Az már most látszik, hogy jó néhány operátorhoz hozzányúltak és továbbiak módosítása is tervben van.
Az Ubisoft lassan, de biztos minden fontos információt megoszt velünk a Y4S1 patchet illetően. Kihasználják, hogy az R6 közösség a Six Invitational 2019-re szegezi a figyelmét, de az update mellett beszámoltak arról, hogy fontos nekik a rajongók visszajelzése és ezek alapján cselekedtek. Azokat az operátorokat, akik nagy hatással vannak a jelenlegi metára, finomították, –és a háttérbe szorult vagy éppen tiltottakat pedig igyekeznek kiegyensúlyozni.
A Y4S1 patch először a megszokott módon a Test Serveren érhető majd el. Kihangsúlyozták, hogy az itt látott változások még nem véglegesek és bármikor módosulhatnak.
ASH
- Eltávolították az R4-C-ről az ACOG-ot
MAVERICK
- Hosszabb ideig tart a váltás a Suri lángvágó és a fegyverek között
DOKKAEBI
- 18 másodperc múlva a telefonhívás és a rezgés automatikusan abbamarad
- Ha Mute jammer (jelzavaró) közelében tartózkodunk Dokkaebi nem tud felhívni minket
- Mute jammer közelébe érve a hackelt telefonhívás megszűnik
CAPITAO
- Növelték az effekt hatósugarát (AoE)
- Tickenként 19-ről 12-re csökkent a sebzés
CLASH
- Eltávolították a Muzzle Brake-et a géppisztolyról
LESION
- Tickenként a Gu Mine 8 helyett 4-et sebez
BREACHING CHARGES
- A telepítés animációja sokkal gyorsabb
- A sebzés a támadó oldalon 150-ről 50-re csökkent
- A hatósugár (az a terület, ahol sebződünk) a védő oldalon megnőtt (nem írtak konkrét értéket)
- A halálos sebzés esetében a hatósugár viszont a védő oldalon csökkent
Modosításra várva
Telepíthető pajzs
Átdolgozzák őket, mivel úgy érzik szinte minden helyzetben körülményes ezeket használni és nem egyszerű kikövetkeztetni, hogy védve van-e minden testrészünk avagy sem. Kap egy reworköt tehát, másként funkciónál majd a Deployable Shield functions és másként lehet majd őket használni.
Pajzsos operátorok
Sajnálatos módon a fejlesztők azt látták, hogy a Shieldek révén inkább direkt fegyveres összecsapások keletkeztek a csapatmunka és a taktikai helyezkedés helyett. Valószínűleg lassabb lesz az ADS (Aiming Down Sight, jobb klikkes célzás) a pajzsot használók között.
LION
A Six Invitational később szakaszában (várhatóan a hétvégén) további információt is megosztanak róla, mivel mint tudjuk őt is átdolgozzák.
GLAZ
Szeretnék, ha eredeti szerepkörében tetszelegne a jövőben, és inkább egy szöget vagy folyosót tartanának vele, mintsem egy erős entry fragger válna belőle.
BLITZ
Feltűnt a fejlesztőknek, hogy mennyire bosszantó dolog ellene játszani. Az egyik ötlettől várják, miszerint nála is lassítják az ADS-t, hogy ez mérséklődik majd. A jövőre nézve egyébként még egy dolgot fontolóra vesznek –bár ehhez több teszt és idő szükségeltetik–, ugyanis elgondolkoztak azon, hogy növelnék képességének az újratöltődési idejét (cooldown), valamint gyengítenék a vakítás erejét is.