Az új szezonnal bevezetett MMR Roll Back rendszer nem teljesen úgy működik, ahogyan azt előzetesen szerette volna az Ubisoft.
Már a Y4S1 beharangozójában felfedték ezt az újítást, nagyjából arról van szó, hogy azokat a meccseket vizsgálja a játék, melyekben csalóra bukkantak. A csaló és csapattársai a Roll Back hatására a megnyert MMR-t elveszítik, míg a vesztesek a bukott MMR-t visszakapják. Ha ilyen történik, akkor erről külön értesítést kapunk.
Legalábbis kapnia kellett volna az illetékeseknek, de egészen idáig ez nem így működött. A fejlesztő csapat most felülvizsgálja a helyzetet, erre az időre viszont deaktiválták a Roll Back rendszert. A mélyére ásnak és igyekeznek minél hamarabb megoldani a problémát.
Az Ubisoft közösségi fejlesztője, Its_Epi Redditen tette közzé , hogy sikerült haladniuk egy kicsit ebben az ügyben.
Update 1
Azt tapasztalták, hogy az értesítésére szolgáló pop-up üzenet elmaradt, így egyszerűen nem tudták a játékosok, ha Roll Back történt. Ezen túl azok a mérkőzések, melyeknél a játék MMR-visszaállítást végezet, nem kapták meg a "Complete" státuszt. Ezért a rendszer megzavarodott és többszörösen is elvehette bizonyos játékosok MMR-ét.
Update 2
Biztosították a közösséget arról, hogy az összes elvesztett MMR rögzítve van a nyilvántartásukban, és így vissza tudják majd állítani minden játékos számára az eredeti szintet. Kitaláltak egy megoldást közben, de végül túl kockázatosnak találták ezért nem élesítették. Március 11-én, az az hétfőn újra összeülnek és igyekeznek a végére járni a dolognak.
Addig is, ha bárki azt tapasztalja, hogy a kelleténél sokkal több MMR-t veszít egy mérkőzés után a Roll Back miatt, akkor ne lepődjön meg, nem nála van a hiba és az Ubisoft jóváírja majd a jövőben, mihelyst megoldották a problémát.
Nálatok is több MMR tűnt el a kelleténél? Írjátok meg kommentben, hogy mit tapasztaltatok!