A teszt szerveren már egy ideje kipróbálható a legújabb Operation, viszont egy-két módosítást még végrehajtott az Ubisoft az éles indulás előtt.
Nem új keletű dolog, amit az Ubisoft csinál a teszt szerverre előre felpakolt patchekkel. A közösség egy része így már a hivatalos megjelenés előtt ki tudja próbálni az újdonságokat és az esetleges hibákra is fény derül. A játékosok élményének optimalizálása érdekében a jövőbeni frissítések kapcsán változtatni akarnak az adatok tárolásának módján, ezzel csökkentenék a játék méretet. Ez azt jelenti, hogy a Burnt Horizon patch nagyobb lesz, mint általában.
A legfontosabb intézkedések között viszont még finomították a Lean Spam-ot, a DBNO resetet és két operátor is változik az indulás előtt.
Lean Spam kamera elhelyezkedés
Az előző kamera elhelyezkedése a full lean (kihajolás) kapcsán lehetővé tette a játékosok számára, hogy szinte teljes biztonságban tüzelhettek. A lean spam miatt változtattak ezen, a kameranézet az operátorok fejének közepére került át az oldalsó része helyett.
Mozgás
A Y4S1-ben az Ubisoft igyekszik a mozgást és az animáicókat is egyre letisztultabbá varázsolni. Ennek eredményeként és a közösségi visszajelzések alapján változtattak az operátorok futásán.
- A Ranked Playlisthez szükséges szint 20-ról 30-ra nőtt.
- Csökkentették a visszakapott HP-t a DBNO (injured fekvés) állapotból való felkeltés után: PvP = 50 helyett 20 & THunt = 15.
- A Holosight színét mostantól a fegyver alap skinje határozza meg.
Capitao
- Visszaállították a Wind Bastion verziójára
Dokkaebi
- A hívások (rezgés) 18 helyett 12 másodperc után automatikusan megszűnnek
Fix
- A támadók még akkor is sebzőzdtek az elektromosságtól, ha már elhagyták az elektromos töltésű megerősített falakat.
- A támadók képesek voltak irányítani egy drónt, ha abban a pillanatban hajították el, mikor injured állapotba kerültek.
- Kúszás és lean (kihajlás) közben semmilyen hangot nem hallatott az operátorunk.
- Javították az FPS droppolást.
Az Operation: Burnt Horizon március 6-án indul.