Viszlát direkt Team Kill, élesedik a Reverse Friendly Fire a teszt szerveren!

Viszlát direkt Team Kill, élesedik a Reverse Friendly Fire a teszt szerveren!

Nagyon frusztráló tud lenni, mikor valaki szemét módon direkt hátba lő, mikor igazából mi a mérkőzés megnyerésére törekednénk, pusztán azért mert az adott körben az ő operátorát választottuk ki.

A teszt szerveren újra élesíti az Ubisoft a Reverse Friendly Fire rendszert, amelyen az elmúlt időszakban gőzerővel dolgoztak. Ezzel az új megoldással szeretnék minél inkább csökkenteni a toxicitást a játékosok között. Időnként bizony megtörténik sajnos, hogy valaki tönkreteszi mások játékát, miután direkt likvidálja egyik vagy másik társát. Persze előfordulnak balesetek is, hiszen ki ne tapasztalta volna tűzharc közepette, hogy a csapat valamelyik tagja befut elé - vagy éppen mi nézünk ki rossz pillanatban - a frag reményében és kap egy tarkóst. Sokféleképpen előfordulhat tehát a Team Kill, de egyértelműen szűrhető, ha valaki direkt csinálja és a kiadónak pontosan ez a célja. A teszt szerveren a ranked és casual meccsek adatait is begyűjtik és majd ezen visszajelzések alapján változtatnak, ha szükséges. De miről van szó pontosan?

Az elkövető

A Reverse Friendly Fire részeként, amikor valaki meglő egy csapattagot vagy túszt, egy figyelmeztető üzenet jelenik meg a képernyőjén. Ugyanez történik, ha a különleges eszközét használva teszt kárt társaiban (pl.: Maestro - Evil Eye, Twitch drón stb.)

Amint összejön az első Team Kill, a további sebzés - társra vagy túszra - úgy mond visszapattan az elkövetőre. Ha ezt a különleges eszközével teszi, akkor nem ő, hanem maga a Gadget szenved kárt. Ekkor már új figyelmeztetés tűnik fel a játékosnál, miszerint a Reverse Friendly Fire rendszer aktiválódott. A meccsben lévők mindegyike kap róla értesítést a kill feed által, hogy ki a tettes.

Team Kill megerősítés

A kill cam közben lehetőségünk lesz megállapítani, hogy vajon tényleg direkt durrantott-e le a társunk vagy a harc hevében véletlenül történt meg a dolog. Ezen túlmenően jelezhetjük a játékon belül, hogy szándékosan lőtt meg minket a tettes, ekkor a Reverse Friendly Fire rendszer továbbra is aktív marad számára. Ha viszont úgy döntünk ez baleset volt, akkor az RFF deaktiválódik.

Egy szó, mint száz: az áldozaton múlik a RFF működése, viszont ha nem hoz döntést, akkor alapértelmezetten aktív marad.

Büntetés

Tudatos Team Kill esetén, melyet az áldozat is megerősített, a renitens kickelése helyett a Reverse Friendly Fire a meccs egészében aktív lesz. Továbbra is monitorozzák ezeket az eseteket és igyekeznek kitalálni valamilyen szankciót azok számára, akik szeretik bántani csapattársaikat. Arról egyelőre viszont nincs információ, hogy mikortól élesedik ez az új rendszer a teszt szerveren.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!