A szezonok felénél az Ubisoft mindig igyekszik mesélni a sokakat foglalkoztató balanszról, és most bemutatták melyik operátorral mennyit nyernek általában, és, hogy kiket érint az 1.3.
Egyrészt a játékosoknak mindig kell valami újdonság, másrészt bizonyos döntések pont a visszajára fordulnak, már ami az operátorok kiegyensúlyozását illeti. Éppen ezért hallgat - már amennyire - a kiadó a játékosok véleményére és visszajelzésére. Nagyobb részben viszont az összegyűjtött adatok alapján változtatnak, és a két grafikont elemezve 8 kommandóst vettek elő első körben.
Támadók győzelmi aránya
Védők győzelmi aránya
A patch tartalma:
LION
- A körvonalazás helyett egy piros ping jelzi az ellenfél helyét
- A figyelmeztetés 3 másodpercről 1.5-re csökkent
- A szkennelés ideje 4 másodpercről 2-re csökkent
- A képesség újratöltődési ideje 27-ről 15 másodpercre csökkent
- 2 helyett 3 lehetőségünk van használni a képességét
CAPITÃO
- Tickenként 19-ről 12-re csökkent a sebzés
- A tűz területe nőtt
- Két másodperc kell, hogy a tűz elérje a maximális hatósugarát
- Az első 10 métert egyenesen teszi meg a nyíl, aztán viszont hat rá a gravitáció és lefelé hullik
NOMAD
- A kihelyezett Airjab hangjelzést ad
- Claymore helyett Stun gránátot kapott
YING
- Elhajítás közben minél tovább tartjuk magunknál, annál hamarabb robban fel, ha eldobtuk
KAID
- A TCSG12 tárában lévő töltények száma 61-ről 51-re csökkent
- Az AUG-A3 sebzése 27-ről 33-ra nőtt
MAESTRO
- Az Evil Eye hatékonyságának csökkentése érdekében EMP vagy Shock drón lövésének hatására félig kinyílik a kamera és így elpusztítható
BLITZ
- A frusztráció csökkentése miatt a pajzs vakítójának újratöltődése 2 másodpercről 7-re nőtt
ECHO
- IQ detektálja mostantól Echo-t, ha ő a PDA-t használja
A patch érkezésének pontos időpontját nem osztották meg, de valószínűleg a következő 1-2 hétben megkapjuk.