A Y4S1.1 több javítást is hozott, de a következő frissítés komolyabb lesz

Az Ubisoft most a legfontosabb hibákat igyekezett kiküszöbölni, de elmondásuk szerint a következő updatek sokkal nagyobbak lesznek.

A kiadó a Test Serveren tapasztalt legégetőbb hibákat igyekezett orvosolni ezzel a kis tapasszal, azonban leírták azt is, hogy az X.2 és X.4 sokkal nagyobb frissítést jelent majd, szóval a következő hetekben, illetve hónapokban érdemes lesz figyelni a tevékenységüket. Most viszont nézzük át, hogy milyen problémák ütötték fel a fejüket, melyeket részben vagy teljesen sikerült kijavítaniuk.

GAMEPLAY

  • Amikor egy operátor háttal fekszik (prone) a földön, a fegyverek közötti váltás animációja gyorsabb volt, mint azt tervezték
  • Ha kúszás (prone) után sprinteltünk, mindegyik operátornak volt némi gondja a mozgás animációval és úgy tűntek, mintha csúsznának

PÁLYÁK

Oregon

  • A mosókonyhában (Laundry Room) vaultolás közben a polcnál most már nem ragadunk be - (Korábban a mosógépbe is be lehetett ragadni, de most már nincs ilyen veszély)

Outback

  • Problémás volt a kifutás és a spawn kill catwalkon keresztül a Motel parkolónál
  • A játékosok rappel használat közben be tudtak hatolni a blokkolt ablakon keresztül

OPERÁTOROK

Mozzie

  • Ha akkor váltottunk a drónunkra miközben Mozzie elfogta, akkor láthattuk merre mozog vele
  • A meghackelt drón körvanala (a jelzés, hogy nem velünk van) nem látszódott Mira ablakon vagy Maestro kameráján keresztül
  • A meghackelt drónok csak úgy elveszítették a jelet néhány pályán. Ezt részben megoldották, de pár esetben még fenn áll a hiba, de dolgoznak rajta

Gridlock

  • A Trax Stingerek közelében nem lehetett használni a barrikádot

Játékélmény

  • A játék néhány másodpercig fekete képet adott alt tab után
  • Javították az Onkochishin elite skin-t, mivel volt egy kis gond vele a fegyvertok és a másodlagos fegyver esetében
  • A nagy V betű cenzúrázva volt az in-game chat alatt

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!