Hirdetés

Az Ubisoft leírta miként számolja a játék a Field of View értéket R6-ban

TZeus | 19/04/19 14:44
Cikk mentése

Ebben a kimutatásban az Ubisoft azt szerette volna érzékeltetni, hogy a különböző kiegészítők hatására miként változik a látószögünk és hogyan tudjuk beállítani a számunkra legoptimálisabb értéket.

Hirdetés

Miután az információ mindennél fontosabb a Rainbow Six: Siege-ben, így nem mindegy, hogy mennyit látunk a pályából, hiszen egy-egy pixel, ha kimarad, akár az életünkbe és esetleg a körbe is kerülhet. Ehhez hozzájön a nem kevés kiegészítő a fegyvereknél, amelyek így vagy úgy módosítják a látóhatárunkat - Field of View = FOV - (leginkább ADS vagyis jobb klikkes célzás esetén). A FOV ismerete és működése elengedhetetlen tehát a jobb játékossá válás útján, ezért a kiadó most megosztotta, hogy az egyes optikai távcsövek vagy irányzékok miként változtatják meg ezt az értéket. Ezekhez állíthatjuk be az input érzékenységet is, de azt a későbbiekben taglaljuk.

Elsőre legyen elég annyi, hogy a fegyvereknél a Field of View (FOV) az alábbiak szerint módosul: melyik modellt és kiegészítőt használjuk. Abban a pillanatban, ahogy ADS módba váltunk (jobb klikk célzás) mindegyik optikai kütyü megbuherálja a látószögünket. Íme a táblázat, hogy miként:

* Ez a szokásos, beleértve az orosz, 44 AutoMag, és a M249 variánsait is.

** Az Iron Sights bármilyen kiegészítő nélkül megtalálható a fegyvereken. Beleértve a kilövésre alkalmatos fegyvereket: Hibana - X-Kairos, Zofia - KS79 Lifeline és Capitao - Tactical Crossbow.

*** Glaz OTs-03 puskáját két optikával szerelték fel, attól függően módosul az érték, hogy melyik használjuk.

A módosított FOV kiszámítása

A fentebbi táblázatba leírt kiegészítők közül bármelyiket is használjuk, az alábbi számítási módszerbe kell behelyettesíteni az értékeiket, hogy megkapjuk a módosított FOV (minél nagyobb a szám annál többet látunk, de egy bizonyos érték felett már nem lesz belőle előnyünk) eredményt:

Íme egy-két példa a teljesség kedvéért:

Fontos tudni, hogy attól, mert kevesebbet látunk vagy észlelünk a pályából még nem feltétlenül érdemes lecserélni egy adott kiegészítőt. Ez a cikk leginkább tájékoztató jellegű, hogy megismerjétek a működési elvét a játéknak. A következő részekben a hipfire és az ADS különböző tulajdonságait nézzük meg részletesen.

Hirdetés
13 db hozzászólás
  • JamesBond 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • JamesBond 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • JamesBond 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • JamesBond 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Kohi 3 hónapja
    köszönjük a tájékoztatást.
    0 0 Válasz
  • Middr3ks 3 hónapja
    Nem újdonság
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?