Dota 2 - Ki gondolta volna, hogy az apróbb változtatások ilyen hatással lesznek a játékra? Bár nem minden esetben a mostani patch hozta el a megújulást.
DROW RANGER
- Szintenként 2.5 helyett 2.8 Agility-t kap
- Az alap Agility 6-tal nőtt (az alap sebzése nem változott)
A Drow Ranger volt az egyik olyan hős, aki megszenvedte bónusz attribútumok módosítását. Miután nagyban függ az Agility mennyiségétől, ezért jól jött neki a buff, amit a 7.21 szériában eddig kapott (2.2 -> 2.8). Az alap Agility-je így 29 a korábbi 19 helyett (7.20b). Ez kevésnek tűnik, de már a mérkőzés elejétől kezdve jobb az Attack Speed vele, ami hozzásegítette az öt százalékos győzelmi arány növekedéshez.
TEMPLAR ASSASSIN
- Szintenként 2.8 helyett 3.2 Agility-t kap
- A Meld mínusz armor időtartama az ellenfélen 10 másodpercről 12-re nőtt
Mondhatni szép lassan visszatért a lila hajú lány a metába. Már a 7.20-ban kapott erősítést: BKB-n átmenő stun effekt Meld esetében. Late gameben rendkívül hasznos tud lenni. Azóta egyébként patchről patchre erősödik a hős. Dacára a 47 százalékos győzelmi aránynak, mostanában egyre többet használják, ráadásul nagy sikerrel.
SAND KING
- Sand Storm sebzése 20/40/60/80-ról 20/45/70/95-re nőtt
- Burrowstrike cast range 350/450/550/650-ről 400/500/600/700-ra módosult
Egy vesztesből igazi győztes formálódik. A sivatag királya visszatért. 50 százalék főlé tornázták a győzelmi rátáját a 7.21d után. Az utóbbi hónapokban szinte teljesen ignorálták, a DreamLeague Majorön konkrétan le sem tojták. Sok nerfet kapott, valamennyire át is dolgozták de nem találta a helyét a mezőnyben. A D jelű patch ebben valamennyit segített, hiszen már az MDL Disneyland selejtezőkön is feltűnt.
PANGOLIER
- Lucky Shot: egyszerre nem aktiválódik egy ellenfélen a Silence és a Disarm
- Lucky Shot: Az esély 20%-ról 17%-re csökkent
- Rolling Thunder manaigénye 100 helyett 100/150/200-ra nőtt
Chen és Lifestealer mellett a francia tobzoska volt a leghasználtabb hős Svédországban a Majorön. Az egyik legveszedelmesebb offlaner címet bitorolta, sok item nem kellett rá és böszme sebzésre volt képes. A mostani nerfek szükségszerűek voltak, és láthatóan megtörték a diadalmenetét.
VIPER
- Szintenként 2.8 helyett 2.5 Agility-t kap
- Nethertoxin CD: 5 másodpercről 6-ra nőtt
Amennyire szerették, mostanában annyira nem. A 7.21 a legtoxikusabb hőssé varázsolta a Vipert. Most viszont igyekeztek faragni a megítéléséből, nerfelték a Nethertoxint, valamint az általa legtöbbet használt egyik legfontosabb tárgyat, a Rod of Atos-t. A 60 százalék környékéről egészen 52-53 százalékig visszaesett a menősége pubokban.
LIFESTEALER
- Rage CD: 16 másodpercről 18-ra nőtt
Akár legyinthetnénk is rá, nem számottevő a módosítás. Egy rövid ideig megint az egyik legerősebb carry vált belőle, de ez a plusz két másodperc gyorsan visszarántotta a halandók földjére a hőst. Korábban láthattuk, hogy szintenként kevesebb Strengthet kap, és a Feast mellett most már a Rage-t is gyengítették, ezért kevésbé tankos és kevésbé félelmetes az életlopó.