Szép csendben finomították a játékot és talán helyretették az IO-t a mini-frissítésben.
Nem kevés módosítást tartalmazott a messiásként várt 7.21, és mondhatni felkavarta az állóvizet. Leginkább az Io-t érintő módosítások és a CM-ből való száműzése döbbentette le az embereket. Emellett volt néhány hős, aki a frissítésnek köszönhette felemelkedését. A látottak alapján ezért IceFrogék nerfelték a mostanában megint sokat használt Midast, de finomítottak Io-n, a Lifestealeren és Svenen is, de, amint azt látni lehet elég sok hőshöz hozzányúltak:
ÁLTALÁNOS
- A - saját creepünk után járó - Deny 25-ről 35%-ra nő
TÁRGY
HAND OF MIDAS
- Az arany bónusz 200-ról 180-ra csökkent
HŐSÖK
- Az alap agility 2-vel csökkent
- A szintenként kapott Strength 2.4-ről 2.6-ra nőtt
- A szintenként kapott Agility 2.4-ről 2.6-ra nőtt
- A szintenként kapott Intelligence 2.8-ről 2.6-ra csökkent
CHAOS STRIKE
- Chaos Strike: A lifesteal szintenként 40/50/60/70% helyett 25/40/55/70%
FREEZING FIELD
- Freezing Field: Az ultimate használata alatt 10 helyett 20 bónusz armort kapunk
- Az alap armor 2-vel csökkent
- A szintenként kapott Agility 1.2-ről 1.8-ra nőtt
INK SWELL
- Ink Swell: A stun időtartama 1.4/2.2/3.0/3.8-ról 1.0/1.9/2.8/3.7-re csökkent
SOULBIND
- Soulbind: A lassítás 15/30/45%-ról 10/20/30%-ra csökkent
TETHER
- Tether hatására már nem leszünk lassíthatatlanok
SPIRITS
- Nincs többé toggle (ki és bekapcsolást jelző) CD-je
- A spiritek minimum távolsága a hősünktől 100-ról 200-ra nőtt
- A spiritek körözési ideje (tulajdonképpen egy kör alatt megtett sebessége) 2.4 másodpercről 2.7-re nőtt
- Nincs többet mikro animáció az aktiválás alatt (már nagyjából így is 0 volt a cast pointja)
OVERCHARGE
- A sebzés redukálás 15/20/25/30%-ról 5/10/15/20%-ra csökkent
RELOCATE
- A manaigénye 100-ról 175-re nőtt
TALENTS
- Level 15 Talent: Tether Grants Scepter Bonus helyett +8 Health Regen
- Level 20 Talent: +16 Health Regen helyett Tether Grants Scepter Bonus
OMNISLASH
- A támadási sebességének a szorzója ultimate alatt 1.8-ról 1.7-re csökkent
WILL-O-WISP
- Második cast után ugyanolyan időközönként kapcsol ki- és be, mint az első alkalmával
- A szintenként kapott Agility 1.7-ről 2.3-ra nőtt
- A mozgási sebessége 305-ről 295-re csökkent
SINISTER GAZE
- A varázslat időtartama 1.6/1.9/2.2/2.5-ről 1.3/1.7/2.1/2.5-re módosult
- A szintenként kapott Strength 3.6-ról 3.2-re csökkent
FEAST
- Az életerő szívás 1.75/2.5/3.25/4%-ról 1.5/2.25/3/3.75%-re csökkent
- Az alap Intelligence 2-vel csökkent
- Az alap armor 1-el nőtt
- A szintenként kapott Strength 3.7-ről 3.5-re csökkent
SKEWER
- A lassítás 25/30/35/40%-ről 10/20/30/40%-re módosult
EMPOWER
- A manaigénye 30/50/70/90-ről 45/60/75/90-re módosult
- A szintenként kapott Strength 3.6-ról 3.2-re csökkent
HEAVENLY GRACE
- Az időtartama 10-ről 12 másodpercre nő
PHANTOM RUSH
- A bónusz agility 6/14/22/30-ról 9/18/27/36-ra nőtt
- Az alap HP regenerációja 1.5-el nőtt
- Az alap Strength 1-el nőtt
- A szintenként kapott Intelligence 2.0-ről 2.2-re nőtt
- Az alap Armor 1-el nőtt
- Az alap Strength 2-vel nőtt
TALENTS
- Level 15 Talent: +15% Shrapnel Slow helyett +20%
- Az alap Strength 2-vel nőtt
TALENTS
- Level 10 Talent: +4 All Stats helyett +5
STATIC REMNANT
- A manaigénye 100-ról 70/80/90/100-ra változott
ELECTRIC VORTEX
- A CD-je 22/20/18/16-ról 16-ra módosult
GREAT CLEAVE
- A területre ható sebzése 45/60/75/90%-ról 30/50/70/90%-ra csökkent
WARCRY
- A bónusz mozgási sebesség 8/12/16/20%-ról 5/10/15/20%-ra változott
- 80/110/140/170 sebzés helyett 60/90/120/150-et nyel el a pajzs
GOD'S STRENGTH
- A CD-je 80-ról 100-ra nőtt
MELD
- A debuff stackel: egy ütés után a negatív armor amíg aktív, addig a következő ütés után ez összeadódik, és így tovább.
- Az alap Intelligence 2-vel nőtt
WHIRLING DEATH
- A stat veszteség 12/13/14/15% helyett 13/14/15/16%
TREE GRAB
- A bónusz sebzése 25/30/35/40%-ról 10/20/30/40%-ra módosult
LIVING ARMOR
- A sebzés redukálása 25/50/75/100-ról 40/60/80/100-ra módosult
- Az alap Armor 2-vel csökkent
OVERPOWER
- A CD-je 10 helyett 16/14/12/10 másodperc
- Az alap és a szintenként kapott Strength 24 + 3.0 helyett 22 + 2.8
SUMMON FAMILIARS
- A madarak sebzése 30/45/60 helyett 20/40/60
- Az alap Intelligence 3-mal nőtt
UPHEAVAL
- A manaigénye 100/110/120/130-ról 70/90/110/130-ra módosult
GEMINATE ATTACK
- A második támadás 10/20/30/40 bónusz fizikális sebzést ad