A K/D aránynak minden szezonban nullázódnia kellene?

A K/D aránynak minden szezonban nullázódnia kellene?

A közösség véleménye megoszlik a K/D rendszer hasznosságáról, illetve arról, hogy annak jelenlegi formája megfelelő-e.

A jelenlegi K/D rendszer felhasználónként örök érvényű, nem nullázható, nem elrejthető, mindig ott marad, akármit is csináltunk vele. De mi ezzel a fő gond?
213A kezdő játékosok számára elég frusztráló érzés tud lenni, hogy amíg tanulják a játékot, rossz K/D arányokat gyűjtenek be esetleg, melyet később rendkívül nehéz javítaniuk. Ennek következtében pedig nehéz eldönteni, hogy most K/D huszárkodik az ember, vagy tényleg szeretné megismerni és elsajátítani a játék minden apró csínyét, hisz senki nem úgy születik, hogy egyből osztja a fejeseket. Később pedig ez egy fekete pont, mint egy rossz bélyeg is maradhat az emberen. Számomra az FPS játékok a Call of Duty 4 óta nem voltak a szívem csücskei egészen eddig, és most elkezdeni a játékot, belerázódni, mindezt úgy, hogy a statisztikám se azt mutassa, hogy mennyire láma is vagyok, nem egyszerű feladat.

A kill/death arány azaz hogy mennyit öltünk és mennyit haltunk egy egyszerű osztással átlagolva egy olyan statisztikai mutató, mely előzetes képet ad rólunk, hogy mennyire is vagyunk összességében jó játékosok.

Vannak, akik azt javasolják, hogy szezononként legyen nullázva ez a statisztikai mutató, ami valljuk be, nem rossz ötlet. Minden szezonban látnánk, hogy éppen hogyan áll a teljesítményünk, az előzőhöz képest javult vagy romlott, az előző szezonokat pedig egy archív helyen tárolhatná a rendszer. Esetleges megoldásként felvetették azt is, hogy mi lenne, ha egyénileg elrejthető lenne, így az mutatná meg, aki valóban villogni akar vele.

Néhány játékos egy az egyben eltávolítaná az egész rendszert, mondjuk ezt egy FPS játékban meglépni elég meredek ötlet és természetesen vannak, akik úgy vélik, hogy jó ez így, ahogy van.

Ti mit gondoltok a K/D rendszerről? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!