A nem hivatalos információk alapján a megállapodás három évre szól és az Overwatch teljes e-sport szférájára kiterjed.
Nyakunkon az Overwatch League második szezonjának indulása és a Blizzard minden nap közzétesz valami újdonságot a versenysorozattal kapcsolatban, hogy tájékoztassák a rajongókat és minél nagyobb hypeot csináljanak. Nemrég például bejelentették az első etap map poolját, korábban pedig leleplezték a liga hivatalos ruházati termékeit és ízelítőt adtak a Twitch csatornájukhoz tartozó All-Access Pass előfizetés tartalmából is.
Bejelentették az Overwatch League első etapjának map poolját
A versenysorozat formátuma miatt minden típusú pályát legalább egyszer le kell játszania a csapatoknak egy mérkőzés során.
Természetesen a stúdió a háttérben is rengeteg munkát végez, melynek egyik eredménye, hogy tegnap bejelentették, több éves szerződést kötöttek a Coca-Cola vállalattal. A részletek alapján a cég a versenysorozat első számú nem alkoholos italokat forgalmazó szponzora lesz, ráadásul a Contenders, Open Division, továbbá az Overwatch World Cup eseményeket is támogatni fogja. További információk sajnos nem állnak rendelkezésünkre, de a SportsBusiness Daily értesülései alapján a megállapodás három évre szól.
Overwatch League on Twitter
OWL2019
A Coca Cola egyébként korábban is megjelent már az e-sportok világában, 2016-ban a League of Legendset és a Riot Gamest, az elmúlt két évben pedig az EA Sports FIFA játékait szponzorálta. Összességében az Overwatch League és a Blizzard egy remek partnerre talált az italgyártó személyében, a szerződés pedig kétség kívül hozzájárul majd a versenysorozat hosszú távú növekedéséhez.