Ha véget ér egy Major, akkor lassan hozzászokhatunk egy patch érkezéséhez, nincs ez most sem másként, megbolygattak jó néhány hőst.
DreamLeague meglepetést hozott, és nem csak azért mert a ViCi Gaming behúzta az első a helyet a Virtus.Pro-val szemben 3:2-re, hanem mert ahogyan véget ért, rögtön szállította a 7.21d jelzésű frissítést. Négy tárgyat és számtalan hőst módosítottak:
ÁLTALÁNOS
- Könnyebb a Dire hard (nagy) campet pullolni (kihúzni a creepekhez)
TÁRGYAK
AEON DISK
- A recept ára 1250-ről 1100-ra csökkent
GUARDIAN GREAVES
- A recept ára 1700-ról 1800-ra nőtt
ROD OF ATOS
- CD: 16 másodpercről 18-ra nőtt
- A cast range 1150-ről 1100-ra csökkent
SOLAR CREST
- A célpont attack speed növekedése/redukálása 70 helyett 80
HŐSÖK
ARC WARDEN
- Szintenként 2.1 helyett 2.4 Agility-t kap
- Tempest Double időtartama 16/18/20 másodpercről 16/20/24-re nőtt
AXE
- Szintenként 3.2 helyett 3.4 Strength-et kap
BROODMOTHER
- Az alap sebzése 3-mal nőtt
CENTAUR WARRUNNER
- Double Edge sebzése 40/60/80/100%-ról 60/80/100/120%-ra nőtt
- Level 20 Talent: +50 Retaliate Damage helyett +70
CHEN
- Divine Favor időtartama 14 helyett 8/10/12/14 mp
DRAGON KNIGHT
- Elder Dragon Form lassítása 30-ról 40-re nőtt
- Level 10 Talent: -20% Breath Fire Damage helyett -25%
- Level 15 Talent: +300 Health helyett +350
- Level 20 Talent: +150 Gold/Min helyett +180
- Level 25 Talent: +1.75mp Dragon Tail helyett +2mp
DROW RANGER
- Szintenként 2.5 helyett 2.8 Agility-t kap
- Az alap Agility-je 6-tal nőtt (alap sebzése változatlan)
EARTHSHAKER
- Az alap armor-ja 2-vel nőtt
ENCHANTRESS
- Az alap Strength-je 1-el nőtt
- Az alap Intelligence 17-ről 19-re nőtt
GYROCOPTER
- Az alap sebzése 3-mal nőtt
- Level 10 Talent: +200 Health helyett +250
JUGGERNAUT
- Omnislash CD: 130 másodpercről 140-re nőtt
LESHRAC
- Diabolic Edict sebzése 11/22/33/44 helyett 8/20/32/44
LIFESTEALER
- Rage CD: 16 másodpercről 18-ra nőtt
LINA
- Az alap és a szintenként kapott Agility 16 + 1.5-ről 23 + 1.8-re nőtt
MARS
- Szintenként 3.6 helyett 3.2 Strength-et kap
- Spear of Mars látósugara (AoE) 500-ról 300-ra csökkent
- God's Rebuke manaigénye 55/60/65/70-ről 65/70/75/80-ra nőtt
- Level 20 Talent: +1.5mp Spears of Mars Stun helyett +1mp
NAGA SIREN
- Mirror Image illúziók sebződése 400%-ról 350%-ra csökkent
OMNIKNIGHT
- Az alap armorja 1-el nőtt
ORACLE
- False Promise CD: 100/65/30-ról 115/80/45-re nőtt
- False Promise manaigénye 100 helyett 100/150/200
- False Promise cast range: 1000 helyett 700/850/1000
PANGOLIER
- Lucky Shot: egyszerre nem aktiválja egy célponton a Disarm és Silence debuffot
- Lucky Shot esélye 20%-ról 17%-re csökkent
- Rolling Thunder manaigénye 100 helyett 100/150/200
PUCK
- Dream Coil: mostantól nem érinti a Scepter nélküli ulti a Spell Immune egységeket
- Level 10 Talent: +5 Armor helyett +125 Cast Range
- Level 10 Talent: +10 Intelligence helyett +5 All Stats
PUDGE
- Flesh Heap életerő regenerációja 3/6/9/12-ről 5/8/11/14-re nőtt
QUEEN OF PAIN
- Az alap armor-ja 1-el nőtt
SAND KING
- Sand Storm sebzése 20/40/60/80 helyett 20/45/70/95
- Burrowstrike cast range: 350/450/550/650-ről 400/500/600/700-ra nőtt
SHADOW SHAMAN
- Az alap intelligence 2-vel csökkent
SILENCER
- Glaives of Wisdom sebzése 25/40/55/70% helyett 25/45/65/85%
SKYWRATH MAGE
- Mystic Flare sebzése 600/1000/1400-ról 700/1150/1600-ra nőtt
SNIPER
- Shrapnel visszatöltődési ideje 50 másodpercről 40-re csökkent
- Take Aim aktív CD: 15/12/9/6 helyett 9/8/7/6
SPIRIT BREAKER
- Charge of Darkness CD: 12 másodpercről 11-re csökkent
STORM SPIRIT
- Az alap és a szintenként kapott Intelligence 22 + 3.7-ről 23 + 3.9-re nőtt
- Static Remnant sebzése 120/170/220/270 helyett 120/175/230/285
- Electric Vortex pull distance (az a távolság, ahonnan eléri az ellenfelet) 140/180/220/260-ról 180/220/260/300-ra nőtt
TEMPLAR ASSASSIN
- Szintenként 2.8 helyett 3.2 Agility-t kap
- Meld debuff időtartama 10 másodpercről 12-re nőtt
URSA
- Az alap armor-ja 1-el csökkent
VENOMANCER
- Poison Nova scepter sebzés 60/85/110-ről 75/100/125-re nőtt
VIPER
- Szintenként 2.8 helyett 2.5 Agility-t kap
- Nethertoxin CD: 5 másodpercről 6-ra nőtt
WINDRANGER
- Az alap Strength-je 1-el nőtt
- Focus Fire attack speed: 425-ről 450-re nőtt
ZEUS
- Az alap és a szintenként kapott Intelligence 20 + 3.1-ről 21 + 3.3-ra nőtt
- Static Field sebzése 4/6/8/10%-ról 5/7/9/11%-re nőtt