új játékost behúzhatnak, de igazából, aki rákeres az Apex Legends nevére, az valószínűleg játszani is akar a játékkal, –így pedig egyik cég érdeke sem csorbul.