Ma élesedik a Reverse Friendly Fire első verziója és leírták miért jár büntetés!

Ma élesedik a Reverse Friendly Fire első verziója és leírták miért jár büntetés!

Mától már nem lövöldözhetjük halomra a társainkat a játékban, ugyanis a Ubisoft minden platformon élesíti május 8-án a Reverse Friendly Fire rendszert.

A Rainbow Six: Siege-ben a Team Kill vagyis a csapattárs sebzése, esetleg a pofátlan módon való lelövése már zavaró mértéket öltött. Erre megoldásként kidolgozott a Ubisoftnak támadt egy ötlete és ez a hosszabb teszt után végre az éles szervereken is elérhető lesz. A RFF mechanika akkor aktiválódik, ha meglőjjük a társunkat, legyen szó fegyveres vagy gadgetes sebzésről. A Y4S1 nem a végleges verziója lesz, hiszen a visszajelzések és a tapasztalatok alapján igyekeznek majd finomhangolni a rendszert. Az eddig begyűjtött adatok alapján már módosítottak rajta, a teljes csapatnak okozott sebzés mértékét számolja és ez alapján aktiválódik - nem csak TK esetén. Ilyenkor nem feltétlenül jelenik meg semmilyen értesítés az elkövető képernyőjén. Emellett tisztázták, hogy a gadgetek által okozott sérülés miként működik az RFF-ben.

Mikor kapcsol be az RFF?

Fegyverek esetében

  • Elsődleges/másodlagos
  • Direkt találat az eldobható egyedi gadgettel
  • Exothermic-S Torch (Maverick)
  • SK 4-12 (Buck)
  • Mounted LMG (Tachanka; mindegy ki használja a gépágyút)
  • M120 CREM (Ash) - ha a breaching töltény direktbe eltalál valakit
  • KS79 Lifeline (Zofia)
  • Airjab Launcher (Nomad)
  • Pest Launcher (Mozzie)

Az RFF aktiválódása előtt:

  • A csapattársaink sebződnek
  • A játék számolja az okozott sérülést

Az RFF aktiválódása után:

  • A csapattársaink nem sebződnek
  • Az elkövető visszakapja a sebzést (amennyit okozott)

Robbanóanyagok esetén

  • Általános eszközök (frag, C4, breach charge) - azok a felrobbanó tárgyak, melyek nem okoznak sebzést (stun gránát, Ying Candelája), nem számítanak az RFF-ben
  • Gas Grenade (Smoke)
  • TAC MKO asphyxiating nyílvessző (Capitão)
  • M120 CREM (Ash)
  • Cluster Charge (Fuze)

Az RFF aktiválódása előtt:

  • A csapattársaink sebződnek
  • A játék számolja az okozott sérülést

Az RFF aktiválódása után:

  • A csapattársaink sebződnek
  • Az elkövető nem kapja vissza a sebzést: az RFF bekapcsolása után is sebződnek a csapattársak, de ennek nem így kellene működnie, tudnak a fejlesztők a dologról és a 2. szezonban javítják ezt.

Kivételek:

  • Claymore
  • Entry Denial Device (Kapkan)
  • X-Kairos pellets (Hibana)
  • Exothermic Charge (Thermite)

Drón/Operátor kamerák

  • Evil Eye (Maestro)
  • Shock Drone (Twitch and Mozzie)

Az RFF aktiválódása előtt:

  • A csapattársaink sebződnek
  • A játék számolja az okozott sérülést

Az RFF aktiválódása után:

  • A csapattársaink nem sebződnek
  • Az elkövető sebzését a drónja vagy a kamerája kapja meg

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések