Az Ubisoft most a legfontosabb hibákat igyekezett kiküszöbölni, de elmondásuk szerint a következő updatek sokkal nagyobbak lesznek.
A kiadó a Test Serveren tapasztalt legégetőbb hibákat igyekezett orvosolni ezzel a kis tapasszal, azonban leírták azt is, hogy az X.2 és X.4 sokkal nagyobb frissítést jelent majd, szóval a következő hetekben, illetve hónapokban érdemes lesz figyelni a tevékenységüket. Most viszont nézzük át, hogy milyen problémák ütötték fel a fejüket, melyeket részben vagy teljesen sikerült kijavítaniuk.
GAMEPLAY
- Amikor egy operátor háttal fekszik (prone) a földön, a fegyverek közötti váltás animációja gyorsabb volt, mint azt tervezték
- Ha kúszás (prone) után sprinteltünk, mindegyik operátornak volt némi gondja a mozgás animációval és úgy tűntek, mintha csúsznának
PÁLYÁK
Oregon
- A mosókonyhában (Laundry Room) vaultolás közben a polcnál most már nem ragadunk be - (Korábban a mosógépbe is be lehetett ragadni, de most már nincs ilyen veszély)
Outback
- Problémás volt a kifutás és a spawn kill catwalkon keresztül a Motel parkolónál
- A játékosok rappel használat közben be tudtak hatolni a blokkolt ablakon keresztül
OPERÁTOROK
Mozzie
- Ha akkor váltottunk a drónunkra miközben Mozzie elfogta, akkor láthattuk merre mozog vele
- A meghackelt drón körvanala (a jelzés, hogy nem velünk van) nem látszódott Mira ablakon vagy Maestro kameráján keresztül
- A meghackelt drónok csak úgy elveszítették a jelet néhány pályán. Ezt részben megoldották, de pár esetben még fenn áll a hiba, de dolgoznak rajta
Gridlock
- A Trax Stingerek közelében nem lehetett használni a barrikádot
Játékélmény
- A játék néhány másodpercig fekete képet adott alt tab után
- Javították az Onkochishin elite skin-t, mivel volt egy kis gond vele a fegyvertok és a másodlagos fegyver esetében
- A nagy V betű cenzúrázva volt az in-game chat alatt