Nem fukarkodott az Ubisoft, 6 operátor is megváltozik a Y4S1 frissítésben!

Nem fukarkodott az Ubisoft, 6 operátor is megváltozik a Y4S1 frissítésben!

Az már most látszik, hogy jó néhány operátorhoz hozzányúltak és továbbiak módosítása is tervben van.

Az Ubisoft lassan, de biztos minden fontos információt megoszt velünk a Y4S1 patchet illetően. Kihasználják, hogy az R6 közösség a Six Invitational 2019-re szegezi a figyelmét, de az update mellett beszámoltak arról, hogy fontos nekik a rajongók visszajelzése és ezek alapján cselekedtek. Azokat az operátorokat, akik nagy hatással vannak a jelenlegi metára, finomították, –és a háttérbe szorult vagy éppen tiltottakat pedig igyekeznek kiegyensúlyozni.

A Y4S1 patch először a megszokott módon a Test Serveren érhető majd el. Kihangsúlyozták, hogy az itt látott változások még nem véglegesek és bármikor módosulhatnak.

ASH

  • Eltávolították az R4-C-ről az ACOG-ot

MAVERICK

  • Hosszabb ideig tart a váltás a Suri lángvágó és a fegyverek között

DOKKAEBI

  • 18 másodperc múlva a telefonhívás és a rezgés automatikusan abbamarad
  • Ha Mute jammer (jelzavaró) közelében tartózkodunk Dokkaebi nem tud felhívni minket
  • Mute jammer közelébe érve a hackelt telefonhívás megszűnik

CAPITAO

  • Növelték az effekt hatósugarát (AoE)
  • Tickenként 19-ről 12-re csökkent a sebzés

[2019-02-14] Y4S1 Designers Notes: Pre-Season

CLASH

  • Eltávolították a Muzzle Brake-et a géppisztolyról

LESION

  • Tickenként a Gu Mine 8 helyett 4-et sebez

BREACHING CHARGES

  • A telepítés animációja sokkal gyorsabb
  • A sebzés a támadó oldalon 150-ről 50-re csökkent
  • A hatósugár (az a terület, ahol sebződünk) a védő oldalon megnőtt (nem írtak konkrét értéket)
  • A halálos sebzés esetében a hatósugár viszont a védő oldalon csökkent

Modosításra várva

Telepíthető pajzs

Átdolgozzák őket, mivel úgy érzik szinte minden helyzetben körülményes ezeket használni és nem egyszerű kikövetkeztetni, hogy védve van-e minden testrészünk avagy sem. Kap egy reworköt tehát, másként funkciónál majd a Deployable Shield functions és másként lehet majd őket használni.

Pajzsos operátorok

Sajnálatos módon a fejlesztők azt látták, hogy a Shieldek révén inkább direkt fegyveres összecsapások keletkeztek a csapatmunka és a taktikai helyezkedés helyett. Valószínűleg lassabb lesz az ADS (Aiming Down Sight, jobb klikkes célzás) a pajzsot használók között.

LION

A Six Invitational később szakaszában (várhatóan a hétvégén) további információt is megosztanak róla, mivel mint tudjuk őt is átdolgozzák.

GLAZ

Szeretnék, ha eredeti szerepkörében tetszelegne a jövőben, és inkább egy szöget vagy folyosót tartanának vele, mintsem egy erős entry fragger válna belőle.

BLITZ

Feltűnt a fejlesztőknek, hogy mennyire bosszantó dolog ellene játszani. Az egyik ötlettől várják, miszerint nála is lassítják az ADS-t, hogy ez mérséklődik majd. A jövőre nézve egyébként még egy dolgot fontolóra vesznek –bár ehhez több teszt és idő szükségeltetik–, ugyanis elgondolkoztak azon, hogy növelnék képességének az újratöltődési idejét (cooldown), valamint gyengítenék a vakítás erejét is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések